Lowlands 2023

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Via marktplaats vertrouw ik al helemaal niet, al zou het nu via de ticketmaster app dus niets uit moeten maken.
Ik ben zelf voor een paar honderd euro opgelicht via Marktplaats. Je kunt dan aangifte doen maar daar doen ze niks mee. Gewoon vette pech, geld weg. Dus dat is zeker een groot risico. Bij TicketSwap ook opgelicht maar wel uiteindelijk netjes m’n geld teruggekregen van het bedrijf.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Billie Eilish effect…. Shows bemachtigen voor kaarten in Ziggo Dome was destijds ook een groot drama.

Maar ook populariteit effect. Lowlands is gewoon een heel goed festivals met veel dingen die er te doen zijn. Dus combi Billie / Populariteit zorgt hiervoor
Als Billie was omgeruild met Kraantje Pappie had het even snel uitverkocht
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik ben zelf voor een paar honderd euro opgelicht via Marktplaats. Je kunt dan aangifte doen maar daar doen ze niks mee. Gewoon vette pech, geld weg. Dus dat is zeker een groot risico. Bij TicketSwap ook opgelicht maar wel uiteindelijk netjes m’n geld teruggekregen van het bedrijf.
Oplichters zijn echt viezerikken. Maar goed met die ticketmaster app zou het in theorie niet meer uit moeten maken omdat je nieuwe QR code krijgt en die bewegende banner. Als iemand via MP nog beweerd dat het via ticketswap kan moet je er niet in trappen. Al zullen er vast genoeg mensen zijn die de boodschap van het nieuwe ticketsysteem niet gelezen hebben en alsnog via de Swap kopen.
 

ArjanZwolle

Playlistbediener
24 aug 2017
30
48
Gelukkig heeft iemand anders een kaartje voor mij kunnen scoren. Lowlands lijkt al uitverkocht te zijn.

Zin in, maar wel balen voor alle trouwe Lowlanders die nu naast een kaartje grijpen.
 
  • Confetti
  • Winning
Waarderingen: Brian en eva84

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
Bizar te realiseren dat ze eenvoudig 2 tot 3 keer de capaciteit hadden kunnen verkopen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.125
Oplichters zijn echt viezerikken. Maar goed met die ticketmaster app zou het in theorie niet meer uit moeten maken omdat je nieuwe QR code krijgt en die bewegende banner. Als iemand via MP nog beweerd dat het via ticketswap kan moet je er niet in trappen. Al zullen er vast genoeg mensen zijn die de boodschap van het nieuwe ticketsysteem niet gelezen hebben en alsnog via de Swap kopen.
Er valt (in dit geval) gelukkig niets te kopen via de Swap omdat die het event niet aan hebben staan. In plaats van het event krijg je een zuur berichtje.

Helaas verbieden Mojo en Ticketmaster het om buiten hun platform om tickets te verkopen. Dat betekent dat jouw vrijheid volledig ingeperkt wordt. Je kunt op sommige momenten je ticket niet meer verkopen. Ook is het bijvoorbeeld niet mogelijk om een ticket dat je ontvangen hebt van een vriend of add-ons (campingtickets, parkeertickets, kluisjes) door te verkopen.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Blijf inderdaad gewoon in de rij, komt vaak zat voor dat je 30-60min en soms zelfs nog langer ineens een kaart nog krijgt omdat mensen hun winkelwagen niet afrekenen enzo. Heb zo zelf al vaker nog een ticket kunnen bemachtigen.
Ik heb echt bizar geluk gehad. Stond zowel als 80.000 in de rij als nummer 800, dus ik had vrij snel kaarten.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Dit klinkt bijna erger dan Glastonbury, zoveel mensen die mis grijpen. Ik leef met jullie mee!
Straks verkoopt BKS nog vlot uit door teleurgestelde Lowlandsgangers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken