Lowlands 2023

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Zat om half 11 in de wachtruimte. Daar ben ik om kwart voor 11 uitgegooid en daarna moest ik op plaats 65.000 aansluiten.
Gelukkig waren er ook anderen in de wachtrij aanwezig op een betere plek.
Dus gelukkig 2 tickets.
Maar wat een chaos en snelheid dit jaar.
Maar is ook weer eerste jaar waarbij iedereen een kaartje kon kopen en geen voorverkoop was.
Dat zal er ook wel wat mee te maken hebben.
Veel ouders hier gebruik van gemaakte denk ik: https://speld.nl/2023/02/03/ouders-...lastingvrij-een-lowlands-kaartje-te-schenken/
 

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
33
36
Dit klinkt bijna erger dan Glastonbury, zoveel mensen die mis grijpen. Ik leef met jullie mee!
Straks verkoopt BKS nog vlot uit door teleurgestelde Lowlandsgangers.
Ja ik denk inderdaad dat dit serieus BKS ten goede komt, afhankelijk van de eerste ronde namen dinsdag toch voor veel mensen een goed alternatief
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Helaas, er lijkt echt niks over te zijn. Jammer, hopelijk nog de doorverkoop later proberen.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? 100x op ‘opnieuw zoeken’ klikken?

Elke keer dat je op opnieuw zoeken klikt zie je dat hij een call uitvoert naar hun systeem, dus als er ineens eentje over is kan je hem zo nog krijgen. Maar de kans is echt bijna nihil.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Beetje een rare dag dit…. blijdschap, verbazing en groot medeleven voor degene die mis hebben gegrepen. What the fuck just happend 🤷🏼‍♂️

Waarom geen presale zoals bij DTRH? Ik vind dit echt bijzonder zuur voor iedereen die misgegrepen heeft. Ik kan me niet indenken hoe je je nu voelt. Hoe had ik daar zelf op gereageerd? Geen idee. Mojo / ticketmaster waarom ga je zo met je trouwe klanten om? Schandalig.

Het goede nieuws voor mij is dat we kaarten hebben en ook nog 2 extra. Nog geen idee hoe we dat gaan doen met die extra kaarten. Btw niet gekocht om geld mee te verdienen. Kan ook zijn dat het naar vrienden / bekenden gaat. Keep you posted.

Echt, wat een rare dag dit 🤯
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
De 4x Pharaoh Tenten waren gelijk om 11:00 al uitverkocht.

Gelukkig toch nog 8 (van de 9 benodigde) tickets weten te scoren en 5 losse Pharaoh Tenten (helaas dus geen partytent)

Nu nog 1 ticket zien te scoren, of 1 tent verkopen..
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Wat een onzin, ik had net een tweedehands ticket x2 kunnen kopen, was ik aan het betalen: sorry tix zijn al voor iemand anders.
 
  • Wow
  • Grrr
Waarderingen: @Marc en eva84

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
33
36
Scherm­afbeelding 2023-02-04 om 12.04.46.png
En ook de duurste tickets worden gelijk weer verkocht. Laatste keer dat ik erover ga zeiken maar dit is toch een naaistrategie om over hetzelfde ticket 4x geld te vangen... Echt belachelijk
 
  • Grrr
  • Wow
Waarderingen: @Marc en eva84

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Je kunt 20 procent meer vragen volgens mij. En dan komen de Ticketmaster kosten er voor de koper nog bovenop.
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken