Paaspop 2020

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Wow, damn. Lamb of God op Paaspop, een van de beste shows van Graspop dit jaar. Ook Parkway Drive en Hatebreed. Kan nog even geen dagindeling vinden maar als dit op één dag staat dan voel ik me genoodzaakt om een kaartje te kopen en mijn debuut op Paaspop te maken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Wow, damn. Lamb of God op Paaspop, een van de beste shows van Graspop dit jaar. Ook Parkway Drive en Hatebreed. Kan nog even geen dagindeling vinden maar als dit op één dag staat dan voel ik me genoodzaakt om een kaartje te kopen en mijn debuut op Paaspop te maken.
Lamb of God was inderdaad steengoed. Verrassende act voor Paaspop. Gemoedelijk festival voor de rest, tenminste, dat is mijn indruk na vorig jaar een dag te zijn geweest. Denk dat je het wel wat vindt
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
dennisf wrote:
Wat komt André Hazes in hemelsnaam op een festivalpodium doen?
1f633.svg


Gun de vrouwelijke Paaspopbezoekers van boven de veertig nou ook een pleziertje.

Ik was twee jaar geleden iets te vroeg voor de show van Omar Souleyman in de Roxy en stond per ongeluk bij Roxeanne Hazes. Dat is Paaspop voor je.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Paaspop stelt nooit teleur met de namen. Maar zo'n heerlijke namen op de eerste worp zag ik niet aankomen.
Parkway Drive, Hatebreed, Igorrr, Our Hollow Our Home en Lamb of God.
Parkway zag ik wel al aankomen. Geen NL show op de poster en een gat in het Paaspop weekend. Maar ben zeker heel blij hiermee.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
welke positie zou Parkway dan vermoedelijk krijgen? net voor de subheadliner op main?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
sledgehammer wrote:

dennisf wrote:
Wat komt André Hazes in hemelsnaam op een festivalpodium doen?
1f633.svg



Gun de vrouwelijke Paaspopbezoekers van boven de veertig nou ook een pleziertje.

Ik was twee jaar geleden iets te vroeg voor de show van Omar Souleyman in de Roxy en stond per ongeluk bij Roxeanne Hazes. Dat is Paaspop voor je.
Zal ik 't leuker maken.
Ik was een paar jaar terug naar Suicidal Tendencies geweest, heerlijke show. Publiek dat op het podium uitgenodigd werd etc.
En daarna kwam Boef op hetzelfde podium. Dat was pas cultuurshock. Vooral om al Boef fans in het publiek te zien tijdens Suicidal hahaha
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
welke positie zou Parkway dan vermoedelijk krijgen? net voor de subheadliner op main?
Afsluiter van de Phoenix, met een mooie stevige line up eronder. Ze zijn zeker groot genoeg voor sub op main. Maar waar ga je die onder zetten?
Krezip? Kensington? Denk dat je daar niemand een plezier mee doet. Zet ff wat hardere namen in de Phoenix met hen als afsluiter. De nieuwe tent is daar groot genoeg voor.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
xydroh wrote:
welke positie zou Parkway dan vermoedelijk krijgen? net voor de subheadliner op main?

Afsluiter van de Phoenix, met een mooie stevige line up eronder. Ze zijn zeker groot genoeg voor sub op main. Maar waar ga je die onder zetten?
Krezip? Kensington? Denk dat je daar niemand een plezier mee doet. Zet ff wat hardere namen in de Phoenix met hen als afsluiter. De nieuwe tent is daar groot genoeg voor.
Ze staan er in ieder geval op vrijdag. Zaterdag staan The Streets er.
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Hele toffe namen voor paaspop! Wordt een dure zaterdag voor mij
1f62f.svg
pinkpop en paaspop verkoop

Haha voor mij ook, maar misschien dat ik vrijdag al even naar Schijndel fiets voor de launch party en dan al kaarten koop!!
In ieder geval zit er alweer veel voor mij bij en het zijn pas de eerste 40 namen 8-O
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The Streets, Netsky, Paul Kalkbrenner,

Leuk dit. Ook Sean Paul gaat zeker lachen worden. Wat mij opvalt is dat ze dit jaar sterker beginnen dan normaal? Voor mijn gevoel zijn er nu al flink wat grote spots aangekondigd.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Dennis1808 wrote:
The Streets, Netsky, Paul Kalkbrenner,

Leuk dit. Ook Sean Paul gaat zeker lachen worden. Wat mij opvalt is dat ze dit jaar sterker beginnen dan normaal? Voor mijn gevoel zijn er nu al flink wat grote spots aangekondigd.
Ik vond juist van niet, vorig jaar begonnen ze sterker imo
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ik zou hier graag wat meer niet-mainsteam hiphop namen als een Dave Budha, S10 of Josbros. Verder wel tevreden met die eerste namen, ik ga het in de gaten houden. Hopelijk nog wat DNB namen
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
?????????
Chef'Special • Duncan Laurence
Kris Kross Amsterdam
Act of Rage • Bad Nerves • Freddy Moreira • Papaformigas • SONS • TankZilla • Tante Joke Karaoke Band
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Hier wil ik best aan wennen. Om de dag en paar namen. Al zijn 't er maar 2 ofzo.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Hier wil ik best aan wennen. Om de dag en paar namen. Al zijn ’t er maar 2 ofzo.
Er zijn nog 200+ acts die aangekondigd moeten worden, dus qua namen kunnen ze dat makkelijk elke dag doen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Er zit ook echt in de eerste 2 pakketten geen enkele uitschieter of verrassing.

Zitten wel wat leuke namen tussen hoor zoals Dub Inc, hatebreed , Lamb of god , Rootsriders , parkway drive & Netsky.
Maar al deze namen heb ik de laatste tijd genoeg gezien.

Maar ach, paaspop is over het algemeeen altijd wel leuk :) Al sla ik (tot nu toe) een jaartje over :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken