Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk inderdaad dat dit 'm gaat zijn. Is ook wel de echte echte bevestiging (vooral voor mijn hoop dat ze in de Bravo zouden staan) dat Fontaines op de Alpha staat
Wel meer acts die van de Alpha naar de Bravo of van bravo naar Heineken zijn gegaan. Afsluiten van een tent (al dan niet in het donker) speelt ook mee.
Wel meer acts die van de Alpha naar de Bravo of van bravo naar Heineken zijn gegaan. Afsluiten van een tent (al dan niet in het donker) speelt ook mee.
Met een drummer en vocalist als bonus krijgen Chase & Status tijdens hun onstuimige livesets zelfs de meest onverbeterlijke houten klaas aan het dansen. Geboren festivalaanjagers.
Mwah dat Rihanna zwanger was wisten ze wel al toen hij bekend werd gemaakt voor Lowlands, zal (als alles ongeveer volgens plan gaat) wel gewoon uitkomen.
Nou dat denk ik niet. Bovendien is de boeking wel eerder gedaan. Overigens denk ik zelf dat hij er gewoon is, na alle hectiek, heeft hij vast wel zin in optredens.
En ik hoop het ook zeker voor jullie! En voor mezelf scheelt het weer een stuk lopen
Zit net dit artikel te lezen: https://festileaks.com/2025/05/15-o...ne-up-voor-primavera-sound-2025-in-barcelona/
Alle podia daar hebben een naam van een sponsor. Wat zouden jullie ervan vinden als Lowlands dit ook doet (inc. aankleding van de podia) en dat er daardoor veel sponsorgeld binnen komt om prijzen te drukken of een duurder programma neer te zetten?