Paaspop 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Verwacht Nothing But Thieves en Martin Garrix hier, of zijn die al te groot?
Ja, en ja. Al hadden ze vorig jaar ook Armin van Buuren natuurlijk. Maar een internationale act die de Ziggo Dome recent uitverkoopt als Nothing But Thieves heeft denk ik nog nooit op Paaspop gestaan?
Aanvulling. Zie dat NBT de week ervoor nog in Brazilie staat en daarna pas 20 april weer een Europese show doet.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ja, en ja. Al hadden ze vorig jaar ook Armin van Buuren natuurlijk. Maar een internationale act die de Ziggo Dome recent uitverkoopt als Nothing But Thieves heeft denk ik nog nooit op Paaspop gestaan?
Aanvulling. Zie dat NBT de week ervoor nog in Brazilie staat en daarna pas 20 april weer een Europese show doet.
In 2018 stond Nothing But Thieves op paaspop. Denk dat Underworld ook nog wel een kans maakt. Wel alleen dan op de 31e, andere dagen zijn ze bezet,
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
In 2018 stond Nothing But Thieves op paaspop. Denk dat Underworld ook nog wel een kans maakt. Wel alleen dan op de 31e, andere dagen zijn ze bezet,
Ja in 2018 stond Maneskin ook in een plaatselijke kroeg in Rome.. Of Dua Lipa in Afas Live. Die zijn inmiddels ook allemaal ietsje gegroeid in populariteit denk ik.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ja in 2018 stond Maneskin ook in een plaatselijke kroeg in Rome.. Of Dua Lipa in Afas Live. Die zijn inmiddels ook allemaal ietsje gegroeid in populariteit denk ik.
Je vroeg toch of ze ooit op paaspop hadden gestaan en daar geef ik antwoord op......
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Je vroeg toch of ze ooit op paaspop hadden gestaan en daar geef ik antwoord op......
Ah, ik snap je. Ik bedoelde eigenlijk dat een act met de huidige status van Nothing But Thieves ooit op Paaspop heeft gestaan. Dus een band die nu een soort van hoogtepunt in hun carriere beleeft en in dat jaar ook op het festival staat. Sorry voor de onduidelijke formulering..
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ah, ik snap je. Ik bedoelde eigenlijk dat een act met de huidige status van Nothing But Thieves ooit op Paaspop heeft gestaan. Dus een band die nu een soort van hoogtepunt in hun carriere beleeft en in dat jaar ook op het festival staat. Sorry voor de onduidelijke formulering..
Ah okee, prima ik snap wat je bedoelt. Dank voor de duidelijkere formulering,
 

max_v

Playlistbediener
11 nov 2022
8
7
Paaspop 24 namen die morgen aangekondigd zullen worden:

De Jeugd van Tegenwoordig, Zara Larsson, Tiësto, Die Antwoord, Only The Poets, Anouk, Editors, Personal Trainer, Goldkimono, Jonna Fraser, Suzan & Freek, Tom Grennan, Nusantara Beat, Froukje, $hirak, Veul Gère, The Wetnecks, Douwe Bob, SFB, Julia Sabaté, Elmer, Natte Visstick, I Hate Models, Green Lung, August Burns Red, Marco Schuitmaker, Malugi, La Fuente, Marlon Hoffstadt, Partiboi69, 9x9, Charlie Sparks, Oguz, Radical Redemption, Diøn, Pissed Jeans, CHO, Numidia, Zoë Tauran, Zoë Livay, Jan Smit, Jannes, Wesley Bronkhorst.

Thank me later ;)
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Paaspop 24 namen die morgen aangekondigd zullen worden:

De Jeugd van Tegenwoordig, Zara Larsson, Tiësto, Die Antwoord, Only The Poets, Anouk, Editors, Personal Trainer, Goldkimono, Jonna Fraser, Suzan & Freek, Tom Grennan, Nusantara Beat, Froukje, $hirak, Veul Gère, The Wetnecks, Douwe Bob, SFB, Julia Sabaté, Elmer, Natte Visstick, I Hate Models, Green Lung, August Burns Red, Marco Schuitmaker, Malugi, La Fuente, Marlon Hoffstadt, Partiboi69, 9x9, Charlie Sparks, Oguz, Radical Redemption, Diøn, Pissed Jeans, CHO, Numidia, Zoë Tauran, Zoë Livay, Jan Smit, Jannes, Wesley Bronkhorst.

Thank me later ;)
Van Suzan en Freek naar Editors naar Marco Schuitmaker. Klinkt goed 😉
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Paaspop 24 namen die morgen aangekondigd zullen worden:

De Jeugd van Tegenwoordig, Zara Larsson, Tiësto, Die Antwoord, Only The Poets, Anouk, Editors, Personal Trainer, Goldkimono, Jonna Fraser, Suzan & Freek, Tom Grennan, Nusantara Beat, Froukje, $hirak, Veul Gère, The Wetnecks, Douwe Bob, SFB, Julia Sabaté, Elmer, Natte Visstick, I Hate Models, Green Lung, August Burns Red, Marco Schuitmaker, Malugi, La Fuente, Marlon Hoffstadt, Partiboi69, 9x9, Charlie Sparks, Oguz, Radical Redemption, Diøn, Pissed Jeans, CHO, Numidia, Zoë Tauran, Zoë Livay, Jan Smit, Jannes, Wesley Bronkhorst.

Thank me later ;)
Oew Green Lung! Recent ontdekt dankzij Alcatraz. Hele fijn psychedelische stonerband. Denk aan een Graveyard of Dewolff. Aanrader!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
hieronder alvast een overzicht van de ticketprijzen:

Regular - Vrijdag €89.00 + €4.50 fee.
25/11/2023, 11:00

Regular - Zaterdag €95.00 + €4.50 fee.
25/11/2023, 11:00

Regular - Zondag €95.00 + €4.50 fee.
25/11/2023, 11:00

Weekendtickets​

Regular - 3 dagen (18+)€199.00 + €4.50 fee.
25/11/2023, 11:00
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en PJ

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
𝗧𝗶𝗲̈𝘀𝘁𝗼, 𝗘𝗱𝗶𝘁𝗼𝗿𝘀, 𝗔𝗻𝗼𝘂𝗸, 𝗔𝗰𝗱𝗮 𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗠𝘂𝗻𝗻𝗶𝗸, 𝗧𝗼𝗺 𝗚𝗿𝗲𝗻𝗻𝗮𝗻 𝗲𝗻 𝗺𝗲́𝗲́𝗿 𝗼𝗽 𝗣𝗮𝗮𝘀𝗽𝗼𝗽 𝟮𝟬𝟮𝟰!
💥
We zijn los! Zojuist met gestrekt been gelanceerd: de allereerste 50 namen voor Paaspop 2024.
🔥
Check ze allemaal op paaspop.nl of via de LINK IN BIO.
🎟️
De reguliere kaartverkoop start aanstaande zaterdag 25 november om 11:00 uur scherp. Naast de laatste weekendkaarten, gaan ook beperkt beschikbare dagkaarten in de verkoop. Zoek je een accommodatie? Ook deze zijn vanaf 25 november te boeken. Voor alles geldt: zorg dat je er op tijd bij bent. Het kan snel gaan!
𝗕𝗘𝗩𝗘𝗦𝗧𝗜𝗚𝗗
🚀

$hirak • 999999999 • Acda en de Munnik • Albino Sports • Anouk • August Burns Red • Bilal Wahib • Charlie Sparks • Cho • De Jeugd van Tegenwoordig • Die Antwoord • DIØN • Douwe Bob • Editors • Elmer • Froukje • Goldkimono • Green Lung • Hey Boyband, Hey Girlband (Here we Go) • I Hate Models • Idaly • Jan Smit • Jannes • Jonna Fraser • Julia Sabaté • La Fuente • Malugi • Marco Schuitmaker • Marlon Hoffstadt • MegaMiniPlaybackSoundmixshow met Henny Huisman • Natte Visstick vs Dikke Baap • Numidia • Nusantara Beat • OGUZ • Only The Poets • Partiboi69 • Personal Trainer • Pissed Jeans • Radical Redemption • Reanny • René van Meurs • Ruud Smulders • SFB • Suzan & Freek • Tiësto • Tom Grennan • Veul Gère • Wesly Bronkhorst • Zoë Livay • Zoë Tauran
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
prima rijtje namen,
zoals ieder jaar.
paar namen die ik graag wil zien: editors, tiesto, pissed jeans, marco schuitmaker.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
516
583
Naast Green Lung, Personal Trainer, Editors en Die Antwoord is dit wel echt rotzooi zeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken