Lowlands 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Verwacht maar dat bij Barry Can't Swim de havermelkelite met ruime getalen aanwezig is. Die heeft al een aantal keer naam gemaakt op Wildenburg en andere gelijke festivals.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Ramkot en Inhaler ook lekkere bands.

Als ik Grove op YouTube bekijk kan dat een leuk feestje worden.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Verwacht maar dat bij Barry Can't Swim de havermelkelite met ruime getalen aanwezig is. Die heeft al een aantal keer naam gemaakt op Wildenburg en andere gelijke festivals.
Haha ohjee, ben zelf wel een liefhebber van deep house muziek. Dus dan hoop ik alsnog met een biertje in mijn hand in het zonnetje tussen de havermelkelite te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: bjklaver, daily en Jos

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Ramkot en Inhaler ook lekkere bands.

Als ik Grove op YouTube bekijk kan dat een leuk feestje worden.
Zeker twee leuke bands, beide meerdere keren live gezien. Moet wel eerlijk zeggen dat ik Inhaler vrij statisch en saai vond de laatste keer dat ik ze zag in 2022.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Wordt het niet is tijd dat WIES Lowlands gaat spelen?
Hoe gaat het met dat bandje? Zijn ze al bekend?

Ik vond het niet heel erg wat, maar toen ik ze een ruigere set zag spelen in brebl was ik wel om, Laat maar komen om de India lekker te openen, hopelijk met een strakke set weer.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Nee maar het niet hoeven stressen voor een plekje is voor mij elke euro wel waard.
Dat is waar. Is meer een afweging of mijn vrouw meegaat. Het nadeel van Europarcs is dat je vaak samen heengaat en teruggaat. Ik ga mijn eigen gang vaak en dan is het niet zo dat ze even terug kan naar de camping. Zeker niet als het donker is. Op easy calm kan ze dan wel even terug en chillen. En qua prijs zal het zo’n 100 - 125 duurder zijn dan Europarcs, maar daar staan ook weer een aantal voordelen tegenover.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Dat is waar. Is meer een afweging of mijn vrouw meegaat. Het nadeel van Europarcs is dat je vaak samen heengaat en teruggaat. Ik ga mijn eigen gang vaak en dan is het niet zo dat ze even terug kan naar de camping. Zeker niet als het donker is. Op easy calm kan ze dan wel even terug en chillen. En qua prijs zal het zo’n 100 - 125 duurder zijn dan Europarcs, maar daar staan ook weer een aantal voordelen tegenover.
Gewoon je vrouw eens lekker verwennen en op de gLLamcamp gaan!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Draait altijd wel goed en leuk album uitgebracht afgelopen jaar. Wordt wel leuk dus.
Ik ben nu aan het luisteren. Het klinkt wel aardig, maar echt spannend wordt het nergens. Beetje middle of the road, toegankelijke house. Ach met een biertje (of havermelkcappucino voor wie dat wil) in de hand, zal het me zeker niet vervelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Vooralsnog geen Fontaines DC op Pukkelpop dus de hoop voor Lowlands is nog levend!

Goed nieuws voor nu. Vorig jaar waren er nog meerdere Bravo en ook Alpha acts die pas in de 2e of zelfs 3e ronde waren aangekondigd (Fontaines DC zou Bravo zijn denk ik zo), dus het kan nog. Tegelijkerheid is het wel een typische act die bij de 1e lichting zou zitten. Ze hebben nu ook al een groot gedeelte van hun tourschema bekend gemaakt en je zou verwachten dat een groot festival als Lowlands daar dan al tussen zou staan, maar we gaan het allemaal zien! :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken