Lowlands 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Fiesta macumba is echt heel erg leuk. Staan voor mij wel in de Lowlands core memory lijst.
Ik heb wat meer negatieve ervaringen met Fiesta, maar dat is buiten Lowlands om. Zorgt er wel voor dat ik er op Lowlands ook niet kom.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Wat bedoel je met grimmig? Door gesnoven sfeertje?
Heb geen problemen met drugs, gebruik het zelf ook; maar gewoon het feit dat er niet doorheen te komen is en het zo'n ontzettend warme zweethol is staat me tegen. En meestal heb ik ook weinig met het type muziek wat daar in de nacht gedraaid wordt.
De keren dat ik geprobeerd heb om een plekje te vinden door die mensenmassa ben ik halverwege de poging weer naar buiten gevlucht omdat ik die drukte niet trok.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik heb wat meer negatieve ervaringen met Fiesta, maar dat is buiten Lowlands om. Zorgt er wel voor dat ik er op Lowlands ook niet kom.
Buiten Lowlands zou ik dus niet naar fiesta gaan. Vanwege het publiek wat er komt. Op lowlands zelf is het wel anders (denk ik)
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Heb geen problemen met drugs, gebruik het zelf ook; maar gewoon het feit dat er niet doorheen te komen is en het zo'n ontzettend warme zweethol is staat me tegen. En meestal heb ik ook weinig met het type muziek wat daar in de nacht gedraaid wordt.
De keren dat ik geprobeerd heb om een plekje te vinden door die mensenmassa ben ik halverwege de poging weer naar buiten gevlucht omdat ik die drukte niet trok.
Daar kan ik me wel in vinden. De muziek spreekt me ook niet perse aan. Als 't dan ook nog zo druk is haak ik ook af.

Met grimmig denk ik meer aan voetbal hooligans die op ontploffen staan ofzo šŸ˜…šŸ¤£
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Daar kan ik me wel in vinden. De muziek spreekt me ook niet perse aan. Als 't dan ook nog zo druk is haak ik ook af.

Met grimmig denk ik meer aan voetbal hooligans die op ontploffen staan ofzo šŸ˜…šŸ¤£
In mijn vocabulair is grimmig een breed en multi interpretabel begrip. šŸ¤”
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en eva84

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Sinds de oude Bravo die aan 1 kant dicht was heb ik nooit meer een grimmige/schimmige plek op het terrein kunnen vinden (helaas!)
Daar heb ik echt andere herinneringen aan. Die hele linker zijkant van de Bravo was een paar jaar lang een 'oase van rust' voor mij. Voldoende ruimte om te dansen ĆØn bewegen ĆØn relatief koel.
Kortom een prettige (en niet bij de massa bekende) plek in nacht.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Daar heb ik echt andere herinneringen aan. Die hele linker zijkant van de Bravo was een paar jaar lang een 'oase van rust' voor mij. Voldoende ruimte om te dansen ĆØn bewegen ĆØn relatief koel.
Kortom een prettige (en niet bij de massa bekende) plek in nacht.
Eens, die herinnering heb ik ook. Heb ook het idee dat voor ons het "wie staan/zien je linksvoor" daar begonnen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en freezeroz

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
40
39
Heb geen problemen met drugs, gebruik het zelf ook; maar gewoon het feit dat er niet doorheen te komen is en het zo'n ontzettend warme zweethol is staat me tegen. En meestal heb ik ook weinig met het type muziek wat daar in de nacht gedraaid wordt.
De keren dat ik geprobeerd heb om een plekje te vinden door die mensenmassa ben ik halverwege de poging weer naar buiten gevlucht omdat ik die drukte niet trok.
De zondagnacht is wel relax in de Bravo dan zijn toch al meerdere mensen naar huis gok ik. Andere nachten is er inderdaad geen doorkomen aan sta dan meestal net buiten
 

Earl

Nieuw lid
2 feb 2024
4
4
Ik hoop ook echt op een Marc Rebillet. Hij staat op verschillende festivals in Europa deze zomer, zou echt een gemis zijn als Lowlands hem niet heeft weten te scoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Mooi artikel van Festileaks over Fred again..

Erg veel zin in zijn optreden, dat gaat ongetwijfeld een toffe show zijn. Altijd een mooi mix tussen euforie, dikke beats en intetogen momenten.

Benieuwd of we dit jaar nog een nieuw album gaan krijgen of dat het blijft bij een aantal singles.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Mooi artikel van Festileaks over Fred again..

Erg veel zin in zijn optreden, dat gaat ongetwijfeld een toffe show zijn. Altijd een mooi mix tussen euforie, dikke beats en intetogen momenten.

Benieuwd of we dit jaar nog een nieuw album gaan krijgen of dat het blijft bij een aantal singles.
En Dante bedenken dat we eigenlijk pas een nieuw album hebben gehad.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
'I Told You'... Kan dat nummer niet meer horen met die hedendaagse Youssou N'Dour achtige zang šŸ˜….
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken