Lowlands 2023

channed

Nieuw lid
8 aug 2023
2
13
Omdat ik het zo leuk vind om bij anderen te lezen, hierbij een verslagje van mijn Lowlands!

Donderdag
We zijn om 18.00 uur met onze camper naar Biddinghuizen gereden, waar het allemaal boven verwachting snel en efficient verliep (in tegenstelling tot onze laatste keer in 2019, toen hadden we 2 uur staan wachten). Binnen no time stonden we op ons plekje op de campercamping zonder stroom. Wij hadden maaltijdsalades van huis meegenomen, dus die eerst gegeten en daarna rond 20.30 uur op naar het festivalterrein voor de silent disco. Die koptelefoons waren natuurlijk allang uitverkocht, maar we hadden geluk dat we de koptelefoons van iemand anders konden overnemen, die ze terug wilden brengen maar niet in de rij wilden staan. Lekker een uurtje gedanst in en bij de Bravo, leuk gesprekje aangeknoopt met een jonge gast, heel gezellig was dat. Daarna waren we het wel een beetje zat (muziek was niet echt leuk) en zijn we een beetje het stuk terrein gaan verkennen wat al open was. Oh en een Frikandel XL gegeten bij de Armadillow (want die maaltijdsalade was allang weer verteerd ;-).

Vrijdag
Bij het ontbijt hadden we veel entertainment, namelijk andere campers op het veld naast ons die nog aan kwamen rijden. De verkeersbegeleiders waren niet zo alert, dus het verliep allemaal wat chaotisch, leuk voor ons ;-) Om 12.30 uur op naar S10, het eerste optreden. Klein traantje van geluk toen ik in de Bravo stond te luisteren en me besefte dat het EINDELIJK zover was. S10 was erg goed en haar show was top. Daarna liepen we naar de X-ray waar Nabihah Iqbal optrad. Eerste half uur was erg leuk, daarna zwakte het wat af en raakte we onze interesse een beetje kwijt. Even lekker een Indonesische nasi gegeten als lunch en daarna buiten bij de Bravo in de schaduw op het gras gezeten, al luisterend naar The Haunted Youth. Wat wel echt heel goed klonk, achteraf baalde ik een beetje dat ik niet naar binnen was gegaan. Toen wilde ik heel graag First Aid Kit zien, dus op naar de Alpha. Ik vond dat echt een heel leuk optreden, het was gewoon heerlijk kabbelende muziek voor een mooie zomerdag (en dat was het!). Toen weer terug naar de Bravo waar mijn man achtergebleven was (hij had niets met First Aid Kit), een stukje Jessie Ware gezien (erg strakke show!) en toen besloten om even pauze te nemen en naar de camper te lopen. Daar wat gechilld en wat gegeten en toen om acht uur terug naar de Alpha voor de show van Nothing But Thieves. Lekker op het gras op de helling bij de loempia's gezeten en gestaan. Wat een hits kwamen er voorbij, en toch is zo'n show dan toch minder een verrassing dan van een minder bekende artiest waar je dat niet zo verwacht. Daarna zijn we blijkbaar op en neer gelopen, want eerst Nia Archives in de India gezien en daarna weer terug naar de Alpha voor Underworld, die een erg vette show gaven. Daarna het nachtleven nog even ingedoken met de Sentinel Island Disco in de Hacienda (wat is die leuk geworden!) en BELLA in de Bravo. Top show van een topvrouw!

