Lowlands 2023

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.563
2.044
Goldband heeft wel een beetje dat 'nu we succes hebben, moeten we pakken wat we kunnen'. Weet niet in hoeverre Frederick hetzelfde heeft, anders zou t wel kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
689
626
Zou zijn derde opeenvolgende jaar vol intensief touren zijn. Het moet nu ook weer geen gevalletje Goldband worden denk ik...

Heb vanaf Lowlands altijd wel vaak het gevoel dat ze zo'n grote hype binnen korte tijd 2x willen hebben. Billie Eilish in 19 en 23, Disclosure in 13, 14, 16, Skrillex in 11, 12, 14 bijvoorbeeld
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Over de Skrillex berichten: Hij doet nu hele andere shows/muziek. Veel mensen denken nog steeds aan de Dubstep van de vorige keer dat hij op Lowlands stond. Een Alpha zal hij niet vol trekken, maar ze kunnen echt wel een avond de Bravo vol krijgen als ze Skrillex/Fout tet/Fred weg zouden zetten met daaromheen wat andere gasten in hetzelfde genre. Helemaal hip en happening.

Deze drie staan in dezer dagen in New York met shows en het gonst al weken daar rondom..
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Over de Skrillex berichten: Hij doet nu hele andere shows/muziek. Veel mensen denken nog steeds aan de Dubstep van de vorige keer dat hij op Lowlands stond. Een Alpha zal hij niet vol trekken, maar ze kunnen echt wel een avond de Bravo vol krijgen als ze Skrillex/Fout tet/Fred weg zouden zetten met daaromheen wat andere gasten in hetzelfde genre. Helemaal hip en happening.

Deze drie staan in dezer dagen in New York met shows en het gonst al weken daar rondom..
Ze gaan al weken e hele wereld over eerder al GB, Azie en Australie met zn drieen. Nu dus NY...
Ik zie dat echt niet op LL, zeker al veel te groot voor de Bravo, dat gaat uitpuilen
Aplha headliner volgend jaar ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
2x 20.000 man met zn drieen met een show van 5 uur binnen een paar secondes uitverkocht. Bizar ja. Maar het succes komt vooral vanuit Fred natuurlijk. Hij zou zonder Sonny en Kieran ook net zoveel tickets verkopen vermoed ik. Hopelijk blijft hij een beetje zoals hij is en verdwaald ie niet in de grootheidswaanzin.

Edit: oh, het is toch 1 keer Madison. Ook insane natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Ik kan nergens vinden dat ze een 2e x MSG hebben uitverkocht hoor? Was blijkbaar wel super snel uitverkocht, maar geen 2e keer zo ver ik zie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken