Lowlands 2023

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Waren er trouwens hier nog meer mensen bij Fever Ray? Die gaven voor mij toch echt even een van de beste optredens van het festival. Ik was vanaf de eerste seconde compleet geboeid.
Ik heb er 2-3 nummers gezien want kwam uit de moshpit van Turnstile gekropen.

Fever Ray was inderdaad heel sterk. Had er graag de hele show van gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
334
336
Eerst even mijn eten recensie:

Donderdag
Bami van de Vietnamees: Bami is natuurlijk niet Vietnamees. Geen aanrader
Pistolet Aubergine Schnitzel van Vegan snackbar: Goede snack. Smaken niet bijzonder maar wel lekker.
Crêpe: Je weet wat je krijgt. Lekker maar met wafel krijg je meer calorien voor je munten.

Vrijdag
Pannenkoek: Echte LL klassieker, wel te weinig stroop. Aantal munten zelfde prijs als vorig jaar dus ik hoef mijn avatar niet aan te passen.
Vegan Indonees: Nog een LL klassieker. Altijd goed. Veel eten maar wel 4,5 munt.
Samosa van Flevour: 2 kleine snacks voor 1 munt! Goede smaak.

Zaterdag
Pulled Paddo Kapsalon: Veel calorieën en smaakt goed.
Roll van Roll&Bowl: Nog een klassieker op alle grote festivals. Altijd lekker en veel. Smaak niet super bijzonder.
Wafel witte chocolade aardbei: Super lekkere snack in de avond. Op DTRH stond er een giga-rij. Hier helemaal geen rij in de avond.

Zondag
Groentewrap Flevour: 2 munten voor veel groente op een wrap. De beste nieuwe ontdekking van het festival!
Pizza Old Scuola: Gedeeld met een vriend. Altijd de beste pizza van het festival!
Dutch Weed Burger: Het was overal druk met eten rond 7 uur. Dan maar iets kiezen waarvan je weet dat ze de drukte aan kunnen.
Aardappel Wedges van de soul food stand, omdat er een lange rij bij de vegan snackbar stond. Heel lekker en veel voor 1.5 munt. Beter dan de standaard patat!
 
Laatst bewerkt:

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Lowlands 2023

Deze keer voor t eerst vroeg op de donderdag richting Biddinghuizen. Na even 2 uurtjes leuk afzien in de rij waren we eindelijk weer op lowlands. Paar vrienden van ons waren alvast begonnen met opzetten van een kamp tussen camping 1 en 2 tegen het terrein aan. Briljant om zo dicht bij t terrein een plekje te hebben, kan je heel snel heen en weer voor even wat eten en drinken. Hier dan ook meer gebruikt van gemaakt dan in andere jaren.
Donderdag zelf lekker gechilld op de camping en eens de silent disco uitgeprobeerd. Ook weer heerlijk genoten van een patatje stoofvlees (kregen wel echt een hele karige portie trouwens). Rond middernacht t tentje opgezocht en prima geslapen zodat ik dit jaar op vrijdag eens geen spijt had van de donderdag. Vroeg pieken na zo'n vroege ochtend betaald zich over de rest van t weekend zeker uit.

Vrijdag lekker wakker geworden met Noodles (ideaal festivalontbijt) en bier. Even een vriend die door zn enkel was gegaan naar de ehbo gebracht. Hoor je van de ehbo'er de ziekste verhalen van wat hij allemaal voorbij ziet komen tijdens lowlands, best extreem.
Verder lekker lang op de camping genoten van de klok op kamertemperatuur en rond een uurtje of 1 het terrein opgegaan. Lekker genoten van een rotdog. Erg goed weer. Toen ik alleen de eigenaar vroeg hoeveel calorieën er in zaten zij die ongeïnteresseerd dat ik maar op zn site moest kijken, niet heel sympathiek maar goed. Even in de schaduw gezeten met een biertje bij Kennyhoopla wat okay klonk maar ook veel van t zelfde. Daarna naar de eerste must see van t weekend: the haunted youth. Ben echt fan van hun album en live stond ik helemaal weg te dromen (totdat een vrouw recht voor me even het optreden en vooral zichzelf moest livestreamen op rij 5). Na even gechilld en genoten te hebben van een goedgevulde pita, was t tijd voor Julie. Goeie ontdekking. Lekker verlegen gasten die een bizar goeie geluidsmuur in elkaar zetten. Ondanks dat de tent uiteraard maar half vol was, leidde dat er wel toe dat iedereen die er wel was, goed gefocust was op t optreden. Dan is zo'n halfvolle tent nog best een zegen. Hierna lekker naar girl in red, was een leuk optreden om samen met mn vriendin te zien. Vervolgens naar nothing but thieves. We stonden links midden in de alpha, maar echt iedereen om ons heen stond gewoon te lullen. Mn vriendin en ik werden hierdoor zo uit de beleving gehaald dat we gewoon zijn weggelopen. Jammer, want hoor er verder vooral positieve verhalen over. Hierop na trouwens relatief weinig last gehad van de Dutch disease dit weekend! Had het idee dat dit vooral bij de populairdere/radiovriendelijke acts in de grote tenten een ding was dit jaar.
Na nbt heb ik me over laten halen om naar pusha t te gaan. Geen spijt van gehad! Erg goed hip hop optreden. Was zelf niet echt bekend met z'n muziek maar mn vrienden wel en dat zorgde voor een goeie beleving. Hierna nog een stukje amyl and the sniffers meegepakt en daarna was t tijd voor mijn hoogtepunt van t weekend: john coffey. Favoriete band op m'n favoriete festival, kan alleen maar goed gaan. Ze braken de goedgevulde tent als vanouds helemaal af. Aan t einde David nog een hand geschud en Richard een knuffel vooraan gegeven, was mooi.
Hierna nog een beetje met wat vrienden op de camping en rond de bravo gehangen. Om 4 uur gedoucht (er stond een rij bij de vrouwen, wat?) en toen was t wel mooi geweest voor de eerste dag.

De zaterdag lekker wakker geworden bij ezra collective. Zetten de tent goed op stelten, goeie ontdekking. Daarna was met Boygenius weer een must see aan de beurt. JANKEN! Op de goede manier uiteraard. Vooral phoebe weet bij mij altijd zo'n emotionele snaar te raken. Geen idee waarom maar die stem en ik houd t gewoon niet droog.
Vervolgens een beetje rustig aan gedaan en tijdens l'imperatrice in t zonnetje gedanst met een biertje. Heerlijk. Toen was t tijd voor een patatje stoofvlees (dit keer wel een goede portie) en Loyle Carner. Goeie set, loepzuiver, alleen mn focus was aan de zijkant van de bravo niet op zn best dus kwam er niet helemaal in. Hierna even wat vrienden gemeet op de camping en weer terug naar de bravo voor nog zo'n must see: king gizzard and the lizard wizard! Enorm harde en strakke set. Niet verwacht dat ze dit zouden doen op een festival maar viel bij mij erg in de smaak. Vraag me af of er mensen stonden die kwamen voor hun chille nummers en zijn weggelopen. Hierna naar de Poolse feestband bubliczki in de lima geweest. Erg leuk feestje, met name voor mijn vriendin (die zelf Pools is).
Toen de nacht aanbrak heb ik met wat vrienden gemeet van buiten de groep, die net zoals ik ook geen drugs deden dus daar even goed mee doorgezakt aan de bar. Om 5 uur de tent opgezocht.

Op zondag niet superfris wakker geworden dankzij de zaterdagavond. Opzich niet heel erg; had vandaag de minste acts die ik echt wou zien dus kon lekker rustig aan doen. Wakker geworden bij alborosie in t zonnetje. Daarna nog even gechilld op de camping (toch zo dichtbij) en toen weer door om even in de schaduw te zitten bij bombay bicycle club. Leuke liedjes maar niet meer dan dat. Hierna dan na de tips van t forum en de Volkskrant eindelijk de Japanse pannenkoek geprobeerd. Damn. Zo lekker, vullend en "maar" 3.5 Munt. Wordt zeker weten vaste kost de komende jaren op LL.
Na de pannenkoek kreeg ik eindelijk weer de goeie energie om een optreden van binnen een tent te aanschouwen en dat was nodig ook: turnstile stond op t programma. Eerste keer dat ik ze zag compleet door ze weggeblazen in een volgeladen x-ray in 2019. Nu zijn ze die orde van grootte al lang gepasseerd en mogen ze in de bravo staan. Erg gaaf ze zo te zien groeien. Het was een strakke show, al kreeg ik t idee dat er wat minder overtuiging in zat in vergelijking tot de vorige keren dat ik ze zag. Kan ook zijn dat t mn eigen energielevel was zo tegen t eind van t festival.
Toen turnstile afgelopen was even een plaspauze en klonk Kelela toch wel erg uitnodigend uit een hele lege India. Toch nog even gaan kijken en geen spijt gehad. Wist in haar eentje de intimiteit van haar plaat heel goed over te brengen live. Sowieso respect dat ze zo in d'r eentje op t podium staat bij de redelijk kalme muziek die ze maakt.
Hierna was t rennen naar Heilung. Het was voor mij een grote clash: moderat of heilung. Toch voor heilung gekozen omdat ik dit nog nooit gezien had en wel heel nieuwsgierig naar was. En Holy shit, wat een trance. Zij zorgden echt voor een paar van die wauw-momenten dat je mond gewoon openviel. Iedereen zat er ook helemaal in. In tijden niet zo'n meeslepende act gezien.
In de nacht nog even de laatste drupjes energie eruit geperst in de India. Na Dimension (knaller) was t mooi geweest, wou vroeg vertrekken in de ochtend om de file voor te zijn (wat lukte overigens).

Dit was misschien wel mn favoriete lowlands tot nu toe (4e keer). Naast dat ik de line up echt goed vond, vond ik de sfeer beter dan vorig jaar en heb ik me relatief weinig gestoord aan t praatpubliek. Had t idee dat er vorig jaar iets meer knaldrang heerste na corona en dat dit jaar iedereen iets chiller was. Kan ook zijn dat ik er dit jaar gewoon minder mee bezig was of met mn route het Amsterrrdamse feestpubliek grotendeels vermeed. Dit was de eerste keer dat ik samen met mn vriendin naar een festival ging en dat zorgt er misschien ook voor dat je wat minder bezig bent met wat er om je heen gebeurt. Hoe dan ook, ik ben blij dat lowlands zich herpakt heeft door weer wat meer alternatieve parels als een heilung, Boygenius en julie te boeken. Ondanks dat t bij de alternatieve acts altijd nog veel rustiger is (t is niet voor niets alternatief ;) ) dan bij acts als de jeugd en CdW, vind ik de balans op t programma helemaal prima. Er is voor ieder wat wils en dat is voor mij ook de kracht van lowlands; ik kan er met mn hele vriendengroep naartoe om een heel leuk weekend te hebben en we kunnen allemaal onze eigen kant op, of je nou voor t feestje komt of dat je de alternatieve undercard wilt checken.
Tot volgend jaar!
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Eerst even mijn eten recensie:

Donderdag
Bami van de Vietnamees: Bami is natuurlijk niet Vietnamees. Geen aanrader
Pistolet Aubergine Schnitzel van Vegan snackbar: Goede snack. Smaken niet bijzonder maar wel lekker.
Crêpe: Je weet wat je krijgt. Lekker maar met wafel krijg je meer calorien voor je munten.

Vrijdag
Pannenkoek: Echte LL klassieker, wel te weinig stroop. Aantal munten zelfde prijs als vorig jaar dus ik hoef mijn avatar niet aan te passen.
Vegan Indonees: Nog een LL klassieker. Altijd goed. Veel eten maar wel 4,5 munt.
Samosa van Flevour: 2 kleine snacks voor 1 munt! Goede smaak.

Zaterdag
Pulled Paddo Kapsalon: Veel calorieën en smaakt goed.
Roll van Roll&Bowl: Nog een klassieker op alle grote festivals. Altijd lekker en veel. Smaak niet super bijzonder.
Wafel witte chocolade aardbei: Super lekkere snack in de avond. Op DTRH stond er een giga-rij. Hier helemaal geen rij in de avond.

Zondag
Groentewrap Flevour: 2 munten voor veel groente op een wrap. De beste nieuwe ontdekking van het festival!
Pizza Old Scuola: Gedeeld met een vriend. Altijd de beste pizza van het festival!
Dutch Weed Burger: Het was overal druk met eten rond 7 uur. Dan maar iets kiezen waarvan je weet dat ze de drukte aan kunnen.
Aardappel Wedges van de soul food stand, omdat er een lange rij bij de vegan snackbar stond. Heel lekker en veel voor 1.5 munt. Beter dan de standaard patat!
Ik verbaas me elke keer weer als ik dit soort opsommingen lees. Ook in de week voor LL ging het hier veel over de food line-up.

Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik niets van deze line-up heb meegemaakt?
Bij elke beweging over het festival terrein worden mijn neusvleugels bestookt door vele geur moleculen die over het terrein waaien.
Toch weten deze moleculen me het hele weekend niet uit de muziek trance te krijgen.
Mijn hersenen en mijn lijf zijn na het stevige ontbijt bij ons kamp, de rest van de dag èn nacht gewoon niet meer met eten bezig🫣.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Mijn hersenen en mijn lijf zijn na het stevige ontbijt bij ons kamp, de rest van de dag èn nacht gewoon niet meer met eten bezig🫣.
Qua voedingswaarden haal ik het meeste ook gewoon van de camping (love yfood en knakworsten), maar ik haal zeker wel dingen van het terrein. Voornamleijk omdat het lekker is en ik verrast wil worden, maar soms ook omdat ik heel lang op het terrein ben en niet terug kan/wil naar de tent. Zo heb ik dit weekend de Okonomiyaki, mitraillette, tosti, vegan kapsalon, fish and chips en friet gegeten. Stuk voor stuk aanraders overigens.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Die pita pulled paddo shoarma was echt heel lekker. Lahmacun naast Hacienda, patat rendang, pizza houtskool, bietenburger en okonomiyaki ook. Verder nog een keer een kipcurry. Loempia's en een tosti caprese waren niet zo en de cappucino op de camping was erg slecht.

Ga vroeg naar het terrein en ben daar dan de hele dag, neem voor de eerste trek alleen wat croissants, kaasstengels en chips mee.

Was wel een duur weekend.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Ik heb - naast bier - mijn munten met name geïnvesteerd in een pannenkoek met spek en kaas, kibbeling, Dutch weed burger, broodje kip, frietje met, smoothie, muffin en cocktails. Overigens haalde ik de meeste voedingswaardes bij het ontbijt op de camping uit m'n havermoutpap met krenten en volkorenbolletjes met kaas en ei. Daarmee hield ik het aardig uit. 's Nachts ook nog een midnight snack gemaakt op m'n gaspitje: ravioli uit blik. Was heerlijk. Uiteindelijk 50 munten uitgegeven (ik kwam vrijdagochtend en ging zondagavond begin van de avond weg).

Ik ben overigens niet zo echt bezig met het eten op Lowlands. Als ik trek krijg haal ik iets bij een tentje dat toevallig in de buurt is. En ja, zo haalde ik vlak voor King Gizzard nog even een frietje links van de Bravo, ook al weet ik dat er veel andere lekkere dingen zijn. Mijn vriendin wilde per sé een keer tegen de hele stroom vanuit de Alpha inlopen om bij een bepaald tentje iets te halen. Ik heb zulke impulsen niet.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
334
336
Die pita pulled paddo shoarma was echt heel lekker. Lahmacun naast Hacienda, patat rendang, pizza houtskool, bietenburger en okonomiyaki ook. Verder nog een keer een kipcurry. Loempia's en een tosti caprese waren niet zo en de cappucino op de camping was erg slecht.

Ga vroeg naar het terrein en ben daar dan de hele dag, neem voor de eerste trek alleen wat croissants, kaasstengels en chips mee.

Was wel een duur weekend.
Ik ga altijd na de koffie bij de tent voor de koffie van The Village. Als je daar een filterkoffie besteld sla je ook altijd de rij van alle espresso-gebaseerde drankjes over.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Ik ga altijd na de koffie bij de tent voor de koffie van The Village. Als je daar een filterkoffie besteld sla je ook altijd de rij van alle espresso-gebaseerde drankjes over.
Ik was zaterdagnacht rond 1 gaan slapen, want moe. En ben zondagochtend om 8 uur een koffietje gaan halen bij The Village en in de Armadillo mensen gaan kijken. Kan ik iedereen aanraden, nog nooit zo lekker wakker geworden op Lowlands
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Eerste deel verslag:

Donderdag

Na weken uitkijken naar Lowlands vertrokken we weer vol goede moed om half 7 vanuit Rotterdam richting Biddinghuizen. Doordat we niet zaten op te letten volledig langs afslag Hardewijk gereden en daardoor via het noorden Flevoland in moeten rijden, wat achteraf gezien echt ideaal was. Bijna geen file gehad en om 9 uur stonden we met al onze spullen voor de ingang van het festival terrein, waar een enorme mensen massa stond. Hier hebben we tot 11:15 ingestaan, maar gelukkig was het erg gezellig en gingen er al de nodige biertjes in. Voor de brug werd al medegedeeld dat camping 1 t/m 4 vol stond, maar eigenwijs dat we waren met al onze teringzooi richting camping 0 gelopen, echter kregen wij daar te horen dat deze pas vrijdag ochtend open gaat en was het grootste gedeelte inbeslag genomen door de groepscampingplekken. Toen terug gelopen richting camping 6 en uiteindelijk stonden onze tenten (groep van 13 mensen) rond 2 uur smiddags. Hierna lekker gerelaxed en rond 10 uur s’avonds richting het festival terrein gelopen. Wat lag het terrein er weer goed bij. Koptelefoons waren toen natuurlijk al uitverkocht, dus lekker een mitraillette broodje op bij het oelala laantje. Waar het erg fijn vertoeven was. Hierna nog wat vrienden opgezocht op de camper camping en rond een uurtje of 3 richting de tent om te slapen.

Vrijdag:

Toch weer zoals elk jaar iets teveel drankjes op, op de donderdag dus een klein katertje. Douches waren lekker rustig op camping 6 en ik kon om half 10 zo doorlopen. Wat ik wel heel erg miste was een eettentje met broodjes en drank op de camping. Staat deze er nooit op camping 5 of 6?

Rond 12 uur het festival terrein opgelopen en het eerste biertje gehaald om een kijkje te nemen bij KennyHoopla. Erg fijne energieke show, voor een erg lege India tent. Na een half uurtje, toch nog even uit interesse naar Joost gelopen op de Alpha. Maar dit is echt totaal niet mijn ding, dus na even gerelaxed te hebben aan het water teruggelopen richting de Bravo voor een mooi plekje bij the Haunted youth. Hier konden we 10 minuten voor aanvang nog bijna helemaal vooraan staan. En heb echt een uur lang intens genoten. Heerlijk die uitgestelde gitaarsolo's. Lekker een uur mee knikken met je hoofd en af en toe een handje in de lucht. Hele relaxte fijne sfeer ook om ons heen.

Daarna via de rijdende feesttent, waar een fijn oostblok bandje aan het optreden was teruggegaan richting de Alpha. Moet zeggen dat die flink het tempo erin had zitten en we op een gegeven moment al rennend onszelf naar de Alpha hebben verplaatst (sfeer zat er hierdoor meteen weer lekker in). Daarna vanaf de linkerheuvel gekeken naar First Aid Kit. Was voor mij iets te zoetzappig en saai. Ze konden goed zingen, maar het deed mij niet zo heel veel. Uurtje blijven hangen hierna op de heuvel om naar BICEP te kijken. Maar hier na 10 minuten weer wegegaan, omdat het heel druk was en we vanaf daar weinig meekregen van de show. Toen hadden we een gat in de agenda en hebben we een rondje gemaakt om het mooie terrein te ontdekken, en uiteindelijk geeindigd in het Bierlokaal. Erg fijne plek om even bij te komen en te ouwehoeren. Toen ons opgemaakt voor Nothing But Thieves. Was nog lekker veel plek rechts achter het voorvak, dus daar gaan staan. Ze hebben me echt omvergeblazen, wat een goeie livebands en wat een sympathieke frontman. Daarnaast kende ik ook minstens ¾ van de nummers op de setlist (waarschijnlijk door KINK). Na nothing but thieves op de heuvel gewacht op Underworld. Heerlijke set, ik moest af en toe echt even tegen mezelf zeggen dat sommige van de nummers die je hoorde begin jaren 90 zijn geproduceerd. Het klonk nog zo hedendaags. Na Underworld was ik aardig vermoeid dus tijdens het lopen richting de Heineken besloten om een kijkje te nemen in de Julliet voor Badum oneliners. De sfeer voor aanvang van de show was weer erg goed. De show zelf viel een beetje tegen, denk dat ik maar 2 van de 7 cabaratiers leuk vond, de rest was mwah. Hierna was de energie echt op en hebben we besloten richting de camping te gaan.

Al met al twee goede dagen gehad, het begin op de donderdag van Lowlands is altijd even doorbijten en soms vraag je je af wat je jezelf aandoet, maar zodra de tenten staan, je muntjes hebt en je je eerste biertje op het terrein hebt gehaald zit alles weer goed. Nergens lang in de rij gestaan op de donderdag en vrijdag en ook geen enkele keer last gehad van drukte, omdat wij meestal 10 minuutjes wachten na een Alpha act of rechtsom het water langslopen.
 

DeDaan

Playlistbediener
22 aug 2023
11
11
Ik verbaas me elke keer weer als ik dit soort opsommingen lees. Ook in de week voor LL ging het hier veel over de food line-up.

Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik niets van deze line-up heb meegemaakt?
Bij elke beweging over het festival terrein worden mijn neusvleugels bestookt door vele geur moleculen die over het terrein waaien.
Toch weten deze moleculen me het hele weekend niet uit de muziek trance te krijgen.
Mijn hersenen en mijn lijf zijn na het stevige ontbijt bij ons kamp, de rest van de dag èn nacht gewoon niet meer met eten bezig🫣.
Veel van de food line-up ook gemist, inderdaad zoals je zegt geen trigger na een ochtend camping eten. Als ik het een en ander achteraf lees denk ik misschien volgend jaar toch ook maar iets meer van proberen te genieten.

Op koffie gebied kan ik zelf zetten met een gaspitje en filter bij de tent absoluut aanraden. Na een volle dag en vaak mooie nacht is in alle rust (en dit jaar het zonnetje) een koffie maken 's ochtends en het daarna opdrinken een top begin van de dag. En dan heb ik het nog niet eens over de waardering die je van de buren krijgt als je ze ook een beker aanbiedt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Waren er trouwens hier nog meer mensen bij Fever Ray? Die gaven voor mij toch echt even een van de beste optredens van het festival. Ik was vanaf de eerste seconde compleet geboeid.
Was eigenlijk ook aan het scannen naar verhalen over Fever Ray hier. Was op RW zonder twijfel een van m'n hoogtepunten.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Was eigenlijk ook aan het scannen naar verhalen over Fever Ray hier. Was op RW zonder twijfel een van m'n hoogtepunten.
Lees er niet heel veel van inderdaad, maar het halve festival was dan ook bij de Jeugd van Tegenwoordig. Tent was niet heel vol, maar vanaf moment één was het heel indrukwekkend. Richting het einde ook meer elektronica / dansbaar en een absolute zegetocht wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
334
336
Ik verbaas me elke keer weer als ik dit soort opsommingen lees. Ook in de week voor LL ging het hier veel over de food line-up.

Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik niets van deze line-up heb meegemaakt?
Bij elke beweging over het festival terrein worden mijn neusvleugels bestookt door vele geur moleculen die over het terrein waaien.
Toch weten deze moleculen me het hele weekend niet uit de muziek trance te krijgen.
Mijn hersenen en mijn lijf zijn na het stevige ontbijt bij ons kamp, de rest van de dag èn nacht gewoon niet meer met eten bezig🫣.
Ik kan ook op minder eten leven op Lowlands door de muziek high. Music First!
Maar als ik eet, wil ik wel dat het lekker is!
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Waren er trouwens hier nog meer mensen bij Fever Ray? Die gaven voor mij toch echt even een van de beste optredens van het festival. Ik was vanaf de eerste seconde compleet geboeid.
Dé act van lowlands (samen met Clipping) die ik miste op de line up van Pukkelpop. Zo graag had ik die willen zien.
Mooi dat het zo tof was!
 

channed

Nieuw lid
8 aug 2023
2
13
Waren er trouwens hier nog meer mensen bij Fever Ray? Die gaven voor mij toch echt even een van de beste optredens van het festival. Ik was vanaf de eerste seconde compleet geboeid.
Jaaa dat was echt een super optreden. Die choreografie was ook zo leuk!
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Hoe lang is het eigenlijk lopen van (het einde van) camping 6 naar de ingang van het terrein? Ik heb ooit wel eens voor de brug gezeten op wat nu camping 5 is (was dit altijd al 5?) en dat vond ik al een teringeind.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Hoe lang is het eigenlijk lopen van (het einde van) camping 6 naar de ingang van het terrein? Ik heb ooit wel eens voor de brug gezeten op wat nu camping 5 is (was dit altijd al 5?) en dat vond ik al een teringeind.
Ongeveer 20 minuten vanaf de ingang bij de Bravo.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Kan je beter je gaspitje met een blik knakworsten in een kluisje zetten dus, even snel wat bikken bij de ingang
Haha, teruggaan naar de camping deed ik eigenlijk sws nooit. Wij deden gewoon een goed ontbijt met koffie op de camping en waren de rest van de dag van 12:00 tot meestal ongeveer 03:00 op het festival terrein. Genoeg lekkers te eten daar en genoeg plekken om tot rust te komen als dat nodig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en tmstms

Gebruikers die dit onderwerp bekijken