Zaterdag
De tweede dag begon voor ons weer rond 13.00 uur. Met eerst Amber Arcades in de India, heel sneu hoe leeg de India was... ik heb een tijdje helemaal vooraan gestaan. Ik vond het optreden wel leuk, maar niet geweldig, de show miste wat uitspattingen denk ik. Na een half uurtje naar de Heineken gelopen waar Ezra Collective al een kwartiertje bezig was. Dit was zoooo leuk, echt een feestje. Het plezier bij de band spatte er vanaf. Ik heb ze ook bij North Sea Jazz gezien, maar die show was echt anders, echt goed dat zij hun show aanpassen op het publiek. Boygenius heb ik (spijt!) alleen van buiten de Bravo gehoord, het klonk wel echt fantastisch. Daarna bij Avalon Emerson & The Charm gaan kijken in de X-ray, maar daar was het geluid echt bagger. De zang kwam nauwelijks boven de instrumenten uit. Daarna naar de Alpha met de stroom mee naar Foals ;-) Goed optreden, maar er is me niet heel veel van bijgebleven. Wat wel heel leuk was (en me dus is bijgebleven) is M83, dat was ook echt zo goed! Iedereen ging uit z'n plaat! Daarna waren we best nieuwsgierig naar Charlotte de Witte, maar hoefden niet persé heel dichtbij. Dat kwam goed uit, want het was loeidruk bij de Alpha. We liepen naar het 'saunalaantje' achter het meer, waar nog diverse plekjes waren met goed uitzicht op de Alpha. Ik was toch best onder de indruk van de Vlaamse dame, wat een show! Daarna nog een beetje rondgelopen, maar bij de Bravo was het erg druk. Dan maar dansen bij Mechatok in de X-ray, waar het beter te doen was. Tot slot een frietje en naar de camper!

Zondag
Omdat we het gisteravond niet te gek hadden gemaakt, waren we best wel weer fris opgestaan en hadden we zin in de laatste dag. Die begon heel grappig. Mijn stiefdochter (19 jr) is helemaal fan van Joost Oomens (dichter) en die had net zijn optreden gehad. Wij vragen bij het boekenkraampje of hij nog in de buurt was, omdat we haar jaloers wilde maken met een selfie met Joost. Hij was al backstage, maar ze gingen hem wel even halen voor ons. Super aardige gast! Selfie gemaakt en dichtbundel laten tekenen, super leuk. Ondertussen hadden we nog wat meegekregen van Sophie Straat. Het klonk wel leuk, maar ben niet heel rouwig dat ik het gemist heb. Toen even langs Alborosie in de Heineken, heerlijk wat reggae om mee op te starten. Op naar Eee Gee in de Lima, klonk helemaal niet verkeerd! Wat een mooie stem heeft zij. Daarna weer terug naar de Heineken voor Franc Moody. Heerlijk dansbaar maar wel een beetje hetzelfde allemaal. Als lunch een pita gegeten (nom nom, wat was die lekker!!) bij The Feeders. Vervolgens lekker bij Bombay Bicycle Club in het gras op de helling gelegen. Even pauze in de camper en daarna doooooorrrr.. naar Fever Ray. Wow wat een show! Echt geweldig. Ook de choreografie was een genot voor het oog. Geen spijt van dat we niet naar DJVT zijn gegaan. Vervolgens stukje Moderat, maar daar heb ik mijn man op een gegeven moment alleen gelaten, want ik wilde ook graag Billie Eilish zien. Coole show, maar de liedjes konden mij niet zo boeien. Komt misschien ook omdat we niet in de tent zaten (te druk) maar erbuiten. Vuurwerk als afsluiting was top! Daarna heeft vooral mijn man het behoorlijk lang volgehouden in de Bravo, maar ik was na Black Cadmium wel aardig gesloopt (en ik zou de volgende dag terugrijden ;-).

Overall een heerlijk weekend gehad, hele fijne lieve mensen ontmoet, topshows meegemaakt en doodmoe thuisgekomen. Op naar de volgende!
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
79
110
Waren er trouwens hier nog meer mensen bij Fever Ray? Die gaven voor mij toch echt even een van de beste optredens van het festival. Ik was vanaf de eerste seconde compleet geboeid.

Ja dit was een heel sterk optreden! Het was wel erg rustig, maar daardoor kon ik makkelijk vooraan staan. De performance paste ook goed bij de muziek vond ik. Vond het ook leuk om te zien hoe iedereen om me heen ervan genoot.
 
  • Leuk
Waarderingen: yumi

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
237
387
Qua eten vond ik de okonomiyaki het lekkerste, rotdog van Hansworst was goed maar voelde licht overhyped. Indonesisch eten was top en de vegan peking duck bij Asian street was erg chill!

Ook erg fijn dat nagenoeg alles vegan kon en het even lekker of soms lekkerder is. Zo kan iedereen op Lowlands ook leuk en gezellig mee-eten
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Ja! Voedselverslag.

Mijn favoriete eten was dit jaar de pokébowl van de visafslag. Vers, vooral met de nog lauwe rijst net aan het einde of na een Alpha-optreden. Elke dag geweest. De okonomiyaki viel me tegen, die had ik knapperiger verwacht. De taco’s ook, vooral vanwege de rij. De pulled pork sandwich was oké, maar niet overtuigend qua smaak. De soul kitchen is me daarentegen wel goed bevallen: de wedges waren een lekkere variatie op standaard friet. De gumboburger van dezelfde tent viel me dan weer tegen: wat was daar nou gumbo aan? Geen okra of gumbo-saus te bekennen. De mezze van de Turk viel vies tegen, de lahmacun van dezelfde tent had ik ook beter verwacht. De ramen was matig, vooral qua vulling. De Koreaanse bibimbap was heerlijk, maar alleen in het bakje, niet als wrap. Ik heb ook elke dag een verse sap gehaald: die waren allemaal lekker, met als laatste dag de green als hoogtepunt.

Alsnog fantastisch gegeten vergeleken met andere festivals.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Niemand van jullie een LL enquete gekregen van Mojo?
Erg leuk om te doen. Alles wat hier besproken komt voorbij. Van Vegan tot toilet groepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.855
1.764
Niemand van jullie een LL enquete gekregen van Mojo?
Erg leuk om te doen. Alles wat hier besproken komt voorbij. Van Vegan tot toilet groepen.
Ik heb de tickets niet gekocht, dus ik krijg de mail denk ik niet?! Ticket stond wel gewoon op mijn naam aan het begin.
Heb je een linkje anders? Vul m altijd in
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik heb de tickets niet gekocht, dus ik krijg de mail denk ik niet?! Ticket stond wel gewoon op mijn naam aan het begin.
Heb je een linkje anders? Vul m altijd in

Heb hem zelf ook net ingevuld.
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Moet zeggen, die vegan kapsalon (en dan niet die van Fred’s Pulled Paddo’s, maar die van die toko naast de Heineken) was echt m’n hoogtepunt qua eten. Nooit gedacht dat die zelfs vegan zo lekker gemaakt kon worden 👌🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ach op zandvoort is het nog gekker qua prijzen 0.5l bier voor 7.10 euro.
Op DTRH en LL is een 'grote bier' van 0,35 CL toch ook 1,5 munt? (oftewel 5 euro)

Na een dag kleine biertjes te hebben weggetikt zijn wij maar standaard overgestapt op 'grote biertjes' :ROFLMAO:
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
149
289
Ik verbaas me elke keer weer als ik dit soort opsommingen lees. Ook in de week voor LL ging het hier veel over de food line-up.

Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik niets van deze line-up heb meegemaakt?
Bij elke beweging over het festival terrein worden mijn neusvleugels bestookt door vele geur moleculen die over het terrein waaien.
Toch weten deze moleculen me het hele weekend niet uit de muziek trance te krijgen.
Mijn hersenen en mijn lijf zijn na het stevige ontbijt bij ons kamp, de rest van de dag èn nacht gewoon niet meer met eten bezig🫣.
Na het ontbijt eet ik meestal pas tegen een uur of 10 weer een frietje of pannenkoek. Genoeg voor een dag. Naast de liquid lunch natuurlijk. ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
LL Verslag 2023

Dat was ehm weer 🥲 en al even niet op het forum geweest. Een combinatie van afkicken en dat ik afgelopen maandag gelijk op vakantie ben gegaan. Maar man, man, man, wat heb ik weer genoten.

Donderdag:

Rond 16:15 vertrokken van huis. Rond 17:30 bij Europarcs en vanaf 18:00 begonnen om samen met mijn vrouw een tent op te zetten die voor ons allebei nieuw was. Gelukkig geen relatiecrisis, maar we kwamen erachter dat we dit samen heel goed kunnen. Iets na 19:00 stond de veel te grote tent en hadden we zelfs stroom! En wat een uitzicht op randje Veluwemeer. Nadat onze fietsen gebracht waren en we even geproost hadden met een biertje gingen we op weg naar jullie. Onze medeLowlanders.

We hadden mazzel bij aankomst bij de polsbandjes tent, het was namelijk best nog druk rond 20:45 (Normaal gaan we ook later heen op donderdagavond), maar ze gooiden net de laatste twee linker poorten extra open waardoor wij gelijk door konden lopen. Eindelijk weer thuis‼️
Eerst een kluisje gehuurd, daarna gezellig met z’n twee rondgelopen, wat drankjes gedaan, patatje gedeeld en op tijd terug naar Europarcs. We hadden afgesproken er een relaxte Lowlands van te maken dit jaar.
Vrijdag:

Toch erg prettig om wakker te worden in onze veel te grote tent, de telefoons en powerbanks opgeladen en zonder je verrot te voelen. Al wil ik volgend jaar een goed opblaasmatras hebben. Lang geleden dat ik niet de klassieke fout heb gemaakt. Is toch ook echt wat waard (of ik word echt oud)….

Na mijn vaste ritueel (zwembroek aan, in het Veluwemeer plonsen, shit & shower, ontbijt halen en heerlijk in het zonnetje ontbijten) gingen we rond 12:00 op weg naar S10.
Leuk om met Stien te starten. Erg gaaf dat Joep Beving van de partij was. Jammer dat Froukje er niet bij kon zijn. Gave band die ook willen rocken. Een dikke 8! I love S10! Daarna richting de Alpha om het fenomeen Joost te aanschouwen. Het ligt aan mij, maar ik snap dit echt niet. Er loopt iemand wat te schreeuwen over wat housebeats. Er is geen muzikant te bekennen. Continue vragen om de “moshpit” te openen. (Geen idee waarom J. Klein dit continue een moshpit noemt aangezien zijn muziek hier niks mee te maken heeft: zie link https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moshen).

Snel op weg naar The Haunted Youth op aanraden van o.a. @Jos. Goede band, speelden heel strak en bij Teen Rebel grepen ze mij ook echt wel even, maar het kabelde verder naar wat voort zonder dat het heel spannend werd. Dat vond ik wel zonde. Ook miste ik iets van interactie met het publiek. Misschien maar een keer een clubshow proberen.

Daarna hadden we de keuze om richting Alpha (First Aid Kit) te gaan of rond de Bravo te wachten op Jessie Ware. We kozen voor het laatste. En ook dan is het weer heerlijk vertoeven op LL. Leuke gesprekken met diverse mensen vanuit het niets. Heerlijk! Dat maakt voor mij LL zo mooi en uniek.

Dan Jessie Ware! Eerste deel van de set van buiten de Bravo gekeken en geluisterd. Klonk goed en zag eruit als een feestje. Tijdens de Cher cover, toch maar de tent in. Erg gaaf optreden verder. Heerlijk met die achtergrond zangers en dansers. Echt een show. Mooie eerste verassing op de vrijdag.

Enthousiast en lekker hyper door naar The Scratch. Helaas wel met een dikke overlap met Beartooth. Even een mooi plekje zoeken in de Lima. Alleen met het intro was ik al verkocht. De tent ontplofte en wat heb ik een half uur genoten. Lekker bezweet kwam ik naar buiten en keek mijn vrouw mij hoofdschuddend aan. Snel door naar Beartooth, maar al na 1 minuut vanaf de geluidstafel toekijkend ging ik hier vrolijk in de MOSHPIT verder. Wat een gezellig feestje daar. Qua muziek was het prima. Leuke sfeer in de moshpit, nog een telefoon kunnen terugvinden en ze sloten mooi af met The Last Riff waarbij zanger Caleb voor de show nog met een gitaar kwam aanzetten en even in het publiek kwam staan. Ondanks dat het echt geproduceerde Amerikaanse metalcore is, heb ik enorm genoten. Nu helemaal nat van het zweet snel naar buiten op weg naar de Alpha voor Nothing But Thieves Helaas dus weinig tijd om bij te komen. Gelukkig een mooi plekje linksvoor bij the barriers. Wat een sympathieke band zeg. Heb ze wel vaker gezien, was ze een beetje kwijt, maar bij het inluisteren voor LL zit ik er weer helemaal in. Nieuwe plaat is ook erg goed. Het nummer Welcome to the DCC is een regelrechte festivalknaller en direct de opener van de set. Het grote verschil voor mij met andere bands is dat Conor echt een fantastische zanger is. Ze zijn dankbaar en humble richting het publiek en hebben veel goede nummers. De laatste twee nummers Impossible en Amsterdam vond ik echt van een zeer hoog niveau. Enige minpuntjes voor mij? Maar 1 nummer van hun debuutalbum en het nummer I was just a kid, miste ik in de set. Verder voor mij het beste optreden van de dag. Daarna toch maar eens wat gaan eten bij de Indo. Was prima, maar als mijn schoonmoeder het maakt, is het lekkerder. Maar goed als je trek heb rond 21:45 in de avond, dan smaakt alles goed. Door het eten en de drukke dag begon de vermoeidheid toch wel toe te slaan. Toch maar richting Amyl en haar sniffers. Ik had ze einde vorig jaar gezien in de Patronaat. Toen erg enthousiast. Nu minder. Gitarist leek aardig bezopen en het pakte mij niet echt. Set wel afgekeken, maar ik vond het okay. Mijn vrouw was al afgehaakt en lekker ergens aan het chillen. Toen maar de keuze gemaakt om niet nog een uur te wachten op John Coffey. Ik wilde nog wel, maar ik wilde mijn vrouw niet alleen terug laten fietsen naar Europarcs. Dus dan maar samen terug. Dat vinden we dan ook beide het enige grote nadeel van het niet verblijven op de festivalcamping. Je kan niet even heen en weer om wat op te halen of om even een powernap te doen. Natuurlijk hebben we wel wat spulletjes in een kluisje, maar toch. Gelukkig vergoed de volgende ochtend erg veel als je wakker wordt in een rustige omgeving.
Zaterdag:

