Lowlands 2024

eknarf2001

Nieuw lid
15 aug 2024
3
0
Kan je in ieder geval proberen. Je krijgt je geld terug als die niet werkt via ticketswap.
Gaan het proberen!! Hopelijk gaan de prijzen nog iets naar beneden maar ben bang van niet. Spijt dat we ze gisteren niet gekocht hebben, toen waren ze rond de 250 euro
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
I
Denken jullie dat het veilig is om nu nog een ticket via Ticketswap te kopen? Ben zo bang dat diegene eerder binnen komt met datzelfde ticket (wij kunnen zaterdagochtend helaas pas ivm werk)
ga er van uit gan wel aangezien je een nieuwe code krijgt in je eigen ticketmaster
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.529
Had mn reactie al verwijderd. Ik praatte inderdaad onzin. Via Ticketswap gaat de verkoper hem zeker naar je doorsturen vanuit zijn Ticketmaster account?
Screenshots en printjes werken in ieder geval niet begreep ik.
Inderdaad, maar dan via TS zodat het 'gelijk oversteken' is.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
240
262
Had mn reactie al verwijderd. Ik praatte inderdaad onzin. Via Ticketswap gaat de verkoper hem zeker naar je doorsturen vanuit zijn Ticketmaster account?
Screenshots en printjes werken in ieder geval niet begreep ik.
De verkoper stuurt het ticket bij aanbieden op TS al door naar een speciaal ticketswap mail adres.
De koper krijgt het ticket vervolgens van TS doorgestuurd naar zijn eigen ticket master account.

Kan weinig mis aan gaan volgens mij

 
  • Leuk
Waarderingen: daily

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Had mn reactie al verwijderd. Ik praatte inderdaad onzin. Via Ticketswap gaat de verkoper hem zeker naar je doorsturen vanuit zijn Ticketmaster account?
Screenshots en printjes werken in ieder geval niet begreep ik.
Screenshotjes werken prima kan ik zeggen als vrijwilliger. We mogen ze niet scannen maar soms zag ik te laat dat het een foto was. Scande gewoon prima, kreeg dan een go / groene melding om iemand binnen te laten 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Screenshotjes werken prima kan ik zeggen als vrijwilliger. We mogen ze niet scannen maar soms zag ik te laat dat het een foto was. Scande gewoon prima, kreeg dan een go / groene melding om iemand binnen te laten 🙈
Met een screenshot / print zou je wel geweigerd moeten worden hoor, maar het is niet dat de barcode niet werkt of de bewegende balk een echte functie heeft
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Wow die rij voor de munten en vooral voor de silent disco koptelefoon, die laatste is niet normaal lang tav. voorgaande jaren.
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Gaan het proberen!! Hopelijk gaan de prijzen nog iets naar beneden maar ben bang van niet. Spijt dat we ze gisteren niet gekocht hebben, toen waren ze rond de 250 euro
Ja ik had de mijne zaterdag verkocht en ga nu alsnog morgen heen. Ik zit ook nog te azen op een wat goedkoper ticket want heb er zaterdag maar €218 voor gekregen via TicketSwap.

Hopelijk dalen de prijzen morgen nog wat... Vandaag TicketSwap wat in de gaten gehouden en er zijn zo'n 300 tickets voor meer dan €300 over de toonbank gegaan.
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Wow die rij voor de munten en vooral voor de silent disco koptelefoon, die laatste is niet normaal lang tav. voorgaande jaren.
Loop om 7 uur maar eens een rondje over de campings, zie je de koptelefoons allemaal hangen om de stoeltjes heen...
 

Janneman82

Playlistbediener
8 aug 2024
6
23
Ik hoor van mijn vrienden dat het bier wat vooraf besteld kon worden vooral lauw is (wordt uit niet gekoelde zeecontainers gehaald), meer mensen deze ervaring tot nu toe?? Zou wel een slechte zaak zijn!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
687
412
Ik hoor van mijn vrienden dat het bier wat vooraf besteld kon worden vooral lauw is (wordt uit niet gekoelde zeecontainers gehaald), meer mensen deze ervaring tot nu toe?? Zou wel een slechte zaak zijn!
Op vorige pagina mijn ervaring op DTRH gedeeld, dus wat jij nu zegt is precies wat ik daar ook ervaren heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en hendrik1

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
687
412
Nou in 1 streep door rond 11uur. Geen file niks…rij zo door. Groepscamping small 🤣… LL eindigt hier…verder weg kan niet. Achter ons enkel een knollenveld. Perfect voor toilet, maar dit kan echt niet…
Wat precies kan niet? Dat je een stukje moet lopen?
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Nou in 1 streep door rond 11uur. Geen file niks…rij zo door. Groepscamping small 🤣… LL eindigt hier…verder weg kan niet. Achter ons enkel een knollenveld. Perfect voor toilet, maar dit kan echt niet…
Sta je ook vak JJ? Einde van de wereld hier inderdaad
 
  • Leuk
Waarderingen: piep

Gebruikers die dit onderwerp bekijken