Lowlands 2024

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Camping 1 tot 4 zijn voor groepen nu wel vol, losse plekken of kleine groepen wel te vinden. Proosten op camping 4 binnen bij binnenkomst links aan het graspad mag altijd!
 
  • Leuk
Waarderingen: ReggieRocket en daily

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
43
118
Camping 2 was al vol om 11 uur. Sta zelf op camping 3 en zit momenteel bij vrienden om camping 4; staat allemaal al retevol. Andere vrienden zijn al uitgeweken naar camping 5/6..
 

Eposia

Playlistbediener
12 dec 2019
5
3
Ik ben nu bij de pendelbus en twee chauffeurs staan met elkaar te kletsen wie er vanochtend het langste over gedaan heeft. De langste deed er 3 uur en 10 minuten over vanaf Lelystad
Hoe is de rij voor de pendelbussen in Lelystad?
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Ik was in Dronten, daar was geen rij. Maar je moest wel even wachten voordat hij wegreed (voor mij 10/15 minuten)
 

Eposia

Playlistbediener
12 dec 2019
5
3
Ik was in Dronten, daar was geen rij. Maar je moest wel even wachten voordat hij wegreed (voor mij 10/15 minuten)
Oh top, thanks! Wij twijfelden of we via Lelystad of Dronten zouden reizen, maar na jouw reactie nemen we toch nog ff de overstap naar Dronten! Fijn weekend allemaal :)
 

Janneman82

Playlistbediener
8 aug 2024
6
23
Een paar vrienden zijn vanmorgen weggegaan en hebben een plek om camping 5 kunnen bemachtigen tegen het hek aan, dikke prima. Mijn tent staat al, kan niet wachten tot morgen! :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
204
209
De FOMO kickt in als ik jullie verhalen lees. Even een klein vraagje tussendoor: wij zijn van plan rond middernacht aan te komen per auto. Dat kan gewoon, toch? Op de website staat het niet héél duidelijk (enkel dat de camping open is en met een bandje altijd op en af kan) en voor mijn (vriendin's) gemoedstoestand is validatie heel tof
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Oh top, thanks! Wij twijfelden of we via Lelystad of Dronten zouden reizen, maar na jouw reactie nemen we toch nog ff de overstap naar Dronten! Fijn weekend allemaal :)
Ik kom vanuit het oosten dus voor mij is Dronten sowieso logischer, geen idee hoe het in Lelystad is
 

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
De FOMO kickt in als ik jullie verhalen lees. Even een klein vraagje tussendoor: wij zijn van plan rond middernacht aan te komen per auto. Dat kan gewoon, toch? Op de website staat het niet héél duidelijk (enkel dat de camping open is en met een bandje altijd op en af kan) en voor mijn (vriendin's) gemoedstoestand is validatie heel tof
je kan het hele festival op elk moment aankomen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Falladain

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
687
412
Oh fijn dan. Dan zullen ze dus ook wel niet koud zijn, en daar betaal je dan voor
Op dtrh was het ook niet koud. Stonden allemaal opgestapeld bij het kraampje buiten de koeling zodat de uitgifte sneller zou gaan. Maar ze kwamen wel 'net uit de koeling'.
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

eknarf2001

Nieuw lid
15 aug 2024
3
0
Denken jullie dat het veilig is om nu nog een ticket via Ticketswap te kopen? Ben zo bang dat diegene eerder binnen komt met datzelfde ticket (wij kunnen zaterdagochtend helaas pas ivm werk)
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Denken jullie dat het veilig is om nu nog een ticket via Ticketswap te kopen? Ben zo bang dat diegene eerder binnen komt met datzelfde ticket (wij kunnen zaterdagochtend helaas pas ivm werk)
Kan je in ieder geval proberen. Je krijgt je geld terug als die niet werkt via ticketswap.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken