2018 was een heel sterk jaar. Bizar hoeveel namen er dat jaar op de line ups staan die in 2024 zekere headliners zijn.
Als er een ding is waar ze niet aan gaan beginnen is het dagkaarten.Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Lijkt mij heel sterk, gezien het hele concept van LL juist draait om het gehele weekend.Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Wat zijn de extra verdiensten als je dagkaarten verkoopt? Mensen die 3 dagen blijven geven denk ik meer geld uit in de supermarkt, Camping winkel, groepscampingplekken en Glamping.Ik denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken
Kan allebei hoor camping en dagkaarten zie maar naar Roskilde, dagkaarten leveren gewoon meer geld op en heb je betere namen. Ik denk gewoon als lowlands mee wil doen met de grote jongens zoals primaverasound, zij niet anders kunnen.Wat zijn de extra verdiensten als je dagkaarten verkoopt? Mensen die 3 dagen blijven geven denk ik meer geld uit in de supermarkt, Camping winkel, groepscampingplekken en Glamping.
Denk (en hoop) niet dat LL zomaar de identiteit over boord gooit van het met zijn allen een vol weekend op het festival zijn.
Boeeeeh lang leve iedereen het hele weekend opgesloten zittenIk denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Nouja gevoelig. Denk dat de identiteit van Lowlands grotendeels voortkomt uit de weekendtickets. Dat weet MOJO volgensmij ook dondersgoed, dus vind het een beetje een non-statementOei dit ligt hier precies heel gevoelig.![]()
Ik heb nog liever Joost - DJVT - Goldband als headliners dan dat ik naar Lowlands ga met dagkaarten.Kan allebei hoor camping en dagkaarten zie maar naar Roskilde, dagkaarten leveren gewoon meer geld op en heb je betere namen. Ik denk gewoon als lowlands mee wil doen met de grote jongens zoals primaverasound, zij niet anders kunnen.
Mijn god, de horrorIk denk dat editie lowlands 2025 voor het eerst dagkaarten worden verkocht, lijkt mij onvermijdelijk, of het jaar daarop wanneer er wisseling is van de wacht qua directie. Lowlands is zo gegroeid dat het qua kosten volgens mij niet meer kan, om headliners namen zoals hierboven te boeken.
Ook niet als je de keuze hebt? Weekendtickets voor de wie dat wil (en de meerderheid per dag, zoals op de meeste festivals) en een percentage aan dagtickets voor zij die dat willen?Ik heb nog liever Joost - DJVT - Goldband als headliners dan dat ik naar Lowlands ga met dagkaarten.
Ik ken dit principe van andere festivals, bijvoorbeeld Dekmantel en ik vind het persoonlijk veel leuker als we met elkaar een beetje naar de klote gaan (iedereen op zijn eigen manier). Ik hoef geen frisse mensen naast me op zondag te hebben.Ook niet als je de keuze hebt? Weekendtickets voor de wie dat wil (en de meerderheid per dag, zoals op de meeste festivals) en een percentage aan dagtickets voor zij die dat willen?
Ofwel: zou je het verschil echt merken dan? Lijkt me toch iets wat vooral tussen de oren zit, meer iets principieel dan iets wat je ook echt zou merken.
Kan ook met weekendtickets, smaken verschillen.Ik heb nog liever Joost - DJVT - Goldband als headliners dan dat ik naar Lowlands ga met dagkaarten.
Maar goed, dit is toch vooral een beetje iets wat tussen de oren zit, niet? Je zal het toch onmogelijk merken als er op elke dag een pakweg 15K dagjesmensen rondlopen.Ik ken dit principe van andere festivals, bijvoorbeeld Dekmantel en ik vind het persoonlijk veel leuker als we met elkaar een beetje naar de klote gaan (iedereen op zijn eigen manier). Ik hoef geen frisse mensen naast me op zondag te hebben.
Hey hey hey, laten we op DTRH ook maar alleen weekendtickets houden. Geen zin in die dagjesmensen die er veel te okselfris bij lopen.Maar goed, dit is toch vooral een beetje iets wat tussen de oren zit, niet? Je zal het toch onmogelijk merken als er op elke dag een pakweg 15K dagjesmensen rondlopen.
Ik ben zelf nooit in Biddinghuizen geweest dus ik zal het misschien niet 'snappen' (en vandaar m'n vraag hier), maar op DTRH zou ik het zelf wel dikke prima vinden als er ook mensen zouden zijn die er maar een dagje zijn.