Lowlands 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Young Marco leverde wel op DGTL. En Dekmantel vorig jaar. En BKS vorig jaar. Eigenlijk altijd wel dus. Vind het zelf iets speelser dan Job. Maar ja, je kan inderdaad wel een beetje verwachten wat er gaat gebeuren.

En met Orbison, Moodymann, Mandidextrous, Alia, Anetha heb je volgens mij wel een aantal namen die het wat 'spannend' maken, @Indiaantje89 .
 
  • Leuk
Waarderingen: rrr en Dante

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
676
610
Waar denken jullie dat Peggy gou en skrillex gaan staan?

Peggy Gou rond 18/19 uur in de Alpha, Skrillex ergens in de nacht in de Bravo

Edit: Ze staan beide niet vermeld onder het nachtprogramma in de mail. In dat geval Skrillex als afsluiter Heineken of Bravo is mijn inschatting
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Athos

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Peggy Gou rond 18/19 uur in de Alpha, Skrillex ergens in de nacht in de Bravo
Bij deze aankondiging staat dat dit het elektronisch (nacht)programma is voor X-ray, India en Bravo. Bijvoorbeeld Hudson Mohawke en Blawan, beiden eerder aangekondigd, staan hier ook tussen. Peggy Gou en Skrillex niet... ik verwacht dat die voor de afsluiter in de Alpha gaan staan. Ofwel net andersom dan afgelopen jaar.

Ben benieuwd :)
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Bij deze aankondiging staat dat dit het elektronisch (nacht)programma is voor X-ray, India en Bravo. Bijvoorbeeld Hudson Mohawke en Blawan, beiden eerder aangekondigd, staan hier ook tussen. Peggy Gou en Skrillex niet... ik verwacht dat die voor de afsluiter in de Alpha gaan staan. Ofwel net andersom dan afgelopen jaar.

Ben benieuwd :)
Dan zou Brutalismus 3000 er ook (opnieuw) tussen moeten staan want die staan toch niet in de Alpha? Dus ik snap je theorie maar lijkt niet sluitend.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
468
814
Volgens mij zaten er vorig jaar ook behoorlijk wat namen in de eerste aankondiging die in het nachtprogramma zaten, Gladde paling, Dimension, Palm Trax.

Dus het kan prima dat er namen uit de eerste worp in de nacht staan, zoals een Skrillex en Brutalismus 3000.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
5
7
Hi, na een tijd meekijken rond geruchten, aankondigingen en het aftellen hier dan toch eens een reactie.

Ik kijk bij een drop vaak even terug naar diezelfde aankondiging een jaar eerder. Toen werden 26 nieuwe namen (b2b telt als 1) en 13 bestaande namen gezamenlijk als "elektronisch programma" bestempeld. Het nachtprogramma in Bravo/India/X-Ray had in 2023 34 namen (doorgaans 3 á 4 per stage) en in 2022 30 (X-Ray werd zondag alleen afgesloten door Daphni en Kamma & Masalo).

De 31 namen van vandaag lijken me echt allemaal voor de nacht, dus daardoor lijkt het me ook dat Skrillex/Brutalismus/Peggy Gou wel ergens in de dag te vinden zijn. Overigens bevalt dit nachtprogramma me waarschijnlijk nog beter dan vorig jaar, met een paar heerlijke acts (Skin on Skin, Mall Grab, Narciss, Moodymann) die precies in mijn sweet spot vallen.
 
Laatst bewerkt:

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Had stiekem iets sickere drum en bass namen verwacht. Chase & Status had ik toch al wel met potlood opgeschreven.

Met de Pukkelpop namen is Dizzee Rascal ook een potentiele Denzel Curry vervanger, dat zou wel hard zijn. Either him or Killer Mike aub!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken