Pinkpop 2016

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Het zal wel Springsteen worden, die is zo groot, dat wanneer hij z’n tour over +/- een maand aankondigt, hij die tour alsnog uitverkoopt voordat het mei/juni is.

Dat geld ook voor Paul McCartney.......
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Twee keer Springsteen voor mij dit jaar!
simple-smile.png

@bartjuh1981 ohja... Waar ga je hem dan zien? Springsteen kan je nooit teveel zien!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Rammstein is wel groot genoeg om headliner te zijn, maar ik vind ze verder niet heel spannend ofzo. Een beetje net als Volbeat of Avenged Sevenfold. Bands die groot genoeg zijn om headliner te zijn, maar waarvan de populariteit niet evenredig loopt met de kwaliteit van de muziek in mijn vind ik. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar naar mijn mening zijn ze een beetje een saaie headliner.

Saai? ?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Het wordt dus een ervaren festival act…… Ik zet m’n geld dan nu maar op Springsteen of McCartney….
Benieuwd of Pearl jam idd niet naar Europa komt dit jaar. Geloof ik helemaal niets van. Ze bestaan 25 jaar en dan zullen ze tijdens hun tour Europa overslaan. Geloof je het zelf. Die staan gewoon dit jaar nog in de Ziggo Dome….

Waarom zouden ze dat doen? De afgelopen jaren vaak zat naar Europa geweest. Ik gok eerder op wat speciale concerten in de VS vanwege het jubileum. Op 4 juli bv. Waarom zouden ze dit jaar maanden achter elkaar gaan touren? Dat doen ze al jaren niet meer. Moeten ze over 5 jaar dan weer de hele wereld rond? Die mannen hebben nu vrouwen, gezinnen. Die hoeven echt niet meer zo nodig. Ook niet voor het geld.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Nou idd, Rhcp mehhhh.!!! Gewoon allang over THE Hill.!
Rammstein 2 keer gezien. Derde keer hoeft voor mij niet.. Niets vernieuwends aan.!
Alleen Pearl Jam op zondag had mij nog naar Landgraaf kunnen halen.!
Maar goed, zie ze ook liever in het najaar in de ziggo.! Hihi.. Wie weet....
Ben zeker nog wel benieuwd naar die 3de headliner.!
Maar er staat ook vast weer 3FM meuk in overvloed. Pffff..!
Pinkpop moet eens weer wat gedurfder gaan boeken...
Pearl jam was in 1992 ook een succes zonder nog echt heel bekend te zijn..
Zo zouden ze eens op zoek moeten gaan naar dat soort bandjes, ipv al dat 3FM rotzooi boeken.
Maar ik ga mijn vrouw blij maken dat we zondags al naar Mallorca vliegen ipv maandag..
Geen pinkpop voor mij.!
Springsteen,U2, FF zou dit pinkpop nog kunnen redden is mijn mening.
Maar alleen Springsteen is nog kansrijk denk ik.
Wie weet verrast jan ons nog, en juichen jullie op de persconferentie, whaha.. Lachwekkend..
En nee jan, early bird moet je ook niet mee beginnen, strax hebben we allemaal een kaartje en krijgen we nog meer rotzooi voorgeschoteld.
En maar wachten met namen droppen tot die persconferentie in februari..
Nee, pinkpop vaart in mijn ogen niet de beste koers.
Maar al dit is slechts mijn persoonlijke mening.!


 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nou idd, Rhcp mehhhh.!!! Gewoon allang over THE Hill.!
Rammstein 2 keer gezien. Derde keer hoeft voor mij niet.. Niets vernieuwends aan.!
Alleen Pearl Jam op zondag had mij nog naar Landgraaf kunnen halen.!
Maar goed, zie ze ook liever in het najaar in de ziggo.! Hihi.. Wie weet….
Ben zeker nog wel benieuwd naar die 3de headliner.!
Maar er staat ook vast weer 3FM meuk in overvloed. Pffff..!
Pinkpop moet eens weer wat gedurfder gaan boeken…
Pearl jam was in 1992 ook een succes zonder nog echt heel bekend te zijn..
Zo zouden ze eens op zoek moeten gaan naar dat soort bandjes, ipv al dat 3FM rotzooi boeken.
Maar ik ga mijn vrouw blij maken dat we zondags al naar Mallorca vliegen ipv maandag..
Geen pinkpop voor mij.!
Springsteen,U2, FF zou dit pinkpop nog kunnen redden is mijn mening.
Maar alleen Springsteen is nog kansrijk denk ik.
Wie weet verrast jan ons nog, en juichen jullie op de persconferentie, whaha.. Lachwekkend..
En nee jan, early bird moet je ook niet mee beginnen, strax hebben we allemaal een kaartje en krijgen we nog meer rotzooi voorgeschoteld.
En maar wachten met namen droppen tot die persconferentie in februari..
Nee, pinkpop vaart in mijn ogen niet de beste koers.
Maar al dit is slechts mijn persoonlijke mening.!

Ben je je medicijnen vergeten vanmorgen?
 

dj

Playlistbediener
20 nov 2014
14
0
Wat denken jullie van de Dire Straits. ze gaan weer op tour en zijn in 2016.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
http://dslegacy.com/the-project/

Da's wel met originele bandleden, maar zonder Mark Knopfler.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Ben ik de enigste die de negatieve reactie's niet snapt over Rammstein?
Als avicci en robbie williams er staan is er alleen maar comentaar en als Rammstein er staat idemdito.
Samen met RHCP verkopen die gemakkelijk de weekend kaarten uit.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Was een enorm gemis geweest als Rammstein er niet had gestaan. Imo een van de grotere headliners het komend festivalseizoen.
 

DK

Playlistbediener
11 jan 2016
24
0
Hoezo zijn de RHCP over de top? Ik heb ze na het vertrek van John Frusciante meerdere malen gezien en ze zijn er echt niet minder door geworden. Ik heb ook wel hoge verwachtingen van het nieuwe album nu Josh in de band geklimatiseerd is. Balen dat we Pearl Jam weg kunnen strepen. Was samen met de RHCP een mooie combi geweest om 3 dagen te gaan. Bruce zou mooi zijn maar ben het eens met andere hier dat Bruce in het Goffert moed spelen zodat hij weer een geweldige 3u durende show kan geven ipv een speeltijd toegedeeld te krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken