Misty Fields 2025

Heb er ook weer zin in!
Ga ook vrijwilligerswerk doen ergens achter een bar, weet nog niet welke en precies wanneer daarom nog niet echt een planning gemaakt.
Hoop iig het volgende te gaan zien: Duvorce, Bambara, Tropical Fuck Storm,
Yard Act, Scaler, Black Lips, University, the Horrors, DIIV, Porcelain ID, Buzzard x3

Wat is het hier stil op het forum met nog maar 3 daagjes tot de muzikale hoogmis van het Zuiden te gaan. De weersverwachtingen zien er alvast gunstig uit! Waar kijken jullie het meest naar uit?
Hier heel veel zin in University, Bambara, Travo, WH Lung, DIIV en een grote borrelplank van Pekelbig met een speciaalbier😊.
Om er ook 5 te noemen: Tropical Fuck Storm, Ducks Ltd., SØWT, Brown Horse en Floodlights.
Ook benieuwd naar het theater. Vorig jaar genoten van Boucherie Bacul, dus benieuwd wat er dit jaar staat.

• Leuk
Waarderingen: Patje
Vrijdagochtend 10:00 uur checken mijn vader, zusje en ik in op de camping. Wordt de eerste keer Misty Fields voor mij.

Ik wil graag SOWT, chest, Moreish Idols, Divorce, Bambara, Blackbeach, Ducks Ltd., Yard Act en Scaler zien.
Vooral Bambara en Scaler en de sfeer op het festival ben ik erg benieuwd naar.

Helaas moet ik zaterdag ochtend weer naar huis voor andere verplichtingen. DIIV missen doet pijn. Is toch een van mijn favoriete bands.

• Leuk
Waarderingen: Bubba en Patje
Hoe druk is de camping? Toch geen toestanden als op de grote festivals? Als wij er met drie tenten rond elf uur zijn, is dat toch prima op tijd? En hoe ver is het van de parkeerplaats naar de camping en dan naar de ingang?
Duidelijk dus eerste keer MF voor mij. Ik ben erg benieuwd en heb er verschrikkelijk veel zin in. Dé line-up is super. Het meest kijk ik uit naar Floodlights.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Alles ligt direct naast elkaar. Twee keer later in de middag aangekomen en er was dan nog plek genoeg op de camping

Hoe druk is de camping? Toch geen toestanden als op de grote festivals? Als wij er met drie tenten rond elf uur zijn, is dat toch prima op tijd? En hoe ver is het van de parkeerplaats naar de camping en dan naar de ingang?
Duidelijk dus eerste keer MF voor mij. Ik ben erg benieuwd en heb er verschrikkelijk veel zin in. Dé line-up is super. Het meest kijk ik uit naar Floodlights.
Haha, ik vind dit echt schitterend om te lezen. U mag op uw beide oren slapen, alles is letterlijk twee minuten stappen🤣
En om 11u zal u plaats met hopen hebben😅

• Leuk
Waarderingen: Patje, Vantola en fiesta
Parkeer ligt dichtbij. Camping is dit jaar iets groter geworden. Plek genoeg op een gemoedelijk weiland vol happy mensen.
Terrein ligt er al als vanouds bij met wederom een paar heel mooie creatieve uitspattingen.
Søwt, Bamada, TFS, Chest en Divv staat hoog op de lijst.
Zin in 😎

Als ik ochtends een gebakken eitje wil kopen op de camping; betaal ik die cash, pin of met munten?

En mag je een klein gaspitje meenemen naar de camping voor een eerste kopje koffie of een gekookt ei?

Parkeer ligt dichtbij. Camping is dit jaar iets groter geworden. Plek genoeg op een gemoedelijk weiland vol happy mensen.
Terrein ligt er al als vanouds bij met wederom een paar heel mooie creatieve uitspattingen.
Søwt, Bamada, TFS, Chest en Divv staat hoog op de lijst.
Zin in 😎
Scaler ben ik ook heel benieuwd naar! Mooie afsluiter wel denk ik :) ik ben er morgen vanaf Chest bij iig! gruwelijk veel zin an!

• Leuk
Waarderingen: Patje
Wat later dan gepland ingestroomd maar Moreish Idols was voor mij als eerste bandje alvast erg fijn. Mooie opbouw in de set. De Mist was al aardig vol. Iedereen een fijn weekend!!

• Leuk
Waarderingen: fiesta en Cootje

Users who are viewing this thread