Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Het begin steeds mooier te worden hier. De een word boos omdat ik me alleen druk mag maken in een oorlogssituatie, en de ander zegt dat ik bli moet zijn met wat ik heb want we zitten in een soort van oorlog situatie.

Dave mag me best niet trekken hier, jammer maar draai ik mijn mening niet voor om. Verder vind ik hem een prima kerel. Maar ik schets geen enkele doomscenrario, we zitten er middenin. Eenzelfde haat kreeg ik ook toen ik het coronatopic opende en er volgens velen niets aan de hand was. En kijk waar we nu staan.

Dus sorry iedereen maar ik denk niet dat Lowlands door kan gaan.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik had het alleen wel liever, zoals al een paar keer aangegeven, in het coronatopic gezien.

Het is een blijvertje, net als griep. Deal with it. Zolang de zorg en ziekenhuizen het maar aan kunnen. En een festival met gevaccineerden en 1x testen prima, maar je moet niet doorslaan.
Zoveel spagaten en andere gekkigheid. Kom op
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik liever ook niet, maar helaas is het voor Lowlands onvermijdbaar. Ik had nu ook veel liever lopen ragen waarom band X gelijk staat met band Y. Of urenlang lopen discussiëren waarom het wel of niet beter ie dat de India een meter naar achter is geschoven.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Het begin steeds mooier te worden hier. De een word boos omdat ik me alleen druk mag maken in een oorlogssituatie, en de ander zegt dat ik bli moet zijn met wat ik heb want we zitten in een soort van oorlog situatie.

Dave mag me best niet trekken hier, jammer maar draai ik mijn mening niet voor om. Verder vind ik hem een prima kerel. Maar ik schets geen enkele doomscenrario, we zitten er middenin. Eenzelfde haat kreeg ik ook toen ik het coronatopic opende en er volgens velen niets aan de hand was. En kijk waar we nu staan.

Dus sorry iedereen maar ik denk niet dat Lowlands door kan gaan.
Laat ik nou precies hetzelfde hebben met jou! Ben ik wel benieuwd of je verwacht met de maatregelen die in België zijn genomen of bijvoorbeeld een Pukkelpop of Alcatraz wel door kan gaan? Zou me ook niks verbazen als daar alsnog hiaten in het beleid zitten (net zoals hier), waaronder er besmettingen ontstaan. Dan zou ik het ook gewoon afgelasten, hoe vervelend dat ook is. Vraag ik dan wel weer af hoe EXIT dat in godesnaam gedaan heeft.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Wel fijn om te lezen dat ondanks de meningsverschillen iedereen elkaar toch wel mag. We agree to disagree zullen we maar zeggen. We zitten tenslotte op een forum. Al heb ik er weer wat meer moeite mee dat dit dan niet in het LL forum besproken kan worden. Over hokjes denken gesproken, maar goed.

Ik denk dat we in verschillende levensfases zitten en het daarom soms moeilijk te begrijpen is waar een ander mee te maken heeft. Ik heb bijvoorbeeld oudere kinderen, maar als de oudste zelf bijna 2 weken lang in quarantaine zit buiten haar schuld om, dan is dat wel zorgelijk. Net als Indiaan zijn realiteit heeft met zijn kinderen. En dat is misschien moeilijk om je daarin te verplaatsen.

Waar we allemaal tegenaan lopen is dat we graag weer willen festivallen en allemaal op onze eigen manier gefrustreerd zijn. Dat komt door de onzekerheid en de besluiteloosheid waar wij zelf geen invloed op hebben. Mijn vader zei altijd: “Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest….”

Goed wanneer krijgen we het blokkenschema en de laatste namen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Laat ik nou precies hetzelfde hebben met jou! Ben ik wel benieuwd of je verwacht met de maatregelen die in België zijn genomen of bijvoorbeeld een Pukkelpop of Alcatraz wel door kan gaan? Zou me ook niks verbazen als daar alsnog hiaten in het beleid zitten (net zoals hier), waaronder er besmettingen ontstaan. Dan zou ik het ook gewoon afgelasten, hoe vervelend dat ook is. Vraag ik dan wel weer af hoe EXIT dat in godesnaam gedaan heeft.
Ik volg het in België niet (meer) zo goed. Maar kan me niet voorstellen dat het daar veel anders is als hier. Heb het in ieder geval te doen met de mensen van de organisaties.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Wel fijn om te lezen dat ondanks de meningsverschillen iedereen elkaar toch wel mag. We agree to disagree zullen we maar zeggen. We zitten tenslotte op een forum. Al heb ik er weer wat meer moeite mee dat dit dan niet in het LL forum besproken kan worden. Over hokjes denken gesproken, maar goed.

Ik denk dat we in verschillende levensfases zitten en het daarom soms moeilijk te begrijpen is waar een ander mee te maken heeft. Ik heb bijvoorbeeld oudere kinderen, maar als de oudste zelf bijna 2 weken lang in quarantaine zit buiten haar schuld om, dan is dat wel zorgelijk. Net als Indiaan zijn realiteit heeft met zijn kinderen. En dat is misschien moeilijk om je daarin te verplaatsen.

Waar we allemaal tegenaan lopen is dat we graag weer willen festivallen en allemaal op onze eigen manier gefrustreerd zijn. Dat komt door de onzekerheid en de besluiteloosheid waar wij zelf geen invloed op hebben. Mijn vader zei altijd: “Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest….”

Goed wanneer krijgen we het blokkenschema en de laatste namen?
Ik heb eigenlijk wel zin om die oude hits van The Kooks nog eens te horen. Wat heerlijk zou dat zijn, met een groot biertje in je handen en dan terug denken dat ik The Kooks helemaal de shit vond.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Wat gaan de muntjes eigenlijk kosten? En moet je je rechternier verkopen voor een pannekoek met spek en kaas? #askingtherealquestions
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar het blokkenschema. Sommigen opteerden hier dat Stormzy geen Alpha headliner is, maar als je ziet dat hij ook Pukkelpop dubbel en dik gaat headlinen, gok ik dat de man een grote productie zal bijhebben.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar het blokkenschema. Sommigen opteerden hier dat Stormzy geen Alpha headliner is, maar als je ziet dat hij ook Pukkelpop dubbel en dik gaat headlinen, gok ik dat de man een grote productie zal bijhebben.
Er moet altijd een act zijn die in de verkeerde tent is geprogrammeerd. Volgens mij is dat traditie.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en mattman

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik heb eigenlijk wel zin om die oude hits van The Kooks nog eens te horen. Wat heerlijk zou dat zijn, met een groot biertje in je handen en dan terug denken dat ik The Kooks helemaal de shit vond.
Neem ik ook een biertje en kijk ik mee, ook al vind ik The Kooks shit en laat ik me heerlijk verrassen ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar het blokkenschema. Sommigen opteerden hier dat Stormzy geen Alpha headliner is, maar als je ziet dat hij ook Pukkelpop dubbel en dik gaat headlinen, gok ik dat de man een grote productie zal bijhebben.
Tsja staat nog steeds tweede op het affiche. Nieuwe headliners is altijd prima, maar ik voel deze nog steeds niet. Ook zijn geroemde Glasto show doet me weinig.

ik heb niet het idee dat hij bijster groot is in NL. Maar misschien ben ik al te out of touch voor om het goed in te schatten.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Die eerste 2 albums blijven mooi. Idem geld voor White Lies. Echt niet bijster interessant. Maar heb gewoon goede herrineringen aan die die album. ? Do you want go to the seaside!?
Dat heb ik dus met de Editors. Mochten die nog erbij willen komen. Kooks, is leuk uit mijn studietijd. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Dat heb ik dus met de Editors. Mochten die nog erbij willen komen. Kooks, is leuk uit mijn studietijd. ;)
Ik zat toen meer in de metal / hardcore en is allemaal toen wat meer aan mij voorbij gegaan. Bij sommige artiesten flink wat ingehaald. Wat White Lies bettreft ik hoorde ze laatst voorbij komen via Kink met de album top 1000, maar ik herkende wel dat nummer met dat deuntje erin. Ik weet nog dat ik op de fiets dacht, dat is gewoon heel goed bedacht dat deuntje :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ook zijn geroemde Glasto show doet me weinig.
Die show lijkt mij dan weer eens de moeite om te zien. Maar trek zijn muziek ook wel goed. Heeft sowieso een ijzersterke livereputatie.

Ik gok ook wel dat die Alpha goed gevuld zal zijn voor 'm.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken