Lowlands 2024

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Jammer. Ik zag laatst al dat op de ticketmaster website stond: Maribou State (dj-set)

Dacht aan een tikfoutje, maar dat past wel goed bij deze mededeling.
Op DGTL hebben ze de openingsavond een DJ set gedraaid. Keek uit naar ze op Lowlands, erg jammer maar logisch dat ze cancellen....
 
Laatst bewerkt:

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Kan dus nog zijn dat het een dj set wordt? Klinkt wel heftig in ieder geval. Verder jammer voor Lowlands, maar meer dan logisch dat ze de rem intrappen
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.320
1.328
Dan zal dat waarschijnlijk ook bij de volgende batch nacht-programma worden aangekondigd. Op DGTL was de dj set van Maribou State een beetje slappe hap, maar voor iemand die tussen 100 en 120 bpms uit de voeten kan, zou het wel prima zijn.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Dan zal dat waarschijnlijk ook bij de volgende batch nacht-programma worden aangekondigd. Op DGTL was de dj set van Maribou State een beetje slappe hap, maar voor iemand die tussen 100 en 120 bpms uit de voeten kan, zou het wel prima zijn.
Ja, kan ik me wel voorstellen. Ik keek wel echt uit naar die live show eerlijk gezegd, maar weinig aan te doen
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.320
1.328
Benieuwd hoe Tiesto zich zal gedragen op het podium in een setting waar hij niet heel gewend meer in is. Afgelopen ADE kiki b2b armin van buuren gezien, en Armin had constant van die EDM festival trekjes wat een totale mismatch was met het publiek haha. Ongemakkelijk was het sowieso, maar de muziek was verder wel top natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
Benieuwd hoe Tiesto zich zal gedragen op het podium in een setting waar hij niet heel gewend meer in is. Afgelopen ADE kiki b2b armin van buuren gezien, en Armin had constant van die EDM festival trekjes wat een totale mismatch was met het publiek haha. Ongemakkelijk was het sowieso, maar de muziek was verder wel top natuurlijk.
Ik blijf er bij. Als je ze boekt op dit soort festivals dan moet je ze de opdracht meegeven daar vandaan te blijven. Want een Armin kan bijvoorbeeld ook echt wel draaien. Zijn eigen Armin Only shows waren bijvoorbeeld ook erg sterk. Tiësto zou je ook een classic of ISOS set moeten vragen, dan ga je echt gewoon een legendarische nacht kunnen neerzetten.

Het is jammer dat deze kant te weinig belicht wordt over dit soort dj's die echt wel van de mainstream weg kunnen blijven als ze dat zouden willen. Maar goed van Tiësto is er ook weinig meer over hoor, en dat zeg ik als groots Tiësto fan van oudsher. Met zijn hedendaagse muziek kan ik niks mee.

Maar ik zie dit niet snel gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.320
1.328
Ben het met je eens hoor. De ISOS setting is wel heel anders dan in de bijlmerbajes waar 300 man bijna op de knoppen zitten en alles zien wat er gebeurd. De ongemakkelijk straalde er vanaf.
Het is jammer dat deze kant te weinig belicht wordt over dit soort dj's die echt wel van de mainstream weg kunnen blijven als ze dat zouden willen.
Jammer is het zeker, maar ergens ook wel weer te begrijpen. Er is veel meer geld te verdienen in de EDM. Ik vind het van Tiesto en Armin vooral heel knap dat ze constant op het hoogste podium blijven presteren, al heb ik er zelf ook weinig mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken