Lowlands 2024

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
53
52
Nu ik nog eens kijk durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Frank Carter op Lowlands staat, nieuw album op zak en nog geen festivals in Nederland.

Verder vraag ik mij af hoe groot de kans is op The Prodigy, The Offspring, Blink-182, Catfish and the Bottlemen of Liam Gallagher die allemaal toch wel richting headliner formaat gaan. Kunnen we nog zo'n naam verwachten? (Ik denk eigenlijk van niet?)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Nu ik nog eens kijk durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Frank Carter op Lowlands staat, nieuw album op zak en nog geen festivals in Nederland.

Verder vraag ik mij af hoe groot de kans is op The Prodigy, The Offspring, Blink-182, Catfish and the Bottlemen of Liam Gallagher die allemaal toch wel richting headliner formaat gaan. Kunnen we nog zo'n naam verwachten? (Ik denk eigenlijk van niet?)
Staan op Jera…..

 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Nu ik nog eens kijk durf ik wel met zekerheid te zeggen dat Frank Carter op Lowlands staat, nieuw album op zak en nog geen festivals in Nederland.

Verder vraag ik mij af hoe groot de kans is op The Prodigy, The Offspring, Blink-182, Catfish and the Bottlemen of Liam Gallagher die allemaal toch wel richting headliner formaat gaan. Kunnen we nog zo'n naam verwachten? (Ik denk eigenlijk van niet?)
Frank Carter staat helaas al op Jera on air.

En om eerlijk te zijn is denk ik alleen The Prodigy en Blink-182 een headliner formaat voor Lowlands uit dat rijtje denk ik. Zeker Catfish and the bottlemen is volgens mij niet zo groot in Nederland. Laatste keer dat ik ze zag was in de Ronda in Tivoli, dus die zie ik nog wel toegevoegd worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Wat irriteer ik mij aan die nep geruchten van Adele zeg. Vreselijke stroming die gewoon even wat clicks willen ontvangen. Valt mij ook heel erg tegen van vooral 3FM.
Inderdaad, vreselijk. Maar wij praten er toch ook over hier, en dan is hun doel al geslaagd (idd laag gezonken).

Laten we het vanaf nu maar lekker negeren dan ;)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Ik zou het als Lowlands gewoon meespelen, blijven voeden en op het laatste moment een Adele-coverzangeres ergens neergooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken