Lowlands 2024

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
344
628
Zowel The National als LCD hebben gaten rondom Lowlands die realistisch genoeg zouden zijn om ze over te brengen. Ik zou ze beiden als serieuze vervanger overwegen, gezien het feit dat Mojo ze toch al geboekt heeft op DTRH en daardoor de exclusiviteitsclausule kan laten vervallen.

Als ze dat niet doen, dan zou ik een act verwachten die al door Pukkelpop gestrikt is, zoals Stormzy, Fontaines, Sam Smith, of Charlotte de Witte (ja, ze is er vorig jaar geweest, maar ze kreeg het hele terrein leeg, en dat zullen de boekers zwaar mee laten wegen). Ik vind alle 4 een serieuze optie, gezien de positie van QOTSA in de line-up.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
202
488
Zou Editors een optie zijn? Staan op vrijdag in Italië maar op zaterdag en zondag nog niks gepland.
QOTSA zou vrijdag spelen volgens mij. Wat dat betreft hebben ze nog best een troef in handen met die Goldband boeking. Die kunnen ze vast relatief makkelijk naar vrijdag schuiven, als ze zo het gat wél kunnen opvullen. Dat had met een echte headliner (sorry) nooit gekund.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
390
GSDjspXXUAE1QXh

Dit is denk ik toch de vijver om uit te moeten vissen
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.782
Ik hoop dat Editors en The Prodigy echt ver wel blijven. Dat was 10 jaar geleden (semi-) leuk. Maarja, ik begrijp ook wel dat de organisatie niet veel keuze heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.551
We zoeken ook nog iemand om de bus naar Estland te rijden. Direct na afbreken vertrekken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Ik zie ze ook nog wel De Jeugd van Tegenwoordig op die spot zetten. Misschien armoedig, maar het is de oplossing waar je de meeste mensen vrolijk mee maakt.
Het probleem: ze hebben al een Goldband op het hoogste schavot gezet. Als ze daarnaast ook nog eens zo'n type act een andere dag laten afsluiten, dan ben je wel af.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
202
390
Ik hoop dat Editors en The Prodigy echt ver wel blijven. Dat was 10 jaar geleden (semi-) leuk. Maarja, ik begrijp ook wel dat de organisatie niet veel keuze heeft.
In het licht van Goldband als headliner is deze opmerking onbegrijpelijk (2).
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
GSDjspXXUAE1QXh

Dit is denk ik toch de vijver om uit te moeten vissen
Wat is dat toch met de UK en dat Two Door Cinema Club. Zowel op Glasto als R+L op erg prominent plekken, nog altijd omwille van die 2 hitjes uit 2009?
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
408
426
Wat is dat toch met de UK en dat Two Door Cinema Club. Zowel op Glasto als R+L op erg prominent plekken, nog altijd omwille van die 2 hitjes uit 2009?
Een vergelijkbare band, The Wombats, staat ook hoog op het affiche. In Nederland is het ONE opvulling van BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken