Lowlands 2025

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.816
3.145
Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Als er een ding is waar ze niet aan gaan beginnen is het dagkaarten.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Lijkt mij heel sterk, gezien het hele concept van LL juist draait om het gehele weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: soepstengel

Davidd

Support act
7 jul 2021
931
1.698
Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken
Wat zijn de extra verdiensten als je dagkaarten verkoopt? Mensen die 3 dagen blijven geven denk ik meer geld uit in de supermarkt, Camping winkel, groepscampingplekken en Glamping.

Denk (en hoop) niet dat LL zomaar de identiteit over boord gooit van het met zijn allen een vol weekend op het festival zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en soepstengel

kroetskipoetski

Playlistbediener
24 mei 2024
23
56
Wat zijn de extra verdiensten als je dagkaarten verkoopt? Mensen die 3 dagen blijven geven denk ik meer geld uit in de supermarkt, Camping winkel, groepscampingplekken en Glamping.

Denk (en hoop) niet dat LL zomaar de identiteit over boord gooit van het met zijn allen een vol weekend op het festival zijn.
Kan allebei hoor camping en dagkaarten zie maar naar Roskilde, dagkaarten leveren gewoon meer geld op en heb je betere namen. Ik denk gewoon als lowlands mee wil doen met de grote jongens zoals primaverasound, zij niet anders kunnen.
 
  • Haha
  • Grrr
Waarderingen: @Marc en soepstengel

soepstengel

Playlistbediener
23 jul 2024
20
39
Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Boeeeeh lang leve iedereen het hele weekend opgesloten zitten 🎉🎉
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.162
Kan allebei hoor camping en dagkaarten zie maar naar Roskilde, dagkaarten leveren gewoon meer geld op en heb je betere namen. Ik denk gewoon als lowlands mee wil doen met de grote jongens zoals primaverasound, zij niet anders kunnen.
Ik heb nog liever Joost - DJVT - Goldband als headliners dan dat ik naar Lowlands ga met dagkaarten.
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Mijn god, de horror
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.754
9.701
Ik heb nog liever Joost - DJVT - Goldband als headliners dan dat ik naar Lowlands ga met dagkaarten.
Ook niet als je de keuze hebt? Weekendtickets voor de wie dat wil (en de meerderheid per dag, zoals op de meeste festivals) en een percentage aan dagtickets voor zij die dat willen?

Ofwel: zou je het verschil echt merken dan? Lijkt me toch iets wat vooral tussen de oren zit, meer iets principieel dan iets wat je ook echt zou merken.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
931
1.698
Helemaal eens met de meeste dat Lowlands dit nooit zou moeten willen. De charme is echt dat je er op zondag allemaal hetzelfde bij loopt. Allemaal dezelfde veranderingen van het weer, rijen, artiesten hebt meegemaakt. Je merkt gewoon dat dat de sfeer echt ten goede komt.

Daarnaast zie ik Lowlands ook niet als een festival waarvoor je kaarten voor een specifieke artiest/dag gaat kopen, maar een weekend vol ontdekkingen en verassingen. En de mensen die voor specifieke artiesten komen nemen vaak niet echt sfeer met zich mee en hangen heel de dag op de mainstage in afwachting tot de headliner gaat spelen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.162
Ook niet als je de keuze hebt? Weekendtickets voor de wie dat wil (en de meerderheid per dag, zoals op de meeste festivals) en een percentage aan dagtickets voor zij die dat willen?

Ofwel: zou je het verschil echt merken dan? Lijkt me toch iets wat vooral tussen de oren zit, meer iets principieel dan iets wat je ook echt zou merken.
Ik ken dit principe van andere festivals, bijvoorbeeld Dekmantel en ik vind het persoonlijk veel leuker als we met elkaar een beetje naar de klote gaan (iedereen op zijn eigen manier). Ik hoef geen frisse mensen naast me op zondag te hebben.

Nog los van het feit dat er mensen specifiek tickets voor een bepaalde act op een bepaalde dag kopen. De hele dag het voorvak bezet houden en niks aan sfeer toevoegen voor het festival.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.754
9.701
Ik ken dit principe van andere festivals, bijvoorbeeld Dekmantel en ik vind het persoonlijk veel leuker als we met elkaar een beetje naar de klote gaan (iedereen op zijn eigen manier). Ik hoef geen frisse mensen naast me op zondag te hebben.
Maar goed, dit is toch vooral een beetje iets wat tussen de oren zit, niet? Je zal het toch onmogelijk merken als er op elke dag een pakweg 15K dagjesmensen rondlopen.

Ik ben zelf nooit in Biddinghuizen geweest dus ik zal het misschien niet 'snappen' (en vandaar m'n vraag hier), maar op DTRH zou ik het zelf wel dikke prima vinden als er ook mensen zouden zijn die er maar een dagje zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Timmetje

LuukvdDobbel

Playlistbediener
24 jun 2024
21
18
Maar goed, dit is toch vooral een beetje iets wat tussen de oren zit, niet? Je zal het toch onmogelijk merken als er op elke dag een pakweg 15K dagjesmensen rondlopen.

Ik ben zelf nooit in Biddinghuizen geweest dus ik zal het misschien niet 'snappen' (en vandaar m'n vraag hier), maar op DTRH zou ik het zelf wel dikke prima vinden als er ook mensen zouden zijn die er maar een dagje zijn.
Hey hey hey, laten we op DTRH ook maar alleen weekendtickets houden. Geen zin in die dagjesmensen die er veel te okselfris bij lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi, Joris en philmania

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Athos