Lowlands 2023

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Beetje een rare dag dit…. blijdschap, verbazing en groot medeleven voor degene die mis hebben gegrepen. What the fuck just happend 🤷🏼‍♂️

Waarom geen presale zoals bij DTRH? Ik vind dit echt bijzonder zuur voor iedereen die misgegrepen heeft. Ik kan me niet indenken hoe je je nu voelt. Hoe had ik daar zelf op gereageerd? Geen idee. Mojo / ticketmaster waarom ga je zo met je trouwe klanten om? Schandalig.

Het goede nieuws voor mij is dat we kaarten hebben en ook nog 2 extra. Nog geen idee hoe we dat gaan doen met die extra kaarten. Btw niet gekocht om geld mee te verdienen. Kan ook zijn dat het naar vrienden / bekenden gaat. Keep you posted.

Echt, wat een rare dag dit 🤯
Herkenbaar ik was ook effe de weg kwijt net. Holy f*** gevoel. Ons extra kaartje is eigenlijk al vergeven inmiddels. Mensen die het wilde afwachten hebben door deze bizarre rush op kaarten al meteen fomo.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Broodrooster

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Het is toch wel schaamteloos, hoe langer ik er over nadenk hoe schandaliger het is wat ticketmaster hier flikt met die doorverkoop en de dubbele fee die ze pakken.
Ticketswap uitschakelen, vol winst op (oa de servicekosten) pakken en doorverkoop een dag voor het event uitschakelen. Die TM monopolie is gewoon meer dan klote.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
De Vereniging van Evenementenmakers (VVEM) zit vol vragen over de hoge servicekosten. ,,Wij weten niet wat er op de achtergrond speelt, maar zo op het eerste oog lijkt ons dit heel erg veel. Ik snap niet waarom dit zoveel geld moet kosten. Het neigt naar een dubbel verdienmodel, wat natuurlijk raar is”, laat woordvoerder Willem Westermann weten. Hij gaat Ticketmaster om uitleg vragen.
Zeg, beste man, er wordt al jaren lang belachelijk veel servicekosten in rekening gebracht en nu gaan we er opeens naar vragen? Tuurlijk, ben blij dat het eindelijk gaat gebeuren, maar is toch wat te laat.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Op de een of andere manier na 2 uur een regulier ticket kunnen kopen door dom te spammen. Vrienden hebben vis doorverkoop gekocht
 
  • Confetti
Waarderingen: StevieU2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Was een heel interessant item over die admin fees bij Last Week Tonight een tijd terug. Ook over Dynamic pricing enzo. Kijk vanavond even of ik hem kan vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Vrees het ook.. commercie is eenmaal commercie schijnbaar..
Nederlanders blijven Nederlanders. Als mensen 100 euro winst kunnen pakken op een kaart kunnen ze op deze manier zelf gratis naar t festival als ze 3 kaarten doorverkopen. Kan mij indenken dat mensen zo redeneren.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Slechte ontwikkeling dit ja. Nog los van alle doorverkoop ongein ziet de hele festival branche nu dat je dus prima 300 euro per ticket kunt vragen en zowat sneller uitverkoopt dan ooit. Geldt niet voor alle festivals natuurlijk, maar het geeft wel een signaal af dat er nog flink wat rek zit in hoe hoog die prijzen kunnen stijgen. Lijkt me voor geen enkele festivalbezoeker goed nieuws.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
230
225
Beetje een rare dag dit…. blijdschap, verbazing en groot medeleven voor degene die mis hebben gegrepen. What the fuck just happend 🤷🏼‍♂️

Waarom geen presale zoals bij DTRH? Ik vind dit echt bijzonder zuur voor iedereen die misgegrepen heeft. Ik kan me niet indenken hoe je je nu voelt. Hoe had ik daar zelf op gereageerd? Geen idee. Mojo / ticketmaster waarom ga je zo met je trouwe klanten om? Schandalig.

Het goede nieuws voor mij is dat we kaarten hebben en ook nog 2 extra. Nog geen idee hoe we dat gaan doen met die extra kaarten. Btw niet gekocht om geld mee te verdienen. Kan ook zijn dat het naar vrienden / bekenden gaat. Keep you posted.

Echt, wat een rare dag dit 🤯
Ik heb nog precies 2 tickets nodig 😜

En ik herken wat je zegt. Ik heb vrienden uit andere groepen dan die van ons die al 10+ jaar gaan en naast de boot missen.. vind ik toch cru. Ik geloof ook niet in een "oh ik ga al jaren DUS ik heb voorrang" maarja...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
319
319
Ik heb toch maar een vriend een ticket voor mij laten kopen om geen risico te nemen. Ik ben er gelukkig dus bij. Ik had drukte verwacht maar dit slaat alles. Hopelijk levert het kopen van BKS minder stress op.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
306
404
Wat een dag. Half 11 ingelogd, kwart voor er weer uitgegooid en daarna 13.000e en 24.000e in de wachtrij. Een vriend van mij was eerder, dus geen tickets hoeven kopen. Bij die van 24.000e was alles al op, echter (met lichte schaamte) daarmee een stukje grasveld gekocht, zodat ik donderdag nog de kids kan doen en kan werken.

Sterkte voor de mensen die niet gaan…
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Pff ik moet hier even van bekomen. We gaan Pukkelpop maar proberen dit jaar.

Voor degenen die het gelukt is: tof! Heel veel plezier.

Maar dit draadje laat ik voorlopig even links liggen….
Je bent van harte welkom bij BKS. Daar kun je wel een kaartje voor kopen al is het programma nog een goed bewaard geheim. In de loop van dinsdag weet je meer.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken