Lowlands 2024

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
149
289
Klopt, ik denk ook dat de HME-groep op Lowlands inmiddels veruit het grootst is. Kijk maar naar lege tenten waar gitaren in geprogrammeerd staan of continu gekakel door concerten heen. Een optreden telt pas als je kunt springen en losgaan lijkt het wel. Wat er op Paaspop bij Editors gebeurde zou nu op LL denk ik ook zo zijn met zo'n popi-trance dj die tegelijkertijd staat. Voor de ver HME-lking van het festival zou het rijendik bij Editors staan. Overigens vind ik het nog steeds gezellig en leuk dat iedereen er is he. Maar even on-topic op de discussie is dit wel een feit.
Ik ben het met je eens dat het publiek te uniform begint te worden. Wist alleen niet dat dat de havermelkelite was. ;-)
Ik vind het daarom ook jammer dat Lowlands dit eigenlijk voedt door Goldband daar neer te zetten. Laat gewoon The Smile afsluiten of zo – en dat dan ook een paar jaar volhouden.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Pff het is dat ik niet naar Lowlands ga, maar ik zou echt leip zijn geworden. Echt te vaak bij hem.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
367
477
Stormzy en 21 savage zijn sowieso wat duurder maar wel beetje fatsoenlijke hiphopnamen die rond LL touren in Europa. Is toch wel weer een flinke hiphop artiest die wegvalt dus beetje compensatie mag. Niet een of andere bedroompop artiest die zogenaamd rapt
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
361
287
A$AP Rocky staat dat weekend op Cabaret Vert in Frankrijk. Zou een leuke rap vervanger zijn voor Denzel Curry voor Lowlands en Pukkelpop, of zal hij een te grote naam zijn voor die spot?
 
  • On fire
Waarderingen: daily

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
367
477
A$AP Rocky staat dat weekend op Cabaret Vert in Frankrijk. Zou een leuke rap vervanger zijn voor Denzel Curry voor Lowlands en Pukkelpop, of zal hij een te grote naam zijn voor die spot?
LL doet met vervangers t vaak niet beter dan de originele namen dus dromen mag. Desnoods lekker Andre 3000 fluitconcert voor toch beetje hiphop essence
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
31
44
Hier baal ik echt van. Ik hoop ook op goede vervanging, maar ben nog vrij skeptisch. Ik gok dat ze niet in de buidel gaan tasten voor Stormzy, 21 Savage en ASAP Rocky, dat zijn allemaal echt grotere namen. Mijn voorspelling (en hoop) is Skepta, maar dat zal ook wel te ambitieus zijn 😅
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
367
477
Asap rocky staat niet eens op dat festival trouwens. Tourt augustus niet in Europa. Macklemore wel, leuke vervanger :love::love::love::love::love:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken