Hoe langer ik erover nadenk des te cynischer word ik over de prijsstijgingen... Dit wordt even een kritische dump ...vooral negeren als je er geen zin in hebt ;-)
Los van dat LL nu al 105 euro duurder is dan 2018 (50% prijstijging in 5 jaar)
Sinsdien ook het dubbele verdienmodel van glamping, groepsplekken, camper plekken in allerlei variaties enorm gegroeid samen met bijbehorende inkomsten voor Mojo. Natuurlijk zijn daar ook kosten aan verbonden maar het blijft een verdienmodel. En gaat ten koste van degenen die zonder bijkomende kosten willen kamperen op steeds minder ruimte (lees de jongeren). En dan ook is de sponsoring van het festival toegenomen wat vast leuke inkomsten gegenereerd.
Met andere woorden, het geld komt met bakken binnen bij Mojo. En EvE maar wauwelen over inflatie en " het liefs ook betaalbare kaarten voor jongeren".
Of hij heeft binnen Mojo gewoon niks te vertellen over de commerciële kant of het is een staaltje " links lullen, rechts vullen"
Het enige wat verzachtende omstandigheden zijn, de gemiste festivals van 20/21...maar goed daar is deels compensatie voor geweest.
Het word langzamerhand een beetje ongeloofwaardig, kost LL 450 euro dan verkoopt het nog in een dag uit..
Te grote monoplie van MOJO/Livenation als je het mij vraagt...