Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb geen problemen met drugs, gebruik het zelf ook; maar gewoon het feit dat er niet doorheen te komen is en het zo'n ontzettend warme zweethol is staat me tegen. En meestal heb ik ook weinig met het type muziek wat daar in de nacht gedraaid wordt.
De keren dat ik geprobeerd heb om een plekje te vinden door die mensenmassa ben ik halverwege de poging weer naar buiten gevlucht omdat ik die drukte niet trok.
Heb geen problemen met drugs, gebruik het zelf ook; maar gewoon het feit dat er niet doorheen te komen is en het zo'n ontzettend warme zweethol is staat me tegen. En meestal heb ik ook weinig met het type muziek wat daar in de nacht gedraaid wordt.
De keren dat ik geprobeerd heb om een plekje te vinden door die mensenmassa ben ik halverwege de poging weer naar buiten gevlucht omdat ik die drukte niet trok.
Daar heb ik echt andere herinneringen aan. Die hele linker zijkant van de Bravo was een paar jaar lang een 'oase van rust' voor mij. Voldoende ruimte om te dansen èn bewegen èn relatief koel.
Kortom een prettige (en niet bij de massa bekende) plek in nacht.
Daar heb ik echt andere herinneringen aan. Die hele linker zijkant van de Bravo was een paar jaar lang een 'oase van rust' voor mij. Voldoende ruimte om te dansen èn bewegen èn relatief koel.
Kortom een prettige (en niet bij de massa bekende) plek in nacht.
De zondagnacht is wel relax in de Bravo dan zijn toch al meerdere mensen naar huis gok ik. Andere nachten is er inderdaad geen doorkomen aan sta dan meestal net buiten
Ik hoop ook echt op een Marc Rebillet. Hij staat op verschillende festivals in Europa deze zomer, zou echt een gemis zijn als Lowlands hem niet heeft weten te scoren.