Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Niet heel vernieuwend maar wel gewoon lekker! Prima voor op een zonnige middag! Alhoewel het op een druilerige ochtend ook gewoon kan
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik zit dankzij de video van Indiaan van BMTH helemaal into BMTH wat een vette show was dat. Het publiek de mooie lucht op de achtergrond..... als je dan geen zin meer krijgt om los te gaan op een festival, dan ben je zo goed als dood volgens mij....
Wat een energie ???Love it‼️
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Orla Garland uit Ierland klinkt heel lekker; poppy.
Aanraders i go crazy en more like you.
Weet niet waar ik het mee moet vergelijken. Ik word hier wel vrolijk van.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Zou hetzelfde niet gelden voor Oscar And The Wolf?
Ja sluit ik niet niet uit. Maar Soulwax stond op al op het 2020 affiche. Dus mochten die op Pukkelpop staan dan kan ik me niet voorstellen dat ze op Lowlands staan. O&TW zou nog een keuze kunnen zijn. En er moet nog wat naar DTRH.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, De Ambassade , Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, The Lathums, Puma Blue, PVA, seeyousoon, Sinead O’Brien, TootArd en Zenker Brothers b2b Skee Mask.

De volgende..... Zenker Brothers b2b Skee Mask. Op voorhand staan ze al 3-0 achter en niet mijn genre en het zijn Duitsers ? En ik ben niet zo’n danser. Dan de muziek via Spotify: 4 nummers geluisterd. Op het eerste gehoor voor mij dance (en dan mijn oneerbiedige naam “house” (ik weet dat er veel meer subgenres zijn etc., maar ik noem het allemaal house.... sorry)). Het blijft mij niet raken dit soort muziek. Sorry, voor de liefhebber, of voor op de achtergrond, of als ik echt in de war ben..... not my cup of tea. Ben blij dat de 4 tracks voorbij zijn. Wat een zenuwenmuziek ook zeg ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.334
1.778
Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, De Ambassade , Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, The Lathums, Puma Blue, PVA, seeyousoon, Sinead O’Brien, TootArd en Zenker Brothers b2b Skee Mask.

De volgende..... Zenker Brothers b2b Skee Mask. Op voorhand staan ze al 3-0 achter en niet mijn genre en het zijn Duitsers ? En ik ben niet zo’n danser. Dan de muziek via Spotify: 4 nummers geluisterd. Op het eerste gehoor voor mij dance (en dan mijn oneerbiedige naam “house” (ik weet dat er veel meer subgenres zijn etc., maar ik noem het allemaal house.... sorry)). Het blijft mij niet raken dit soort muziek. Sorry, voor de liefhebber, of voor op de achtergrond, of als ik echt in de war ben..... not my cup of tea. Ben blij dat de 4 tracks voorbij zijn. Wat een zenuwenmuziek ook zeg ?
Als het niet je genre is, snap ik goed dat je hier zenuwachtig van wordt haha. Persoonlijk kende ik het niet, maar klinkt best prima. Ik dans ook niet, maar ik denk dat ik me hier best prima bij zou vermaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, De Ambassade , Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, The Lathums, Puma Blue, PVA, seeyousoon, Sinead O’Brien, TootArd en Zenker Brothers b2b Skee Mask.

De volgende..... Zenker Brothers b2b Skee Mask. Op voorhand staan ze al 3-0 achter en niet mijn genre en het zijn Duitsers ? En ik ben niet zo’n danser. Dan de muziek via Spotify: 4 nummers geluisterd. Op het eerste gehoor voor mij dance (en dan mijn oneerbiedige naam “house” (ik weet dat er veel meer subgenres zijn etc., maar ik noem het allemaal house.... sorry)). Het blijft mij niet raken dit soort muziek. Sorry, voor de liefhebber, of voor op de achtergrond, of als ik echt in de war ben..... not my cup of tea. Ben blij dat de 4 tracks voorbij zijn. Wat een zenuwenmuziek ook zeg ?
1 woord. Vreselijk ?. Niks voor mij. Maar ja dat is het mooie aan Lowlands dat er van alles wat staat
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Op 30 juni komen er nog meer versoepelingen. Dan gaan stap vier en vijf in van het openingsplan. Dit zijn dan de belangrijkste wijzingen:

- Grote evenementen mogen worden gehouden met toegangstesten. Ook kermissen zijn dan toegestaan.
- Discotheken en nachtclubs mogen met toegangstesten onder voorwaarden weer open.
- Grote festivals, waar mensen niet hoeven te blijven zitten, kunnen met toegangstesten doorgaan.


Gaat de goede kant op, hoopvol voor lowlands!
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
"Op grote festivals zoals Lowlands hoeft geen 1,5 meter afstand te worden gehouden. Een festival van die omvang gaat wel draaien op een capaciteit van 75 procent." Wat gaat dat inhouden? Wat bepaalt wat de capaciteit is? Is dat de grootte van het terrein?
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
"Op grote festivals zoals Lowlands hoeft geen 1,5 meter afstand te worden gehouden. Een festival van die omvang gaat wel draaien op een capaciteit van 75 procent." Wat gaat dat inhouden? Wat bepaalt wat de capaciteit is? Is dat de grootte van het terrein?
25% van de kaarten worden ingetrokken ?
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Nog even over de nieuwe aankondigingen :
1. Lowlands heeft QOTSA nog niet in de line-up staan, ik ga er niet meer vanuit dat ze komen...
2. zegt “binnenkort meer bevestigingen , dus stay tuned” bedoelen ze hiermee tegelijkdertijd pukkelpop
3. Lowlands sluit amerikaanse acts nog niet uit...


...Foo Fighters?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik zie het verschil niet zo... Sure het gaat om 16.250 man op de 65.000. Maar dan lopen er nog steeds net geen 50k man rond op een festival.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Ik zie het verschil niet zo... Sure het gaat om 16.250 man op de 65.000. Maar dan lopen er nog steeds net geen 50k man rond op een festival.
Ja, het is niet dat wanneer de afstandsnorm losgelaten is, 25% minder mensen iets verandert. Dus vraag me echt af wat het concreet inhoudt. Je kan moeilijk zeggen dat Lowlands wel oké is met 50k en dan een week later zeggen dat 40k voor DTRH op hetzelfde terrein teveel is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken