Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Ik zou Bieber trouwens wel een goede naam voor Lowlands vinden. Zeker voor het jongere deel van het publiek. Niet dat ik er zelf heel blij van zou worden.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
60
58
Klopt, stond op DTRH in 20 of 21 ....haha al die line ups spoken nog door mijn hoofd!
Gelukkig maar dat ie op LL22 komt!
Gaat iemand naar zn concert op 5 mei?
5 mei ben ik van de partij, niet geheel mijn keuze maar die van mijn vriend en na zo lang geen concert sla ik een avondje niet af.


Ik zag trouwens op het tourschema van Tash Sultana dat zij de 21e op LL staat, was dat al bekend?

Amelie zie (nouja hoor dan) ik liever in de Bravo, Noisia heeft EvE al gezegd dat zij afsluiten. Pendulum laat in de Alpha lijkt me dan wel een geslaagd feestje, daar wil ik dat stuk wel voor heen en weer ?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.510
10.550
Sígur Ros is ook weer terug. Mei en Juni in de VS daarna door naar Europa? Zou mooi zijn, en dan aub in de Bravo ipv Alpha overdag.
Voor jullie absoluut, maar ik hoop gewoon op zaalshows. Zou echt ontzettend balen als ze alleen op een festival zouden staan.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Ik denk dat die kans groter is hoor... laatste keer op Lowlands was wel een beetje sneu om zo'n mooie band op klaarlichte dag in de Alpha te zetten. Savonds in de Bravo lijkt me geweldig.
's Avonds in de Bravo of een zaalshow zou ik allebei prima vinden. Ik zou het een prachtige naam voor de Bravo vinden, maar een zaalshow ben ik ook bij als ik niet al iets heb staan.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Zou echt een prachtige Bravo afsluiter zijn en dan met een stukje overlap met de Oppesites. Dan blijft het feestpubliek ook weg en kunnen we in alle rust genieten!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Sigur Ros is toch direct Headliner materiaal? En ik zie ze niet headlinen op Lowlands, daar is het naar mijn mening te alternatief voor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.869
8.484
Sigur Ros is toch direct Headliner materiaal? En ik zie ze niet headlinen op Lowlands, daar is het naar mijn mening te alternatief voor.
Is moeilijk in te schatten nu. Ze hebben wel die reünie met golden boy Kjartan en kijken het met hun tour groots aan te pakken. Hoop op een album in het najaar en festivalshows volgend jaar. Zie Primavera hen wel hebben en dan zijn ze ook meteen kanshebber voor BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken