Lowlands 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Tsja als dat zo is nooit meer boeken dan.
Wat dat betreft hadden ze dat na de eerste keer beter al kunnen doen als dit waar is. Dit zou strikt genomen de derde keer zijn dat hij Lowlands cancelt.

Eerste keer had hij ook shows in de US gepland, de tweede keer door de coronamaatregelen (hoewel die hele editie uiteindelijk niet doorging) en dan nu dit.


 
  • Wow
  • Thinking
Waarderingen: @Marc en koekebakker

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ja zoiets stond me al bij, en niet iedereen vind het altijd tof dat het benoemd wordt. Maar de Amerikaanse rappers hebben hier wel een handje vol van.

Maar goed, laten we afwachten. Het is wel een prima rapper. Maar als ze een degelijke vervanger hebben zou ik daar ook niet wakker van liggen.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
368
477
Doe dan maar Stormzy of 21 Savage als hiphop vervanger voor ze weer met een D-artiest replacement komen
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Ja zoiets stond me al bij, en niet iedereen vind het altijd tof dat het benoemd wordt. Maar de Amerikaanse rappers hebben hier wel een handje vol van.

Maar goed, laten we afwachten. Het is wel een prima rapper. Maar als ze een degelijke vervanger hebben zou ik daar ook niet wakker van liggen.
Dit is inderdaad niet ongebruikelijk helaas. Amerikaanse gigs zullen wel meer opleveren?

Maar wel gruwelijk balen.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
Ik kan bijna niet geloven dat Denzel Curry niet naar Lowlands komt. Denk dat het gewoon een fout op het tourschema is. Op zijn website staan Lowlands, Oya festival en Flow festival gewoon tussen zijn tourlijst. Wat ook wel bijzonder is, is dat Pukkelpop niet op zijn website staat...
Het zou in ieder geval betekenen dat hij 4 festivals moet cancellen als die op die tour gaat.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Royke en peter Molenaar

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
220
'Denzel Curry cancelt helaas zijn hele Europese tour in 2024, zoals verwacht een dikke middelvinger naar de fans. Lowlands reageert meteen heel sterk door NAS de Wu Tang Clan mee te laten nemen en dit optreden uit te breiden naar een speeltijd van 2 uur.'
*droomt
 
  • On fire
Waarderingen: nieuwsgierig

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.560
2.040
'Denzel Curry cancelt helaas zijn hele Europese tour in 2024, zoals verwacht een dikke middelvinger naar de fans. Lowlands reageert meteen heel sterk door NAS de Wu Tang Clan mee te laten nemen en dit optreden uit te breiden naar een speeltijd van 2 uur.'
*droomt
Ik zie het eerder gebeuren dat Nas uiteindelijk helaas zal moeten cancellen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken