Lowlands 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.614
7.302
Vanochtend de files net voor geweest en op een goede plek in de rij om 8u. Uurtje wachten en 3 kwartier in de rij gestaan, prima. Een plekje redelijk vooraan op camping 4 kunnen bemachtigen en alle tenten van vrienden op kunnen zetten, was gelukkig maar een klein groepje extra.

Sfeer zit er lekker in. Veel plezier allen!
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: SjoerdHk, @Marc en daily

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
Net voor de avondspits weggereden, toch in een kleine file tussen Utrecht en het Gooimeer beland. Daarna vlot kunnen rijden en zonder rij door de ingang. Wel door de scanners, net als bijna iedereen die op dat moment binnen kwam. Doorgelopen naar camping 6 waar meer dan voldoende plek is, ook voor grotere groepen.

Veel plezier allen!

Is er al een tijdstip voor een meeting bekend?
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
463
525
Iemand al een tijdschema gezien voor die Coke studio? Kijken of ik toch nog ZEP daar kan zien.
 

LL2024W/N

Nieuw lid
15 aug 2024
4
0
People, korte vraag: de PDF tickets van viagogo, werken die? Of is er slechts 1 mogelijkheid tot binnenkomen en is dat je e-ticket in de Ticketmaster app?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
People, korte vraag: de PDF tickets van viagogo, werken die? Of is er slechts 1 mogelijkheid tot binnenkomen en is dat je e-ticket in de Ticketmaster app?
Zie onderstaande berichten van Daily, die als vrijwilliger aanwezig is. In principe wordt je geweigerd met pdf, maar je kunt geluk hebben. Berichten staan overigens gewoon op de vorige pagina.
Met een screenshot / print zou je wel geweigerd moeten worden hoor, maar het is niet dat de barcode niet werkt of de bewegende balk een echte functie heeft

Screenshotjes werken prima kan ik zeggen als vrijwilliger. We mogen ze niet scannen maar soms zag ik te laat dat het een foto was. Scande gewoon prima, kreeg dan een go / groene melding om iemand binnen te laten 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: LL2024W/N

LL2024W/N

Nieuw lid
15 aug 2024
4
0
Zie onderstaande berichten van Daily, die als vrijwilliger aanwezig is. In principe wordt je geweigerd met pdf, maar je kunt geluk hebben. Berichten staan overigens gewoon op de vorige pagina.
Ah, Thanks. Ik had even terug moeten scrollen, excuus. Het geval wil dat ik tickets heb overgenomen van iemand, maar deze persoon blijkt ze bij viagogo te hebben gekocht. En daar krijg je kennelijk een PDF, niet een ticket in Ticketmaster. Ik twijfel een beetje of die wel gaan werken, en heb geen zin om +1 uur te rijden zaterdag om vervolgens niet binnen te komen 😅. Vandaar dat ik mij afvroeg of er meerdere mensen binnen zijn gekomen met een ticket aangeschaft bij viagogo ipv Ticketmaster.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
People, korte vraag: de PDF tickets van viagogo, werken die? Of is er slechts 1 mogelijkheid tot binnenkomen en is dat je e-ticket in de Ticketmaster app?
Als die er erg afwijkend uitziet van je ticket in de app dan denk ik niet dat ze hem scannen (mag ook niet).
 
  • Leuk
Waarderingen: LL2024W/N

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Ah, Thanks. Ik had even terug moeten scrollen, excuus. Het geval wil dat ik tickets heb overgenomen van iemand, maar deze persoon blijkt ze bij viagogo te hebben gekocht. En daar krijg je kennelijk een PDF, niet een ticket in Ticketmaster. Ik twijfel een beetje of die wel gaan werken, en heb geen zin om +1 uur te rijden zaterdag om vervolgens niet binnen te komen 😅. Vandaar dat ik mij afvroeg of er meerdere mensen binnen zijn gekomen met een ticket aangeschaft bij viagogo ipv Ticketmaster.
Klinkt als een scam tbh
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.529
Ah, Thanks. Ik had even terug moeten scrollen, excuus. Het geval wil dat ik tickets heb overgenomen van iemand, maar deze persoon blijkt ze bij viagogo te hebben gekocht. En daar krijg je kennelijk een PDF, niet een ticket in Ticketmaster. Ik twijfel een beetje of die wel gaan werken, en heb geen zin om +1 uur te rijden zaterdag om vervolgens niet binnen te komen 😅. Vandaar dat ik mij afvroeg of er meerdere mensen binnen zijn gekomen met een ticket aangeschaft bij viagogo ipv Ticketmaster.
Sorry maar wie koopt er nou via Viagogo als je gewoon via TM of TS kan kopen?
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en manfredtheman

LL2024W/N

Nieuw lid
15 aug 2024
4
0
Sorry maar wie koopt er nou via Viagogo als je gewoon via TM of TS kan kopen?
Ik heb ze zelf niet bij viagogo gekocht, maar ik kan me voorstellen dat iemand dat zou doen omdat ze tijdens de voorverkoop uitverkocht waren bij TM, en mensen naar een alternatief zijn gaan zoeken waar ze nog wel te koop waren? Ik lees gemengde verhalen over viagogo. Geldige, maar ook ongeldige tickets.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Ik heb ze zelf niet bij viagogo gekocht, maar ik kan me voorstellen dat iemand dat zou doen omdat ze tijdens de voorverkoop uitverkocht waren bij TM, en mensen naar een alternatief zijn gaan zoeken waar ze nog wel te koop waren? Ik lees gemengde verhalen over viagogo. Geldige, maar ook ongeldige tickets.
Er staat nog zo’n 100 tickets op ticketswap, dat is denk ik je beste optie
 
  • Leuk
Waarderingen: LL2024W/N

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
59
71
Even iets heel anders: iemand toevallig twee koptelefoons over? (We betalen voor de borg, uiteraard!)

Update: nevermind, gelukt!
 
Laatst bewerkt:

eknarf2001

Nieuw lid
15 aug 2024
3
0
Weet iemand of er vorig jaar op de vrijdagavond nog tickets (voor een iets redelijkere prijs) verkocht werden? Staan nog een aantal op ticketswap maar dat is voor ons wat te duur voor twee dagen (zaterdag en zondag)

Jullie in ieder geval veel plezier vanavond!! Ik ben jaloeeeeers
 

Spook

Playlistbediener
25 jul 2024
8
74
Half 7 vanuit Den Haag vertrokken, 1x gestopt bij tankstation, 1x afslag gemist, geen file. 21 uur campercamping op gereden. Voor ons werden keukenmessen in beslag genomen. Bij ons is niet eens in het keukenblok gekeken, alleen (verwijderde) gasfles gecontroleerd en alom complimenten over ons busje (toch altijd een voordeel als je een toffe zelfbouw oldtimer hebt).
Kennis gemaakt met de buren en daarna
Rondje over het terrein gedaan en wat gegeten en gedronken (zonder koptelefoon).
Nu weer op de camping en morgen echt van start!
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.529
Van de spanning maar 5 uur geslapen... maar das al een stuk beter dan vorig jaar toen ik door de spanning maar 1 uur kon slapen...
 
  • Geweldig
Waarderingen: koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken