Lowlands 2024

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
205
210
Mensen die al jaren naar Lowlands gaan, ik snap jullie volkomen. Heerlijk festival, zeg!

Model/Actriz was echt een heerlijke show waar je de spanning echt voelde hangen. Heel tof. Hoogtepunt van de dag.

Justice wederom geweldig, maar wel een copy-paste van de BKS-show (duh), waar ik net een beter plekje had. Verder Bjg Thief erg sterk, Kokoroko wel aardig, Jungle by Night zoals we gewend zijn, maar met gastartiesten tof, ibigo chibi (ofzo) leuk, maar wel constant hetzelfde trucje. Glass beams een klein deel naar gezien, maar ga ik thuis wat vaker opzetten.
 

Spook

Playlistbediener
25 jul 2024
8
74
Jezus, wat een dag!
Mijn vriend is super super fan van Half Moon Run en dat was naar verwachting erg goed en hij heeft ze bij de signeersessie nog uitgebreid gesproken. Voor hem was dit het hoogtepunt (dacht hij).
Ik ging ondertussen naar Prins S en de Geit terwijl er een flinke regenbui losbarstte, met als gevolg dat ik in een bomvolle Heineken terecht kwam op een kut plek met kutgeluid met kutmensen om me heen. Toen het minder ging regenen naar achteren net buiten de tent verhuisd met wél leuke mensen om me heen, dus alsnog een fijn feestje.
Toen terug naar de camping en net wat te laat Bij Kae Tempest aangeschoven.
Voor nu het hoogtepunt van het weekend. Wát een sfeer, wát een performance, wát een ervaring! Tranen met tuiten!
Daarna samen met vriend naar Justice gegaan met het voornemen het van een afstandje te bekijken, maar al snel kwamen we erachter dat dit té tof was, dus naar voren verhuisd. Vriend moest plassen en toen zijn we elkaar kwijtgeraakt. Maar ieder apart van elkaar een dik feest gehad en elkaar na het optreden euforisch teruggevonden.

Al met al een geslaagde avond en nu naar bed.

Maar man man man Kae Tempest was voor ons beide een optreden die ons altijd bij zal blijven. Er gebeurde daar echt iets. Heerlijk dit soort verrassingen. Het was fantastisch ❤️
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
342
625
Ligt het aan mij, of had de alpha vandaag vaak geluisaproblemen? Zowel Jungle by Night en Justice hadden merkbaar problemen.
 

RobGordon

Playlistbediener
19 apr 2023
17
34
Een van de beste vrijdagen in jaren. Big Thief / The Lathums / Wunderhorse / Model Actriz achter elkaar goed. En natuurlijk het Filosofisch Cafe tussendoor. Low-key het allerbeste van het hele festival.
 

boesOne

Playlistbediener
7 feb 2023
18
38
Heel grappig, maar ik heb screenshots met namen en rugnummers genoteerd staan. Als Festileaks hier zelfs niks aan doet dan ben ik genoodzaakt om aangifte te doen. Ik wil niet dat mijn mede Festileaker een Matthew Perrytje overkomt.
Good luck with that ;) Ook de pliesie weet dat Lowlands een van de meest drugsvrije festivals is..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.866
6.099
Good luck with that ;) Ook de pliesie weet dat Lowlands een van de meest drugsvrije festivals is..
O dat lukt me wel hoor. Een gebruikertje zullen ze minder mee doen. Maar een dealer weten ze wel raad mee. Je staat gewoon met naam, nummer en profiel foto in whatsapp. Dus het heeft ook vrij weinig te maken met Lowlands of niet. Deze maatschappijmoordenaars moeten hard aangepakt worden, desnoods doe ik het zelf wel. En als zogenaamd zo dapper bent maak een eigen whatsapp community aan waar je gaat dealen, en gebruik Festileaks daar niet voor. Laffaards.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
O dat lukt me wel hoor. Een gebruikertje zullen ze minder mee doen. Maar een dealer weten ze wel raad mee. Je staat gewoon met naam, nummer en profiel foto in whatsapp. Dus het heeft ook vrij weinig te maken met Lowlands of niet. Deze maatschappijmoordenaars moeten hard aangepakt worden, desnoods doe ik het zelf wel. En als zogenaamd zo dapper bent maak een eigen whatsapp community aan waar je gaat dealen, en gebruik Festileaks daar niet voor. Laffaards.
Zit niet meer in de groep maar is het @GOATSCHOLTEN?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
Echt een fucking toffe eerste dag gehad (Ramkot, Miles Kane, Grove, Prins S en de Geit, Bob Vylan, Wunderhorse, Model / Actriz en Justice). Van alles volop genoten; ouderwetse bandjes dag.

Wings of Desire waren we helaas te laat voor op de camping. Nog wat andere dingen laten schieten omwille van rust (MSPaint en The Lathums).

Justice vond ik minder tof dan verwacht. Bravo DJ na Tsepo kwam ik ook moeilijk in. Was moe en lag eraf maar alsnog ruk geslapen. Op een of andere manier kon ik de slaap maar niet vatten ondanks 60.000 stappen. Oh well, nog 1 nacht te gaan (ja ik ga na IDLES naar huis denk ik).

Owja en mn tent is blijkbaar niet meer waterdicht dus mn kussen wat nat na de regen van gisteren. Dat hielp ook niet bij het slapen. Nu chillen op de camping tot The Streets.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc, piep en Joslittel

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
Hele mooie eerste dag: had wat opstartproblemen. Wel vroeg op het terein maar toch nog even gezeten en gegeten, stukjes Wings of Desire en Kokoroko gezien. Toen gaan schuilen voor de eerste regen in de Lima en op de eerste rij bij Future Utopia beland. Na een wat flets begin kwam dit wel goed, aanstekelijk enthousiasme en spelplezier sloegen ook over op publiek. Iets eerder weggegaan om ook Miles Kane te zien. Bravo voller dan verwacht, maar toch weer ver vooraan. Ken deze Brit door en door, 7e of 8e keer dat ik hem aan het werk zag. Goed maar niet heel verrassend. Even wat uitgerust en erg genoten van Big Thief, die band blijft ook maar groeien. The Lathums sympathiek en stiekem ook erg goed in wat ze doen, helaas niet opkomst en participatie die Wunderhorse erna wel had. En terecht, vette show. Daarna Model/Actriz wat een strakke, stevige set. Blijven hangen voor klabam, oftewel Klawan. Harde set die er bij het publiek lekker inging, ook qua ontlading. Hierna beetje tussen Bravo en Xray gelopen maar niet heel lang blijven plakken ergens. Nacht viel qua drukte inderdaad mee, in vergelijking met andere jaren. Misschien toch de regen van eerder?

Top 3:
Wunderhorse
Big Thief
The Lathums
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
Voor degenen die naar the Streets gaan: middenvoor is echt feest. Verwacht op basis van eerdere shows dat Skinner daar het publiek in gaat en daar uitgebreid z'n ding doet.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Wunderhorse was de show van de dag. En voor de moderatie, in de whatsapp groep van Lowlands wordt er letterlijk drugs gedeald. Ik ben anti, en daar kan ik sons een heftige mening in hebben. Maar dealen in de app groep is gewoon een strafbaar feit. Ik hoop dat hier iets mee gedaan gaat worden.
Dat is idd uiteraard niet de bedoeling. Het lukt niet om elk bericht te lezen, heb dit niet voorbij zien komen. Net als op dit forum helpt het om even een moderator te taggen (mag ook in DM), dan halen we ofwel het bericht ofwel de gebruiker weg. Dat zal ik in dit geval nu ook doen.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken