Paaspop 2019

Vind het gewoon echt een typisch Paaspop affiche :-) Ik had echt niet gedacht dat er nog namen als Blood red shoes , Yungblud of DeWolff bij zouden komen.
Ik zou me hier prima een weekend kunnen vermaken. Wellicht dat ik toch even de zaterdag mee pak dit jaar :-)

Vind de line-up best prima eigenlijk. En Ronnie flex, tja, sta dan hopelijk lekker los te gaan op Idles in de Jack Daniel’s.
Had wel stiekeme hoop nog op Yak en/of Sam Fender.
Sam Fender is vandaag aangekondigd op DTRH, dus acht de kans klein dat hij ook in Schijndel langs komt.

Vind het gewoon echt een typisch Paaspop affiche Ik had echt niet gedacht dat er nog namen als Blood red shoes , Yungblud of DeWolff bij zouden komen.
Ik zou me hier prima een weekend kunnen vermaken. Wellicht dat ik toch even de zaterdag mee pak dit jaar

EDIT: Toch maar even een zaterdagticket gekocht :-)

2manydj’s is voor elk festival altijd een prima boeking :-)
Morgen opnieuw nieuwe namen denk ik dan ?

2manydj’s is voor elk festival altijd een prima boeking
1f642.svg

"?????? We did it again!☀ Met morgen een wel-hele-speciale aankondiging voor Paaspop 2019 (Official). We staan te popelen om te beginnen: #ishetalpaaspop. ? Ben jij klaar voor deze jongens?"

Namen = meervoud.

Benjamin wrote:
2manydj’s is voor elk festival altijd een prima boeking
1f642.svg

“?????? We did it again!
2600.svg
Met morgen een wel-hele-speciale aankondiging voor Paaspop 2019 (Official). We staan te popelen om te beginnen: #ishetalpaaspop.
1f550.svg
Ben jij klaar voor deze jongens?”

Namen = meervoud.

Sorry Indiaan, ik heb de FB post niet gezien...... Maar toch bedankt ;-)

Idd, echt waardeloos. Sowieso is het totaal geen spannende line-up!!

Het is niet wat je verwachtingen zijn. Ik vind dit voor Paaspop echt weer een mooi affiche!
Tusky, Ploegendienst, Tape Toy en misschien Yungblud wil ik toch wel zien.

+ 2manydj’s DJ Set
+ Noisia DJ Set
+ Pendulum DJ Set

Toch weer 3 prima acts, Jammer dat Pendulum alleen nog meer DJ-sets doet tegenwoordig, Live is nog zoveeeel beter ! Maar goed, vind zowel Pendulum als Noisia fijne toevoegingen voor de zaterdag .

Beetje jammer dit.
Vorig jaar geen match via de matchmaker, dit jaar wel. Goede muzieksmaak, interessante tekst over haarzelf.
Maar ze accepteert geen volgverzoeken op instagram en heeft geen facebook.
Kijken of het volgend jaar iets word dan :P

Voor mij dit jaar geen match! Vorig jaar wel, had een goeie muzieksmaak, maar ze deed alleen mee voor de gratis kaarten die je kon winnen. Ze ging uiteindelijk niet eens naar Paaspop. Dan maar bier tanken.

Hahahah. Mooi dat dit ook eventjes langskomt!
Ik heb helaas ook geen match. Dat wordt volgende keer geen IDLES meer invullen als enigste must see Dennis. Dan hebben we misschien meer kans.

Nou ja, ik heb best een brede smaak ingevuld. Bij mij waren dit de overeenkomsten:
Dropkick Murphys, All Them Witches, Ch!pz, De Staat, For I Am King, Nervana, Rowwen Héze, Steel Panter, The Dirty Daddies
Dus een brede smaak is wel aangeraden I guess hahaha

Je zal later aan je kinderen moeten vertellen dat je hun moeder hebt ontmoet in de blubber bij Café Dolle Mina in Schijndel.

Users who are viewing this thread