Lowlands 2024

RobGordon

Playlistbediener
19 apr 2023
17
34
Volgens mij hoorde ik ze op de radio net zeggen dat ze op dit moment maar zeer mondjesmaat auto's toelaten op de parkeerplaats omdat het veld voor de polsbandjestent helemaal vol staat. Ze zeiden dat het parkeren na 9 uur dus sneller moet gaan.

(En dat het veld helemaal vol staat betekent dus ook dat ze de parkeerplaats niet pas later open hebben gegooid, maar gewoon dat iedereen veel vroeger is vertrokken.)
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
307
332
Volgens mij hoorde ik ze op de radio net zeggen dat ze op dit moment maar zeer mondjesmaat auto's toelaten op de parkeerplaats omdat het veld voor de polsbandjestent helemaal vol staat. Ze zeiden dat het parkeren na 9 uur dus sneller moet gaan.

(En dat het veld helemaal vol staat betekent dus ook dat ze de parkeerplaats niet pas later open hebben gegooid, maar gewoon dat iedereen veel vroeger is vertrokken.)
Zouden we dan volgend jaar al op woensdag avond de camping hebben en dan donderdag licht programma?
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Vorig jaar 6 uur vertrokken vanuit Rotterdam en via Elburg gereden, kwamen toen nu aan. Nu staan we nog muurvast net na Elburg. Dus voor mijn gevoel nog drukker dan voorgaande jaren.
https://www.omroepflevoland.nl/nieu...lands-gaan-open-drukte-op-wegen-rondom-walibi
 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
242
Ze zetten volgens mij steeds minder pendelbussen in.
Denk dat de eersten om 7 uur vertrokken zijn. Voordat die met die file weer terug zijn is denk ik onzeker.
Hopelijk komt het voor jou helemaal goed.
Duim met je mee.
Zit nu zo'n drie kwartier te wachten op de pendelbus vanaf Dronten, de guy die de aansturing doet voor de bussen zei dat ze vier bussen hebben vandaag. De vorige bus die hier vertrok (ging weg toen ik aankwam) deed anderhalf uur over een retourtje. De volgende bus vertrok initieel een kwartier later en zien we in de verte aankomen, dus die deed er nu twee uur over. Het lijkt (niet heel verrassend) dus vooral de file te zijn die voor problemen zorgt
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: teunajax

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Zal ik dan nog één keer een Lowlands-weerbericht doen?

Vandaag is het uitstekend weer met veel zon en maximaal 25 graden. In de loop van de avond neemt de bewolking wat toe, daardoor hebben we een zachte nacht en koelt het niet verder af dan tot zo'n 19 graden

Die bewolking is echter ook een voorbode voor slechter weer. Vrijdag trekt in de ochtend een regengebied over. Dat is echter vooral een excuus om lang in de tent te blijven liggen, want in de middag zou het droog moeten worden en als de zon erbij komt kan het zelfs nog gewoon 23 graden worden. Toch is een enkele bui in de middag niet helemaal uitgesloten. De nacht naar zaterdag is vervolgens wat onzeker. Er zijn berekeningen die een nieuw regengebied over laten trekken, maar er zijn ook genoeg berekeningen waar het regengebied Lowlands compleet mist. In ieder geval lijkt het ook deze avond niet heel snel af te koelen.

Daarna ziet het weer er weer steeds beter uit. Zaterdag is er weer veel ruimte voor de zon en wordt het 24 of 25 graden. Toch zijn er ook stapelwolken waaruit een enkele bui kan ontstaan, maar veel stelt dat waarschijnlijk niet voor. 's Nachts koelt het dan wel iets harder af dan in de voorgaande nachten, maar met 14-15 graden wordt het ook niet echt koud.

Zondag wordt dan opnieuw een dag met wat stapelwolken maar vooral veel ruimte voor de zon. Het blijft vrijwel zeker droog. Door de noordwestenwind komt de temperatuur wel iets lager uit dan op zaterdag, maar met 23 graden nog steeds prima. De nacht naar maandag wordt de koudste van allemaal met zo'n 13 graden.

Ook bij het afbreken van de tent op maandag wordt het gewoon heel vriendelijk weer met enkel wat stapelwolken en overdag ruim 20 graden.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
2255_lmc_20240815_094656_lmc_8.4.jpg

 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.763
3.512
Vanuit Kampen lijkt het wel mee te vallen. Rijden naar knooppunt Hattemerbroek (A28/A50), dan de N50 op en er bij afslag Kampen / Dronten af. Dan linksaf bij de stoplichten en borden Elburg volgen. Dan kom je er vanzelf.

Vanuit Friesland misschien handiger om de N50 bij Emmeloord richting Ens te nemen en dan ook de afslag Kampen/Dronten nemen en dan juist rechtsaf bij de stoplichten om bovenstaande omschrijving te vervolgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Hoe is de situatie op de campings? Is er nog plek op camping 4 of wordt het 5/6 als je nu nog aankomt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken