Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Die is er al een paar jaar niet meer :). Op het festival zelf is nog wel de krant, maar niet de "voorpret" krant waar het blokkenschema in werd gepresenteerd.
De campingkrant is overigens ook echt wel heerlijk om doorheen te gaan. Samen met een bakkie koffie waarmee ze rondrijden over het terrein is echt heerlijk wakker worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.311
4.990
De campingkrant is overigens ook echt wel heerlijk om doorheen te gaan. Samen met een bakkie koffie waarmee ze rondrijden over het terrein is echt heerlijk wakker worden.
Ja dat is mijn way to go. Ik ben altijd erg vroeg op het terrein, de meeste van mijn kameraden liggen dan nog te maffen. Lekker krantje open slaan, koffie of smoothie erbij. En heel zelf soms een biertje in de ochtend. Alleen maar op Lowlands hoor, don't worry ;)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ja dat is mijn way to go. Ik ben altijd erg vroeg op het terrein, de meeste van mijn kameraden liggen dan nog te maffen. Lekker krantje open slaan, koffie of smoothie erbij. En heel zelf soms een biertje in de ochtend. Alleen maar op Lowlands hoor, don't worry ;)
Poepen op het festival terrein ver in de ochtend is ook echt een pro-tip. Lekker rustig, WC papier en schoon.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.311
4.990
Kijk, dit zijn de tips waarvoor je naar een festivalforum komt 😂
En als je een sterrenstatus wilt krijgen adviseer ik het om het gewoon te doen in de Alpha. Echt een dijenkletser in de vriendengroep hoor. En je hebt er een goed verhaal aan overgehouden. Echt een protip al zeg ik het zelf.
 
  • Wow
Waarderingen: MisterIks

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Iemand in voor speculaties over de te-grote-band-in-de-te-kleine-tent-op-het-verkeerde-moment?

Ik gok op Prins S en de Geit en/of Wet Leg.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
wet leg zeker, die zijn al geboekt toen amper iemand ze kende.
wellicht dat ze intern nog door zijn geschoven, maar ik heb geen idee of zo iets wel mogelijk is.

lijkt me trouwens enorm interessant om te weten, hoe wordt zo een blokkenschema nou ingepland??
krijgt iedere act die geboekt is, meteen een plekje of is dat enkel zo bij de grotere acts en wordt t later ingevuld met de kleinere/ Nederlandse bands?
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
wet leg zeker, die zijn al geboekt toen amper iemand ze kende.
wellicht dat ze intern nog door zijn geschoven, maar ik heb geen idee of zo iets wel mogelijk is.

lijkt me trouwens enorm interessant om te weten, hoe wordt zo een blokkenschema nou ingepland??
krijgt iedere act die geboekt is, meteen een plekje of is dat enkel zo bij de grotere acts en wordt t later ingevuld met de kleinere/ Nederlandse bands?
Rond deze tijd vreet ik alles aan informatie over de opbouw, het programma, de indeling, crowd control, betaalsysteem, krachtstroomverbruik, aantal aggregaten, aantal frikandellen per crewlid en de betekenis van elke stoeptegel en grasspriet voor de festivalbeleving.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
wet leg zeker, die zijn al geboekt toen amper iemand ze kende.
wellicht dat ze intern nog door zijn geschoven, maar ik heb geen idee of zo iets wel mogelijk is.

lijkt me trouwens enorm interessant om te weten, hoe wordt zo een blokkenschema nou ingepland??
krijgt iedere act die geboekt is, meteen een plekje of is dat enkel zo bij de grotere acts en wordt t later ingevuld met de kleinere/ Nederlandse bands?
Leuke voor een volgende Podcast me thinks! @Joszwa
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Poepen op het festival terrein ver in de ochtend is ook echt een pro-tip. Lekker rustig, WC papier en schoon.
Wij staan altijd voor het hek te wachten tot het alpha terrein open gaat. En dan direct rennen naar de wc’s! Heerlijk schoon en zat veeg papier!!
daarna door om een smoothie te halen die we aanlengen met een scheutje wodka uit eigen fles!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

UpInSmoke

Playlistbediener
22 jul 2022
48
79
Wij staan altijd voor het hek te wachten tot het alpha terrein open gaat. En dan direct rennen naar de wc’s! Heerlijk schoon en zat veeg papier!!
daarna door om een smoothie te halen die we aanlengen met een scheutje wodka uit eigen fles!
haha bazen, ik zal kijken of ik deze strat overneem
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken