Misty Fields 2025

de dj line-up van de vinyl bus is er voor de liefhebbers.

🙌

𝗩𝗿𝗶𝗷𝗱𝗮𝗴:
15:00-17:00 DJ Guzman
17:00-19:00 Dr Bakeliet & Bukmaster
19:00-20:00 DJ Guzman
20:00-22:30 VERA draait
22:30-23:00 DJ Guzman
23:00-24:00 WILLY WWOPA & De Bassfabriek
24:00-01:00 DJ Guzman
𝗭𝗮𝘁𝗲𝗿𝗱𝗮𝗴:
11:00-15:00 DJ Guzman
15:00-17:00 GrunnenRocks
17:00-18:30 DJ Guzman
18:30-20:30 Wap Shoo Wap DJ’s
20:30-22:30 DJ Tin Wish Tin
22:30-01:00 DJ Guzman
𝗭𝗼𝗻𝗱𝗮𝗴:
11:00-13:00 Reggae Session w/ Steppin’ Ground
13:00-14:00 DJ Guzman
14:00-16:30 Krid & Straai
16:30-18:30 Stroes
18:30-20:30 Space Age DJ Collective
20:30-EINDE DJ Guzman

• Geweldig
Waarderingen: Patje
Dat is jammer. Nu maar speculeren voor een vervanger. Dat geeft ruimte voor Heartworms of Eosine….
Heartworms wordt interessant maar ik zal er niet teveel hoop op zetten, de Maastricht data op de 7de is de eerste datum van de tour die daarna pas weer doorgaat op de 13de als ik hun website bekijk. Het kan maar dan moet de band mogelijk wel wat eerder overkomen en ik weet niet of dat lukt, band is ook wat meer een sub-headliner, iets als de spot die Meatbodies had vorig jaar bijvoorbeeld, voor Misty Fields heb ik een idee dan iets van C Turtle niveau. Eosine zal tof wezen maar iets als L'orne zal er ook prima passen verbaasde me dat die (volgens mij) nog niet op misty fields hebben gestaan.

Dat is jammer. Nu maar speculeren voor een vervanger. Dat geeft ruimte voor Heartworms of Eosine….
Zou Water Damage in de namiddag op Misty Fields kunnen staan en nog tijdig in Groningen geraken voor hun optreden in Vera 's avonds?
Lijkt weinig waarschijnlijk, maar zou mooi zijn.

Zou Water Damage in de namiddag op Misty Fields kunnen staan en nog tijdig in Groningen geraken voor hun optreden in Vera 's avonds?
Lijkt weinig waarschijnlijk, maar zou mooi zijn.
Als ze uit Belgie kwamen misschien maar die spelen nu in de Occii de dag ervoor en dan schat ik de kans jammer genoeg wat klein in dat ze Amsterdam>eindhoven>Groningen in een dag gaan doen. Zal wel een top vervanger zijn

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Of Mojo and the Kitchen Brothers. Dag eerder in Maastricht. Beetje psychedelische gekkigheid kan nooit kwaad.

Math-rock vijftal SLAG vervangt C Turtle op Misty Fields.​

Math-rock vijftal SLAG vervangt C Turtle op Misty Fields.​

Dat is wel een prima vervanger zeg

• Leuk
Waarderingen: wil
Wat is het hier stil op het forum met nog maar 3 daagjes tot de muzikale hoogmis van het Zuiden te gaan. De weersverwachtingen zien er alvast gunstig uit! Waar kijken jullie het meest naar uit?
Hier heel veel zin in University, Bambara, Travo, WH Lung, DIIV en een grote borrelplank van Pekelbig met een speciaalbier😊.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bubba en koekroeck
Wat is het hier stil op het forum met nog maar 3 daagjes tot de muzikale hoogmis van het Zuiden te gaan. De weersverwachtingen zien er alvast gunstig uit! Waar kijken jullie het meest naar uit?
Hier heel veel zin in University, Bambara, Travo, WH Lung, DIIV en een grote borrelplank van Pekelbig met een speciaalbier😊.
Floodlights, Divorce, Bambara en WH Lung! Vanaf 12u aanwezig op de camping🎉

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje
Ja, de plank + bier is niet te missen en verder University, TVOD, Tropical Fuck Storm, Black Lips, SOWT en nog veel meer. Het wordt weer racen van het bos naar het veld naar de mist.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje

Users who are viewing this thread