Misty Fields 2025

Laat vooral de hoogtepunten weten hier. Kan er helaas door omstandigheden niet bij zijn dit weekend maar wel benieuwd wie ik later nog in een zaal op moet zoeken:)

Denk dat mijn hoogtepunt van vrijdag toch wel Yard Act is na Tropical Fuck Storm!
Was ook een lekker feestje bij Parker Fans in t Bos.

Vind het echter nog steeds niet kunnen dat er zoveel gerookt wordt in de Mist, zelfs door artiesten... beetje jammer dit

• Leuk
Waarderingen: Glow
Lekker eerste dagje Misty Fields!

Een snelle top 5:
  1. Honeyglaze (heel erg mooi)
  2. Tropical Fuck Storm
  3. Bambara
  4. Chest.
  5. Yard Act
Verder waren Long Fling, Søwt, Moreish Idols en Parker Fans ook helemaal prima. Mên An Tol was de enige band die ik weinig aan vond. Scaler en Ducks Ltd helaas gemist.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Tropical Fuck Storm buiten categorie. SØWT maakt het soort noise waar ik van hou. Antarctica van Divorce was misschien wel het beste nummer dat ik gisteren hoorde. Ook een geweldige (lees: originele en in die zin grappige) drumster bij Divorce. Honeyglaze charmant, op de manier dat English Teacher me ook al live beviel (maar storend gebabbel). Ducks Ltd. was eigenlijk een beetje teveel van hetzelfde maar wel leuk.

1. Tropical Fuck Storm
2. SØWT
3. Divorce
4. Honeyglaze
5. Ducks Ltd.

De rest vond ik of niet goed of te cliché postpunk.

Ja, dat roken in de tenten is echt storend als je geen roker (meer) bent. Pas als je thuis bent merk je hoezeer er rondom je gerookt is.

Ook bij sommige, wat stillere optredens, zoals bij Honeglaze, stoort het luide gebabbel wel erg.

De organisatie kan die 2 zaken niet helemaal uitsluiten natuurlijk maar door helemaal niets te doen, mindert het ook niet.

Laatst bewerkt:
Iemand hier Scaler gezien? Die had ik heel graag willen zien.

DIIV gaat vannacht genieten worden. Die zijn in topvorm en waren fenomenaal op Zero For Three gisteren. Vooral heel erg veel zin in The Horrors vanavond.

Honeyglaze helaas gemist (soms kom je leuke mensen tegen en dan vergeet je de tijd...)

1 nr van Scaler meegepikt maar de bas stond zó hard dat ik m'n tent ben gaan opzoeken en daar trilde ik zowat van m'n luchtbed af... ;) maar het publiek klonk enthousiast!

De laatste dag alweer, met perfect nazomerweer.
Ik verheug me erg op The Courettes en Clap Your Hands Say Yeah.

Wat was Floodlights goed. En genoten van Travo! Mooie verrassing voor mij was Hamish Hawk. Wat een prachtige performer is dat!

Dag 2:
1. Floodlights
2. DIIV
3. University
4. C.O.F.F.I.N.
5. Good Looks

Travo, Fiep en Outahead niet gezien.

• Leuk
Waarderingen: Patje
Dan maak ik van gisteren van 1 tot 5: Floodlights (by far het beste voor mij), travo, tvod, DIIV, hamish hawk

1. The Horrors
2. DIIV
3. TVOD
4. Travo
5. Kaat van Stralen

De rest op afstand geluisterd, maar daar zat niks tussen waar ik enthousiast van werd.

Toch een beetje FOMO. Hoe is het post-punk gehalte dit jaar, is er nog een gigantische overkill dat je het na 3 dagen (wat) beu bent?

Goed te zien dat C.O.F.F.I.N. in de smaak valt, uitstekende live band.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
1 Tropical fuck storm
2 DIIV
3 Floodlights
4 Travo
5 Horrors

Ook genoten van de zanger van TVOD

Minpuntje de koude douche en ik denk dat ze de camping beter moeten gaan reguleren met al die campers en caravans.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje

Users who are viewing this thread