Hopelijk ben ik hier aan het juiste adres, heb een klein vraagje voor de experts.
Ik ben al enkele keren naar LowLands geweest en slaap met mijn groep altijd op een andere camping (EuroParcs Zuiderzee). Daarmee volg ik niet helemaal de LowLands-etiquetten begrijp ik, maar dat terzijde
Mijn vriendin is er dit jaar ook en slaapt wel gewoon op de camping aldaar. Ik zou haar graag vrijdag willen afzetten en maandag willen oppikken. Normaliter rijd ik via Elburg naar huis, compleet de verkeerde richting als ik mijn vriendin eerst nog op moet halen. Ik weet dat het maandagochtend aardig druk is op die weg richting Elburg, maar vroeg me af of dat ook zo druk is de andere kant op (richting Zeewolde/Harderwijk). Ben namelijk bang dat het me 2 uur lang heen en weer filerijden gaat kosten en vroeg me af of iemand van jullie dit kan bevestigen/ontkrachten. Als het wel zo is ben ik namelijk benieuwd of er nog andere mogelijkheden zijn voor haar om naar een rustige plek oid te komen zodat ik haar daar op kan halen (tips zijn welkom).
Alvast dank en een ieder uiteraard veel plezier gewenst!