Lekker rustig aan gedaan. Eerst mijn vaste ritueel en daarna lekker zitten kletsen en napraten met buren op ons Europarcs veldje die ook hun eerste dag LL erop hadden zitten. Daardoor o.a. Coke Singalong en NNO gemist en begonnen met Zulu. Tja, wat een rotclash samen met Boygenius. Omdat ik wist dat de set van Zulu maar 15 - 20 minuten zou duren kon ik daarna mooi nog het laatste stukje van Boygenius meepakken. Dan Zulu, vermakelijk om te zien. Gelukkig geen gepreek. Blij dat ik ze gezien heb. Daarna snel door naar the hype. Toen ik goed en wel met een biertje aankwam zetten (Phoebe was aan het zingen in het publiek) begonnen ze daarna met Not Strong Enough, dus ik zat er gelijk lekker in. Daarna ook genoten van de laatste twee nummers. Fijn dat ik dit ook nog even meegepakt had. Toen op zoek naar de Festileaks meeting in de Armadillow. Hele Armadillow doorgelopen, maar niks gevonden. Helaas medefestileakslowlanders…..

Dan maar een vega kapsalon eten die meer dan prima was. Op naar Froukje. Tja, flink balen dat Florence + The Machine had afgezegd. Met het schuiven denk ik dat ze het goed opgelost hadden, al zou ik daar later op de dag anders over gaan denken. Dan Froukje. Enorm gegroeid. Leuk dat ze samen met Stien toch nog hun 2 nummers samen konden doen. Leuke show, met de gebruikelijke afsluiter die het altijd goed doet. Daarna besloten om te wachten en te relaxen tot Foals zou komen. Die begonnen al snel als tweede nummer met één van hun bekendere hitjes. Daarna nog een paar nummers gekeken en toen besloten richting M83 te gaan voor een goed plekje. En die hadden voor mij wel de beste show van de dag. Vanaf minuut 1 tot het het laatste nummer was het genieten. Daarna snel door naar Charlotte de Witte. Niet mijn muziek (wel die van mijn vrouw), maar het was erg vermakelijk met wat Desperado’s op. Daarna nog even 20 minuutjes bij Punkimo gaan kijken. Ik had wel langer willen blijven, maar ik snapte ook dat mijn vrouw er wel klaar mee was.
Zondag:

Helaas werd ik zondag wakker met een lichte kater 😉 was het warm en moesten we ook nog de tent afbreken. Eerst maar mijn vaste ritueel. Daarna dus de tent, dat ging wonderwel ook erg goed samen. We hadden bedacht om de auto vast vooraan op het park neer te zetten en daar aan de rand van de fontein ons verlate ontbijt te nuttigen rond 13:00. Want om 14:30 wilde ik absoluut Tamino zien. Mooi op tijd op het terrein aangekomen zag ik dat de Bravo toch wel erg grote schoenen zijn om te vullen. Helaas werkte mijn lichaam niet echt mee en had ik echt last van vermoeidheid om 100 % te kunnen genieten. Ik vind hem echt een geweldenaar en nu op Ibiza geniet ik nog meer van zijn gespeelde set als ik deze afspeel. Ik zou hem dan graag eens in een kleinere setting willen zien (Caprera en Patronaat, lezen jullie mee?). Hoogtepunten voor mij: A drop of blood, You don’t own me en Indigo night. En de afsluiter is natuurlijk de publieksfavoriet. Gelukkig had mijn vrouw een mooie plek in de schaduw in een hangmat kunnen bemachtigen om zo wat energie bij te tanken voordat we naar RAYE gingen.

We hadden geen zin om de tent in te gaan vanwege de warmte dus we gingen achter de tent staan in de schaduw. Prima plekje. Helaas wel last van pratende mensen, maar die kan je daar er wat minder van verwijten. Terug naar RAYE, wat een tof optreden. Compleet met band en wat een zangeres. Gave performance ondanks dat ze de show zittend moest doen. Gave nummers en als klap op de vuurpijl haar grote hit Escapism. We waren beide echt onder de indruk en voor mij wel de grootste verrassing van de dag en misschien wel het weekend. Oh ja, ik zou nog terugkomen op het invallen van Froukje. Waarom niet wat gaan schuiven om te zorgen dat RAYE de Florence spot gevuld had. Was in mijn ogen passender geweest. Daarna even bijkomen bij Oatly en een lekker ijsje. Leuke gesprekken daar weer gehad in de strandstoelen o.a. over duurzaamheid in de muziek industrie. Daarna tijd voor Turnstile in de Bravo. Ook hierbij hetzelfde als bij Tamino, qua grootte van de tent. Ik vraag me dan af vanuit de organisatie, boeken ze bewust kleinere acts in grotere tenten? Ik bedoel, Turnstile verkoopt net 013 uit. De capaciteit daar is 3000 en de Bravo heeft een capaciteit van meer dan 3000. Anyway Turnstile. Zo die ramden weer even een pot energie in mijn lijf! Wat een heerlijke band is dit toch ook. Holiday blijft voor mij een favoriet en ook het nummer Drop. Denk toch dat ze in een kleinere tent meer impact hadden gemaakt. Door het uitvallen van Wunderhorse toch maar richting DJVT gegaan om daar te chillen. Ach ja, leuk feestje voor de aanwezigen daar, maar kan in mijn ogen echt niet meer. Is een te grote herhaling van zetten. Aangezien ik Heilung toch niet helemaal kon zien i.v.m. overlap Billie en i.c.m. vermoeidheid toch maar gekozen voor het wachten op Billie op onze favoriete plek in de Alpha. En ja Billie, 4 jaar geleden gezien in de Alpha, daarna in de Ziggo en nu weer. Zij is by far de grootste popster deze Lowlands editie. Echt heel gaaf! Mooiste keer dat ik haar gezien heb? Zeker niet, maar oh, oh, oh, wat is (zijn) ze goed. Vooral het akoestische stuk vind ik erg gaaf en laat de kwaliteiten zien. Billie rules‼️

Rond 1:00 waren we thuis om vervolgens ons rond 11:00 op Schiphol te melden voor een tripje naar Ibiza. Ik ben nu heerlijk aan het afkicken en nagenieten van de verschillende artiesten via Spotify. Wie? RAYE, Tamino, Jessie Ware, Boygenius, M83, wat een mooie allemaal. Mijn toplijstje ga ik nog even over nadenken. Bedankt naar weer Lowlands. Tot volgend jaar 😘
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
De koreaanse wings waren minder lekker dan vorig jaar.

Heb 2x een kimchi kroket gehaald en ook een broodje stoof bij diezelfde tent. Keertje in de nacht een frozen yogurt. Ben nu hard aan t nadenken maar dat is volgens mij alles wat ik aan eten heb gehaald op t terrein 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en freezeroz

Gebruikers die dit onderwerp bekijken