Lowlands 2024

Neinonein

Playlistbediener
27 jun 2024
13
25
Peggy Gou zoals verwacht heel erg matig. Justice ongelofelijk vet, wat een lichtshow.

In de avond nog even interplanetary criminal meegepakt in de India, draaide goed. India is dan echter wel vrij saai visueel gezien ten opzichte van een bravo
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.866
6.099
Wat een braaf mannetje ben je toch. Sta je vanavond ook rechts in de Bravo mensen aan te geven?

Er zijn meer mensen verslaafd aan alcohol. Sta je ook bij de uitgang van een supermarkt mensen hierop te attenderen?
Ja maar alcohol boehoe. Er werd keihard ketamine gedeald op de festileaks app dat hoort gewoon niet. Als je zo’n stoere boy bent om de illegaliteit in te gaan moet je ook niet janken als er iemand wat van zegt. En ik durf het inderdaad ook gewoon in je gezicht te zeggen hoor. Je kan mij betichten van alles en nog wat, maar moreel gezien ga je dit toch niet winnen. Je bent echt een volslagen idioot als je drugs gaat dealen op festileaks app. Als je dit wil verdedigen is prima hoor. Maar dan ben je eveneens een onvolwassen asociaal en egoïstisch persoon, je weet donders goed dat je geen gelijk hebt.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Ja maar alcohol boehoe. Er werd keihard ketamine gedeald op de festileaks app dat hoort gewoon niet. Als je zo’n stoere boy bent om de illegaliteit in te gaan moet je ook niet janken als er iemand wat van zegt. En ik durf het inderdaad ook gewoon in je gezicht te zeggen hoor. Je kan mij betichten van alles en nog wat, maar moreel gezien ga je dit toch niet winnen. Je bent echt een volslagen idioot als je drugs gaat dealen op festileaks app. Als je dit wil verdedigen is prima hoor. Maar dan ben je eveneens een onvolwassen asociaal en egoïstisch persoon, je weet donders goed dat je geen gelijk hebt.
🐴
 
  • Haha
Waarderingen: WTSGD en Synt

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
Ja jullie mogen alle flauwe mopjes en junk vriendjes erbij halen hoor, maar alsnog hoor je geen keta te dealen op festileaks. Jullie mogen ook voor mn neus verhaal vragen hoor, met z’n alle gelijkertijd nog wel.
Misschien een idee om dit vannacht tijdens horsegiirl links naast de India te doen?
 

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
43
103
Begint wel een beetje de omgekeerde wereld te worden hé, als degene die iets zegt van openbaar drugsdealen hier als de debiel wordt neergezet.
Ik lees ook vol verbazing mee... Dealen is simpelweg verboden. Terecht wordt gezegd dat als Festileaks in iets wordt meegetrokken waa ze eigenlijk niks aan kan doen? Wat zijn dan eventuele consequenties? Daar denkt niemand aan?
Proberen het ook nog eens te bagatelliseren. Ben blij dat er iemand is die een grens trekt

Enfin, ik hoop dat de aanwezigen een heerlijk festival hebben. Op de livestream zien de sets er goed uit en lijkt de sfeer er lekker in te zitten.
 

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
43
118
Soft Play was bizar leuk. Hoogtepunt tot nu toe! (Wel even huilen om de Soulwax clash)

Lekker Nederlands tintje, maar enorm genoten van jungle by night, Personal trainer, sticks en Spinvis. Mooi weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en micham

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
The Streets was echt fantastisch! Heerlijk concert om mee wakker te worden. Rasentertainer die Skinner.

Stuk minder gedaan dan gisteren. Beetje gegeten, gedronken en gescheten bij De Badkamer (fijn zo'n schoon toilet). Kees van Amstel gezien in Adonis (was wel vermakelijk) en Soulwax in de Bravo (erg lekker). Nu in de X Ray voor Master Peace en daarna ff douchen en chillen bij de tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken