Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Nog steeds maar 4 grote namen bovenaan de lijst volgens de site. Ik verwacht nog steeds dat, dat er 6 moeten worden. Misschien wachten ze daar op meer zekerheid dat ze Amerikaanse Bands binnen kunnen vliegen?!

Dit zou ik op dit moment een beetje gaan checken: (waarvan sommige "misschien")

Chemical Brothers - Liam Gallagher - Balthazar- Bring Me The Horizon - Lianne La Havas - Amelie Lens - Django Django - Eefje De Visser - Koffee - Metronomy - Noisia - Pendulum Trinity - Sleaford Mods - Smith & Burrows - Arlo Parks - Bendik Giske - Biig Piig - Black Country New Roads - Dry Cleaning - Evina Christ - Froukje - Heilung - Igorrr - Kelly Lee Owens - Working Men's Club - Yves Tumor - Zenker Borhters B2B Skee Mask.

De musts zijn een beetje karig voor mij dit jaar.

Dit zou ik op dit moment een beetje gaan checken: (waarvan sommige "misschien")

Chemical Brothers - Liam Gallagher - Balthazar- Bring Me The Horizon - Lianne La Havas - Amelie Lens - Django Django - Eefje De Visser - Koffee - Metronomy - Noisia - Pendulum Trinity - Sleaford Mods - Smith & Burrows - Arlo Parks - Bendik Giske - Biig Piig - Black Country New Roads - Dry Cleaning - Evina Christ - Froukje - Heilung - Igorrr - Kelly Lee Owens - Working Men's Club - Yves Tumor - Zenker Borhters B2B Skee Mask.

De musts zijn een beetje karig voor mij dit jaar.
Ik tel 27 acts...dat haal ik meestal uiteindelijk niet ;-)

Best wel een matige worp eerlijk gezegd.

Mahalia, Metronomy, Yussef Dayes en Black Country, New Road positieve uitschieters. Maar die allemaal al wel gezien.

Nog steeds maar 4 grote namen bovenaan de lijst volgens de site. Ik verwacht nog steeds dat, dat er 6 moeten worden. Misschien wachten ze daar op meer zekerheid dat ze Amerikaanse Bands binnen kunnen vliegen?!
Zou kunnen dat ze de grotere internationale namen pas bekend maken als er 100% groen licht is! Dan zou er nog iets in het vat zitten en anders doe ik het hiermee ;-)

Over die 4 blokken bovenaan... ik mis inderdaad nog vrij duidelijk de mooie subnamen op het affiche. Dus die de Bravo of Grolsch kunnen afsluiten.

Voor mij ziet het er nu zo uit.

Must see: Stormzy, Liam Gallagher, Balthazar, Denzel Curry, Lianne La Havas, Slowthai, Eefje de Visser, Koffee, Metronomy, Shame, Sleaford Mods, Yusssef Dayes, Black Country New Road, Evian Christ, Ghetts, Kelly Lee Owens, Pa Salieu, Working Men's Club, Yves Tumor.

Altijd prima: Chemical Brothers, Caribou, Typhoon, Amelie Lens, Django Django, Fatima Yamaha, John Talabot, Kaytranada, Aktin Gun, Arlo Parks, S10

Als er niets anders is: Opposites, Sam Fender, Smith & Burrows, Froukje

Altijd vermijden: BMTH, Machine Gun Kelly, Rag N Bone, Bazart, My Baby

De rest ken ik nog niet of doet me te weinig.

Op zich genoeg te zien, maar zoals wellicht te verwachten viel, ontbreken de echte krenten nog wel een beetje in de pap. Niet dat ik me daarover druk ga maken als ik langs die schoorstenen loop. Er is al genoeg te beleven zo. Een kleine twintig namen die ik heel tof vind, en ruim tien die ik niet zou overslaan als ik de kans heb.

• Leuk
Waarderingen: daily
Machine Gun Kelly super blij mee. Die brengt de poppunk van de jaren zeroes weer naar boven met zijn plaat vorig jaar. Helemaal kapot grijs aan alle kanten gedraaid. Is het heel goed? neuj. Is het heel leuk? Het is fantastisch!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en daily
Toch wel heel erg blij met BMTH hoor, zag die niet meer aankomen. Verder ragnbone man, smith and burrows, machine gun kelly en sam fender wel mooi.

Vrij weinig namen inderdaad in de subheadline categorie, maar toch redelijk tevreden over de line-up tot nu toe in dit tussenjaar.

Machine Gun Kelly super blij mee. Die brengt de poppunk van de jaren zeroes weer naar boven met zijn plaat vorig jaar. Helemaal kapot grijs aan alle kanten gedraaid. Is het heel goed? neuj. Is het heel leuk? Het is fantastisch!
#teameminem

Ja doet geinige dingen, maar paar jaar terug op Pinkpop gezien en deed me toen erg weinig.

Alpha headliners: chemical Brothers, the Opposites, Liam Gallagher
Alpha Subs: Stormzy, Bring me the Horizon, machine gun Kelly
Bravo afsluiters: Caribou, Balthazar, Denzel Cury
Is het mager, ja! Maar Lowlands maakt vaak zijn grote namen gelijk aan het begin bekend. Misschien ook stiekem rekening mee houden dat we niet echt grote namen meer krijgen.

Alpha headliners: chemical Brothers, the Opposites, Liam Gallagher
Alpha Subs: Stormzy, Bring me the Horizon, machine gun Kelly
Bravo afsluiters: Caribou, Balthazar, Denzel Cury
Is het mager, ja! Maar Lowlands maakt vaak zijn grote namen gelijk aan het begin bekend. Misschien ook stiekem rekening mee houden dat we niet echt grote namen meer krijgen.
Tsja ik vond de bovenkant erg flauwtjes..

Caribou en Batlthazar vind ik beide best prima muzikanten. Maar al zo vaak live gezien dat ik ze echt niet spannend meer vind. Denzel Curry vond ik live wel tof, maar ook al meerdere keren gezien. Ik mis gewoon een act ala New Order, The National, Biffy Clyro, The Good, The Bad & The Queen en wat daar allemaal niet eerder heeft gestaan.

Stormzy straat trouwens hoger dan BRMTH en MGK op het affiche. Kan ook zomaar headlinen.

Tsja ik vond de bovenkant erg flauwtjes..

Caribou en Batlthazar vind ik beide best prima muzikanten. Maar al zo vaak live gezien dat ik ze echt niet spannend meer vind. Denzel Curry vond ik live wel tof, maar ook al meerdere keren gezien. Ik mis gewoon een act ala New Order, The National, Biffy Clyro, The Good, The Bad & The Queen en wat daar allemaal niet eerder heeft gestaan.

Stormzy straat trouwens hoger dan BRMTH en MGK op het affiche. Kan ook zomaar headlinen.
Op de website staat Stormzy hoger dan BMGH.
En de laatste editie waren de bravo headliners natuurlijk bizar met TGTBTQ, New Order en The National.

En als Balthazar de bravo afsluit en je krijgt daarna bijvoorbeeld Fatima Yamaha loop ik niet meer heen en weer naar de Alpha

Users who are viewing this thread