Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Hoop stiekem toch wel hoor dat er nog grotere namen bijkomen. Zou dit kwalitatief te weinig vinden.
Afijn, we mogen onze handjes al dichtknijpen als we überhaupt ons tentje mogen opzetten.
Dus wat is het nu? Te weinig of handjes dichtknijpen?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Hoop stiekem toch wel hoor dat er nog grotere namen bijkomen. Zou dit kwalitatief te weinig vinden.
Afijn, we mogen onze handjes al dichtknijpen als we überhaupt ons tentje mogen opzetten.
Ik denk er precies zo over. Alleen de laatste keer dat lowlands zo laat nog een grote naam bekend maakte kan ik me niet herinneren. Maarja een jaar zoals afgelopen jaar hebben we natuurlijk ook nog nooit meegemaakt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Wel jammer dat heel die My Chemical Romance tournee in duigen is gevallen. Stond vorig jaar gepland voor Reading en Leeds. Zou die band nog graag een keer live willen zien. Weet niet of Lowlands het ooit heeft overwogen, want die willen headlinen. Persoonlijk had ik het wel een keer iets anders gevonden.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Jawel hoor, want er is grote verwondering waarom hij hieraan zijn medewerking verleent.
Maar ik ben het eens met wie dit eerder zei, deze discussie hoort niet hier
Begrijp gewoon niet zo goed waarom er zoveel wantrouwen is tegen een wetenschappelijk onderzoek dat door de sector zelf is opgezet. Dat is nl heel normaal en niet perse doorgestoken kaart. En dat er van uit gegaan wordt dat het sowieso een positieve resultaat want het kost veel... maar goed gevalletje beste stuurlui staan aan wal wat mij betreft
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Begrijp gewoon niet zo goed waarom er zoveel wantrouwen is tegen een wetenschappelijk onderzoek dat door de sector zelf is opgezet. Dat is nl heel normaal en niet perse doorgestoken kaart. En dat er van uit gegaan wordt dat het sowieso een positieve resultaat want het kost veel... maar goed gevalletje beste stuurlui staan aan wal wat mij betreft
Ik heb meegelopen bij een fieldlab event, en dat was eerlijk gezegd best een lachtertje op het gebied van wetenschappelijk onderzoek. Maar goed ik ga me er verder niet al teveel over uit laten. We zijn allemaal veel beter af met een prik in je mik dan met een fieldlab event. Dat is alles, heeft weinig met wantrouwen te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Misschien is dit een goeie om even te lezen @StevieU2 :

Of de beknopte versie:

Zullen we hoe dan ook deze discussie weer verplaatsen naar het coronatopic? Heeft onderhand weinig meer met Lowlands te maken. :)
Heb ik al gelezen hoor, en de kritiek uit zich vooral op de randvoorwaarden en het feit dat dit onderzoeksmodel niet gevalideerd is en snel is opgezet. Dat soort kritiek hoort bij experimenteel onderzoek en is nog al voor de hand liggend. Kritiek kan terecht zijn maar daarmee is wetenschappelijk onderzoek of zijn de resultaten niet direct waardeloos. Zo wart/wit werkt wetenschap nu eenmaal niet.
En dat het een lobby onderzoek zou zijn, is gewoon niet waar als je kijkt naar de wetenschappers die het uitvoeren. Dat maakt het bovenstaande artikel dan weer ongeloofwaardig voor mij ;-)
Maar goed deze discussie lijkt eindeloos en mag de pret van ons geliefde festival niet drukken .


Agree to disgree ;-)
 
Laatst bewerkt:

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
417
373
Preciezzzz eindeloos.... Iedereen heeft een mening. Net zoals wij het allemaal beter weten als de Bondscoach van Oranje.? want dat komt er ook weer aan. Kunnen we daar weer op los gaan. [Maar dat is ook vaak terecht]???Laten we het hier over LL hebben met de dingen die komen en komen gaan.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hi allemaal,

Ik zie dat er inmiddels door meerdere mensen op meerdere momenten is gevraagd om discussies over corona (incl. vaccinaties, Fieldlab, etc.) buiten dit Lowlands-topic te houden. Hoewel ik me besef dat dat lastig is omdat een en ander nauw met elkaar verbonden is, snap ik ook dat lezers van dit topic daar wel een sterke behoefte aan hebben. Juist omdat een dergelijk topic een mooie afleiding kan bieden voor de discussies die verder al op zo veel plekken worden gevoeld (en gelukkig maar). Daarom wil ik jullie vragen discussies rondom corona en festivals echt te verplaatsen naar het daarvoor bestemde topic. Wil je een subdiscussie voeren, maak dan gerust een eigen topic aan voor bijvoorbeeld Fieldlab.

Als het nodig blijkt, zullen we zelf actief gaan modereren om comments te verplaatsen van het ene naar het andere topic. Liever doen we gewoon een beroep op alle bijdragers. Samen houden we dit forum een fijne plek om te bezoeken en om bij te dragen. :)

Thanks voor het begrip.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Sure ik snap dat sommige discussies te ver gegaan zijn. Maar waar leggen we de grens? Lowlands is misschien wel het eerste festival wat weer kan. Dus we gaan dit jaar echt niet ontkomen aan corona perikelen of niet. We kunnen er ook lastig omheen zo nu en dan. En volgens mij is het altijd vrij redelijk netjes geweest, en is men nooit verder uit elkaar gegaan dan "we zijn het niet met elkaar eens" wat prima is lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Sure ik snap dat sommige discussies te ver gegaan zijn. Maar waar leggen we de grens? Lowlands is misschien wel het eerste festival wat weer kan. Dus we gaan dit jaar echt niet ontkomen aan corona perikelen of niet. We kunnen er ook lastig omheen zo nu en dan. En volgens mij is het altijd vrij redelijk netjes geweest, en is men nooit verder uit elkaar gegaan dan "we zijn het niet met elkaar eens" wat prima is lijkt me.

Inderdaad, zoals ik al zei zijn beide nauw met elkaar verbonden en dus zullen we er niet aan ontkomen dat het er af en toe over gaat. Een harde grens is er dan ook niet.

Een iets zachtere grens kan ik wel proberen aan te geven: zodra een discussie in principe niks met Lowlands specifiek te maken heeft, maar met de corona-aanpak in z'n algemeenheid, is het niet iets voor hier. Recente voorbeelden zijn: of Fieldlab wel of niet een succes was, of massaal testen voor evenementen wel of niet een goed idee is en of bepaalde algemene maatregelen terecht zijn of niet. Dat hoeft niet hier.

Als het gaat over een eventuele verminderde capaciteit van het Lowlands-terrein als gevolg van coronamaatregelen, en hoe specifiek Lowlands dat gaat fixen, moet dat uiteraard prima hier kunnen.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Toch blijft Desperado lekkerder dan Corona hoor ;)!

Het zou leuk zijn als Corona, het biermerk, nu vol in de festivalmarketing zou springen. Dat zou vast een hit worden. We hebben toch nog een C over bij de Lowlands stages: Alpha, Bravo, Corona.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken