Lowlands 2024

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
549
826
Als je voorraan wilt staan bij de Alpha en Bravo, hoelang van tevoren moet je dan ongeveer aanwezig zijn? Act ervoor meepakken en dan blijven hangen (toch wel lastig zonder plaspauze). Hoe druk is het meestal een half uur voor de start van een act?
Vaak nog makkelijk plek tot 5 minuten van te voren vsn wat ik heb ervaren
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14 en daily

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Als je voorraan wilt staan bij de Alpha en Bravo, hoelang van tevoren moet je dan ongeveer aanwezig zijn? Act ervoor meepakken en dan blijven hangen (toch wel lastig zonder plaspauze). Hoe druk is het meestal een half uur voor de start van een act?
Verschilt erg per act. Maar denk dat de enige Alpha acts waar je er vroeg bij moet zijn, Goldband en Fred Again zijn.

Er zullen ook veel acts zijn waar je tijdens de act nog het voorvak in kan, zoals bij Idles, Half Moon Run, Inhaler, bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
242
Heerlijk vooruitzicht dat ik over precies 24 uur - na een middag voor de tent bier drinken en ouwehoeren - flink in de olie over het terrein wandel (of wankel)! Spullen zijn zo goed als allemaal gepakt, morgenochtend alleen nog even de laatste toiletspullen en drankjes inladen. Wie weet spreek ik sommigen van jullie nog wel onbewust komend weekend, haha. Als je op zondag iemand met een Thunderdome shirt in de moshpit bij Idles, Wargasm of Spiritbox tegenkomt ben ik het in ieder geval waarschijnlijk. Heb er echt ontzettend veel zin in!
 

Boertje

Nieuw lid
14 aug 2024
2
2
Hopelijk ben ik hier aan het juiste adres, heb een klein vraagje voor de experts.

Ik ben al enkele keren naar LowLands geweest en slaap met mijn groep altijd op een andere camping (EuroParcs Zuiderzee). Daarmee volg ik niet helemaal de LowLands-etiquetten begrijp ik, maar dat terzijde :giggle: Mijn vriendin is er dit jaar ook en slaapt wel gewoon op de camping aldaar. Ik zou haar graag vrijdag willen afzetten en maandag willen oppikken. Normaliter rijd ik via Elburg naar huis, compleet de verkeerde richting als ik mijn vriendin eerst nog op moet halen. Ik weet dat het maandagochtend aardig druk is op die weg richting Elburg, maar vroeg me af of dat ook zo druk is de andere kant op (richting Zeewolde/Harderwijk). Ben namelijk bang dat het me 2 uur lang heen en weer filerijden gaat kosten en vroeg me af of iemand van jullie dit kan bevestigen/ontkrachten. Als het wel zo is ben ik namelijk benieuwd of er nog andere mogelijkheden zijn voor haar om naar een rustige plek oid te komen zodat ik haar daar op kan halen (tips zijn welkom).

Alvast dank en een ieder uiteraard veel plezier gewenst!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en nieuwsgierig

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
549
826
Hopelijk ben ik hier aan het juiste adres, heb een klein vraagje voor de experts.

Ik ben al enkele keren naar LowLands geweest en slaap met mijn groep altijd op een andere camping (EuroParcs Zuiderzee). Daarmee volg ik niet helemaal de LowLands-etiquetten begrijp ik, maar dat terzijde :giggle: Mijn vriendin is er dit jaar ook en slaapt wel gewoon op de camping aldaar. Ik zou haar graag vrijdag willen afzetten en maandag willen oppikken. Normaliter rijd ik via Elburg naar huis, compleet de verkeerde richting als ik mijn vriendin eerst nog op moet halen. Ik weet dat het maandagochtend aardig druk is op die weg richting Elburg, maar vroeg me af of dat ook zo druk is de andere kant op (richting Zeewolde/Harderwijk). Ben namelijk bang dat het me 2 uur lang heen en weer filerijden gaat kosten en vroeg me af of iemand van jullie dit kan bevestigen/ontkrachten. Als het wel zo is ben ik namelijk benieuwd of er nog andere mogelijkheden zijn voor haar om naar een rustige plek oid te komen zodat ik haar daar op kan halen (tips zijn welkom).

Alvast dank en een ieder uiteraard veel plezier gewenst!
Als je eenmaal van walibi wegrijdt is er geen drukte
 

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Hopelijk ben ik hier aan het juiste adres, heb een klein vraagje voor de experts.

Ik ben al enkele keren naar LowLands geweest en slaap met mijn groep altijd op een andere camping (EuroParcs Zuiderzee). Daarmee volg ik niet helemaal de LowLands-etiquetten begrijp ik, maar dat terzijde :giggle: Mijn vriendin is er dit jaar ook en slaapt wel gewoon op de camping aldaar. Ik zou haar graag vrijdag willen afzetten en maandag willen oppikken. Normaliter rijd ik via Elburg naar huis, compleet de verkeerde richting als ik mijn vriendin eerst nog op moet halen. Ik weet dat het maandagochtend aardig druk is op die weg richting Elburg, maar vroeg me af of dat ook zo druk is de andere kant op (richting Zeewolde/Harderwijk). Ben namelijk bang dat het me 2 uur lang heen en weer filerijden gaat kosten en vroeg me af of iemand van jullie dit kan bevestigen/ontkrachten. Als het wel zo is ben ik namelijk benieuwd of er nog andere mogelijkheden zijn voor haar om naar een rustige plek oid te komen zodat ik haar daar op kan halen (tips zijn welkom).

Alvast dank en een ieder uiteraard veel plezier gewenst!
Ik weet niet hoe vlot de pendelbussen rijden op maandag, maar zou ze die niet kunnen pakken? En dat jij haar dan oppikt in Lelystad of Dronten? Dat lijkt me een stuk rustiger dan richting Lowlands.
 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
242
Hopelijk ben ik hier aan het juiste adres, heb een klein vraagje voor de experts.

Ik ben al enkele keren naar LowLands geweest en slaap met mijn groep altijd op een andere camping (EuroParcs Zuiderzee). Daarmee volg ik niet helemaal de LowLands-etiquetten begrijp ik, maar dat terzijde :giggle: Mijn vriendin is er dit jaar ook en slaapt wel gewoon op de camping aldaar. Ik zou haar graag vrijdag willen afzetten en maandag willen oppikken. Normaliter rijd ik via Elburg naar huis, compleet de verkeerde richting als ik mijn vriendin eerst nog op moet halen. Ik weet dat het maandagochtend aardig druk is op die weg richting Elburg, maar vroeg me af of dat ook zo druk is de andere kant op (richting Zeewolde/Harderwijk). Ben namelijk bang dat het me 2 uur lang heen en weer filerijden gaat kosten en vroeg me af of iemand van jullie dit kan bevestigen/ontkrachten. Als het wel zo is ben ik namelijk benieuwd of er nog andere mogelijkheden zijn voor haar om naar een rustige plek oid te komen zodat ik haar daar op kan halen (tips zijn welkom).

Alvast dank en een ieder uiteraard veel plezier gewenst!
Ik denk dat het in de richting van het festivalterrein prima te doen moet zijn, het is vooral de terugweg die lang gaat duren. Op de heenweg zijn het vooral pendelbussen en andere kiss & ride lui die dezelfde kant opgaan als jij.
 

Boertje

Nieuw lid
14 aug 2024
2
2
Helder, dank voor jullie berichtjes. Dan zal het allemaal wel meevallen. Enige ervaring met hoe lang de tocht vanaf het festivalterrein tot aan Elburg gemiddeld duurt?
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Heerlijk vooruitzicht dat ik over precies 24 uur - na een middag voor de tent bier drinken en ouwehoeren - flink in de olie over het terrein wandel (of wankel)! Spullen zijn zo goed als allemaal gepakt, morgenochtend alleen nog even de laatste toiletspullen en drankjes inladen. Wie weet spreek ik sommigen van jullie nog wel onbewust komend weekend, haha. Als je op zondag iemand met een Thunderdome shirt in de moshpit bij Idles, Wargasm of Spiritbox tegenkomt ben ik het in ieder geval waarschijnlijk. Heb er echt ontzettend veel zin in!
Ik heb ook mn thunderdome merch mee 🤣
Dan herkennen m'n vriendinnen mij van ver al 😂

Dit jaar ook uitgeloot voor gratis tattoo ticket voor thunderdome Antwerpen 🤩
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Dag voor lowlands luchtbed kapot…. Alleen nog een elektrische thuis, is er een plek op de camping waar je die op kunt blazen of kun je dat ook doen bij het oplaadpunt?
Je mag em bij mij wel opladen ik heb stroom bij de caravan. Maar goed dat is misschien wel ver sjouwen met je luchtbed.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.885
6.122
Ik heb ook mn thunderdome merch mee 🤣
Dan herkennen m'n vriendinnen mij van ver al 😂

Dit jaar ook uitgeloot voor gratis tattoo ticket voor thunderdome Antwerpen 🤩
Dan ben je het vast met mij eens dat Lowlands een keer Angerfist als Live Act in de Bravo moet neerzetten overdag. (Alhoewel dat niet echt een Thunderdome naam is)
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Dan ben je het vast met mij eens dat Lowlands een keer Angerfist als Live Act in de Bravo moet neerzetten overdag. (Alhoewel dat niet echt een Thunderdome naam is)
Lijkt me leuk. Al stem ik nog steeds voor een classix avond.

Ik heb 1 thunderdome hoodie mee en 1 MOH hoodie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken