Maar kan me zo voorstllen dat als je al een kaartje had en de kans er was dat je zou gaan, dat je er rekening mee ging houden dat je voledig gevaccineerd zou zijn voor LL. En nogmaals het gaat mij om mensen die naar LL gaan, want voor de rest heb je dan met weinig mensen wat te maken. Wat dat betreft zit de privacywetgeving ons nu wel in de weg.Er zitten behoorlijk wat weken tussen prik één en prik twee toch? Volgens mij kon pas vanaf mei/juni kon het grootste gedeelte van de mensen onder de 50 zich laten vaccineren / een afspraak maken. Grote kans dat die prik twee pas eind juli / begin augustus kunnen halen. Met die 14 dagen daarna zit je dan krap aan Lowlands.
Ben ook wel benieuwd hoe je hier verder tegenaan kijkt:
Dan het punt over wel testen, volledig gevaccineerd zijn en positief getest worden…. ik mag niet naar binnen mijn vrouw en de rest van mijn vrienden wel. Nu wil mijn vrouw ook niet meer omdat ik niet kan, maar zij is negatief. Mag zij dan ook weigeren? Krijg ik mijn geld als positief geteste terug of een ticket voor volgend jaar? En mijn vrouw ook, of heeft zij daar dan geen recht op? Is dit iets wat Lowlands zou willen aan de poort? Waarom ben ik dan de sjaak als volledig gevaccineerde? Waar heb ik dat voor gedaan dan?