Off topic talk

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Ja lap, ik hang er vanaf nu aan. Deze band mag gerust naast de Beatles en Beach Boys staan.
+ Bowie!

The Beatles is mijn all time favo band, maar met Paul een paar keer live gezien te hebben, is die drang nog een beetje gestild. Bij Bowie voel ik nog de meeste "pijn" in dat ik hem nooit live zal zien,
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Lazarus in Londen kwam (al was het alsnog ver ver ver weg) toch een heeeel klein beetje dichtbij. Prachtig en absurd goed gezongen door Michael C. Hall.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Lion

Support act
7 mrt 2017
767
1.593
Bowie nooit live gezien hebben is inderdaad jammer, maar nu niks meer aan te doen.

Tom Waits leeft nog. Ik heb de hoop al opgegeven hem ooit live te zien, maar hoe mooi zou het zijn als hij nog een laatste tour deed? Ik had als elfjarige in 2004 gewoon naar Carré moeten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren zie de vvd nog niet heel snel met pvv werken en denk dat pvv best veel van de extreme punten direct de prullenbak in kan gooien dan omdat ze anders nooit een meerderhied gaan krijgen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren zie de vvd nog niet heel snel met pvv werken en denk dat pvv best veel van de extreme punten direct de prullenbak in kan gooien dan omdat ze anders nooit een meerderhied gaan krijgen.
Ik denk dat Geert ook die kant op wil. Hij weet dat een aantal punten gewoon niet kunnen grondwettelijk. Maar zonder PVV regeren zou nu een farce zijn. Iemand toevallig nog de toespraken gezien? Ik vond die van Timmermans heel erg cringe.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren zie de vvd nog niet heel snel met pvv werken en denk dat pvv best veel van de extreme punten direct de prullenbak in kan gooien dan omdat ze anders nooit een meerderhied gaan krijgen.
Het voordeel van dat Geert het is nu geworden is dat hij het totaal niet kan waarmaken wat hij al die jaren het geroepen. Ik hoop vooral dat de links zichzelf nu even achter de oren gaat krabben en hiervan gaat leren. Maar als ik de taal zo hoor die men gisteren uitspraken vrees ik van niet. Ook links zal de "witte blanke hetro man" moeten gaan bereiken, dat is toch wel duidelijk geworden na dit lijkt me.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
Denk dat hij nog maar 3 echte punten overhoudt: asielbeleid, zorg en netto cash in de zak. Rest laat ie allemaal vallen gok ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken