Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Ik denk niet dat het merendeel van de jeugd moeite heeft met zo'n PCR test als dat betekent dat ze naar een festival kunnen. Zoveel stelt zo'n test nou ook weer niet voor.

Maar goed, dit is meer wat voor het coronatopic (en daar hebben we deze discussie ook al eerder gevoerd).

Edit, overigens zegt hij ook

Zolang nog niet genoeg mensen gevaccineerd zijn, kan je op een festival met 10.000 mensen deze zomer niet de anderhalve meter loslaten. In de huidige situatie is dat een epidemiologisch risico. Maar het is niet verplicht: het is aan ondernemers zelf.”

Dan zou het aan b.v. een Lowlands zelf zijn of ze wel of niet willen testen? Of lees ik dat verkeerd en bedoelt hij daarmee dat het of testen of niet is?

Vanavond wordt er iig over gestemd.

Ik denk niet dat het merendeel van de jeugd moeite heeft met zo'n PCR test als dat betekent dat ze naar een festival kunnen. Zoveel stelt zo'n test nou ook weer niet voor.

Maar goed, dit is meer wat voor het coronatopic (en daar hebben we deze discussie ook al eerder gevoerd).
Er zou veel meer tegengas vanuit de jeugd moeten komen. Naar school een test, wat eten een test, naar de bios een test, naar een festival een test. Daar gaan ze echt geen moeite mee hebben hoor. Nee echt niet..

Laatst bewerkt:
Edit: Nevermind, dit gaat weer een discussie worden waar niemand vrolijk van wordt.

Laten we iig de coronaproblemen waar het kan in het coronatopic bespreken en uit de festivaltopics houden waar het een beetje kan. :)

Meh.. ok maar er gaat teveel mis voor onze jeugd op dit moment. Maar goed.

over personeel. Ik denk niet dat het voor grotere festivals een probleem zal zijn? Maar voor de kleinere evenementen zal het lastig maken. Misschien weer ouderwets lokale sportverenigingen fixen voor een leuke vergoeding.

Nee, niks gemist (tenzij ik het ook zelf heb gemist, haha). Verbaas me er eigenlijk over dat Marc weet dat er morgen nieuws komt. Primeurtje...
Fake nieuws ? vermoeden..... einde van de maand..... laatste woensdag van de maand en voor mijn gevoel zijn de meeste aankondigingen op een woensdag..... daarom

Had gehoopt dat er ergens een leak zou zijn voordat ze de namen om 11:00 gingen droppen, helaas niet. Nog 3 uurtjes wachten dus...... ?

Had gehoopt dat er ergens een leak zou zijn voordat ze de namen om 11:00 gingen droppen, helaas niet. Nog 3 uurtjes wachten dus...... ?
Ik krijg weer hoop hoor dat er vandaag wat komt ;-)

Ik heb het niet onderzocht met harde data, maar ik had juist altijd het idee dat de meeste bekendmakingen op dinsdag zijn. Maar als ze inderdaad voor het einde van de maand nog met nieuwe namen komen, dan is dinsdag inderdaad niet meer mogelijk. Dan denk ik ook vandaag of morgen.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik krijg weer hoop hoor dat er vandaag wat komt ;-)

Ik heb het niet onderzocht met harde data, maar ik had juist altijd het idee dat de meeste bekendmakingen op dinsdag zijn. Maar als ze inderdaad voor het einde van de maand nog met nieuwe namen komen, dan is dinsdag inderdaad niet meer mogelijk. Dan denk ik ook vandaag of morgen.
Het is geen vast gegeven. Het kan ook gewoon volgende week maandag zijn. No One Knows.. (zet QOTSA even op).

• Leuk
Het is geen vast gegeven. Het kan ook gewoon volgende week maandag zijn. No One Knows.. (zet QOTSA even op).
Op een maandag....... ja, dat kan ook. Nog heel even en dan kunnen we woensdag afstrepen..... wie zit er op Twitter? Nog activiteit bij Rapid Razor Bob

Zou wellicht het invoeren van het toegangstesten nog een horde zijn geweest die genomen moest worden ?

Morgen 11:00..... nu heel veel websites / socials checken van potentiële acts....
Ha! Dus toch!

Bring Me The Horizon, Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, De Ambassade , Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, The Lathums, Puma Blue, PVA, seeyousoon, Sinead O’Brien, TootArd en Zenker Brothers b2b Skee Mask.

• On fire

Users who are viewing this thread