Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
586
371
Alpha headliners: chemical Brothers, the Opposites, Liam Gallagher
Alpha Subs: Stormzy, Bring me the Horizon, machine gun Kelly
Bravo afsluiters: Caribou, Balthazar, Denzel Cury
Is het mager, ja! Maar Lowlands maakt vaak zijn grote namen gelijk aan het begin bekend. Misschien ook stiekem rekening mee houden dat we niet echt grote namen meer krijgen.
Liam gallagher lijkt mij leuker in de bravo als afsluiter... ik verwacht nog wel een grote headliner (zoals QOTSA)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Mooi zeg! Nieuwe namen! Yes‼️Blij mee aangezien we namen wilden hebben. Misschien niet wat we wel willen, maar ook geen idee wat ik wel zou willen. Maarre iedere dag maar 1 naam bespreken hier ?
Hanteren we wel het lijstje met gedropte namen. Dan gaan we ons tenminste echt verdiepen om deze drop op waarde te schatten. Yes‼️ Blij mee ?
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Bring Me The Horizon, Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, De Ambassade , Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, The Lathums, Puma Blue, PVA, seeyousoon, Sinead O’Brien, TootArd en Zenker Brothers b2b Skee Mask.

BMTH, usual suspect voor mij. Zin in om te gaan kijken. Stonden ook al voor 2020 op de bill. Ik ben hier nu live wel nieuwsgierig na. Hun oudere werk spreekt me meer aan, maar hun nieuwe werk is wat platter, maar knalt wel door de vette producties. Inluisteren niet echt nodig dus. ✅
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Mooi zeg! Nieuwe namen! Yes‼️Blij mee aangezien we namen wilden hebben. Misschien niet wat we wel willen, maar ook geen idee wat ik wel zou willen. Maarre iedere dag maar 1 naam bespreken hier ?
Hanteren we wel het lijstje met gedropte namen. Dan gaan we ons tenminste echt verdiepen om deze drop op waarde te schatten. Yes‼️ Blij mee ?
Leuk idee, trap af zou ik zeggen :).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Zou leuk zijn nog een Alpha headliner die ik echt graag wil zien! Die zit er nu nog niet bij...
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Leuk idee, trap af zou ik zeggen :).
Bring Me The Horizon, Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, De Ambassade , Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, The Lathums, Puma Blue, PVA, seeyousoon, Sinead O’Brien, TootArd en Zenker Brothers b2b Skee Mask.

BMTH, usual suspect voor mij. Zin in om te gaan kijken. Stonden ook al voor 2020 op de bill. Ik ben hier nu live wel nieuwsgierig na. Hun oudere werk spreekt me meer aan, maar hun nieuwe werk is wat platter, maar knalt wel door de vette producties. Inluisteren niet echt nodig dus. ✅
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Bring Me The Horizon

BMTH, usual suspect voor mij. Zin in om te gaan kijken. Stonden ook al voor 2020 op de bill. Ik ben hier nu live wel nieuwsgierig na. Hun oudere werk spreekt me meer aan, maar hun nieuwe werk is wat platter, maar knalt wel door de vette producties. Inluisteren niet echt nodig dus. ✅
Ik vond ze op Pinkpop 2019 heel kut. Ballerina's en dergelijke op het podium, meer show dan muziek. Nou is het sowieso al niet mijn muziek en iedereen om mij heen was redelijk enthousiast, dus evenwel vindt je het live wel wat ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik vond ze op Pinkpop 2019 heel kut. Ballerina's en dergelijke op het podium, meer show dan muziek. Nou is het sowieso al niet mijn muziek en iedereen om mij heen was redelijk enthousiast, dus evenwel vindt je het live wel wat ;)
Tsja het is een band met vele gezichten wat niet altijd positief is. Maar ze kunnen ook gewoon plat knallen wat ze ook moeten doen naar mijn mening:


Toffe set dit.
 
  • On fire
Waarderingen: @Marc

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Must see's: Liam Gallagher, Balthazar, Noord Nederlands Orkest, Aurora, Eefje de Visser, Sam Fender, Smith & Burrows, Black Country, New Road, Froukje en Heilung.

Graag zien mits planning toelaat: Chemical Brothers, Opposites, Lianne La Havas, Slowthai, Amelie Lens, Declan McKenna, Metronomy, Shame, Altin Gün, Dry Cleaning, Igorrr, Kelly Lee Owens, Working Men's Club en Yves Tumor.

Dan moet ik ook nog heel veel ontdekken. Tot nu toe vrij goede score, ook zonder knaldrang (denk ik)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Tsja het is een band met vele gezichten wat niet altijd positief is. Maar ze kunnen ook gewoon plat knallen wat ze ook moeten doen naar mijn mening:


Toffe set dit.
Maar aan het jaartal te zien is dit voor Amo en dat maakt een groot verschil. Toen zijn ze wel echt doorgeschoten de commerciële kant op. Daarvoor was het mijn muziek btw ook niet, hoe strak ze ook spelen. Maar ongetwijfeld beter dan 2 jaar terug ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Maar aan het jaartal te zien is dit voor Amo en dat maakt een groot verschil. Toen zijn ze wel echt doorgeschoten de commerciële kant op. Daarvoor was het mijn muziek btw ook niet, hoe strak ze ook spelen. Maar ongetwijfeld beter dan 2 jaar terug ;)
Eerste keet dat ik ze zag was op Lowlands. Toen vond ik het niks. Daarna kwam That’s The Spirit uit wat een stuk toegankelijker was en mij wel aansprak. Daarna toch wat oudere nummers ook tof gaan vinden. En oa gezien op RAR en Pinkpop. Maar met amo had ik ook niks, die liveshows van die tour vond ik ook matig. Maar misschien dat ik het een kans ga geven.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Soulwax mist trouwens ook nog. Zou me ook niet verbazen dat die eerst Pukkelpop bekend willen maken. Is juist zo’n act wat een goede Bravo headliner is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.085
Eerste keet dat ik ze zag was op Lowlands. Toen vond ik het niks. Daarna kwam That’s The Spirit uit wat een stuk toegankelijker was en mij wel aansprak. Daarna toch wat oudere nummers ook tof gaan vinden. En oa gezien op RAR en Pinkpop. Maar met amo had ik ook niks, die liveshows van die tour vond ik ook matig. Maar misschien dat ik het een kans ga geven.
Ach ja, ik ben bij Metallica in de Arena ook wel eens tijdens de toegift weggegaan en toen ik ze later een keer weer in de Goffert zag (ik dacht Sonisphere) toen waren ze weer echt hard en speelden ze de plaggen uit de grond. Ik hoop ook dat BMTH gaat knallen.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Iemand een idee of er dit jaar weer een festival bijlage in een fysieke krant komt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken