Lowlands 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.538
1.777
Geen regen gemerkt, tussen de buien door naar Future Utopia en Big Thief kunnen gaan. Perfecte planning. Beide optredens erg van genoten
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
470
633
Vrijdag vind ik de minste dag qua lineup, eigenlijk vrij weinig interessants tot later vanavond
Mijn drukste dag. Ik heb er al 30.000 stappen opzitten.

Moet ik er wel bijzetten dat het donderdag te gezellig was 😅.

Beste tot nu toe: Charlot. Verrassing: Teddy Swims

Straks nog het blokje Skrillex, Justice 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
139
168
Dag 1 zit er bijna op. Zo nacht 1 in. Tot nu toe gezien: Half Moon Run, Froukje, Teddy Swims, Peggy Gou, Skrillex en Justice.

Skrillex was een absoluut hoogtepunt! Trip down memory lane.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.538
1.777
Ja dat hii zijn mic weggooide? Misschien sons technische problermpjes of het publiek wat weer ouderwets aan het praten was.
Had niet het idee dat ze zich stoorde aan het publiek. Stond vooraan. Was constant gezeik met de afstelling van de gitaar. Abrupt einde, ze hadden een uur en speelde 40 minuten
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
Internet is bagger bij mij. Mijn dag updates komen later.

Maar eventjes voor nu: sticks. Wauw. Heel fakkelbrigade aanwezig. Ja, dit was aan. Ongelooflijk wat hard!
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
309
332
Wunderhorse was de show van de dag. En voor de moderatie, in de whatsapp groep van Lowlands wordt er letterlijk drugs gedeald. Ik ben anti, en dasr kan ik sons een heftige mening in hebben. Maar dealen in de app groep is gewoon ern strafbaar feit. Ik hoop dat hier iets mee gedaan gaat worden.
Ja ik stond ook echt te kijken van die appjes over wat mensen allemaal zochten
 
  • Wow
Waarderingen: koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken