Ja in die zin is het ook wel echt jammer dat de Charlie niet meer bestaat. Toch vaak de plek voor de leukere optredens met wat meer gitaren. Was goed voor de afwisseling.Ik ben best groot Amenra fan, en in 2018 ook op Lowlands gezien, maar het slaat gewoon niet aan joh op Lowlands. Het feestpubliek op Lowlands houdt amper van metal, laat staan de loodzware metal van Amenra.
De hoop op metal op Lowlands heb ik dan ook al een tijdje opgegeven (is ook niet erg though), maar ik hoop toch echt dat Lowlands meer in gaat zetten op (post)punk, garage, hardcore, psychedelische rock. Dit zijn ook onder jeugd best populaire genres. Het hoeft allemaal niet in de Bravo en Alpha, maar aan meer stevige gitaar is Lowlands echt aan toe (ik tenminste haha)
Al was het destijds bij Nine Inch Nails in de Alpha wel druk voor mijn gevoel. Terwijl Slayer er tegenover stond, waar het volgens mij ook best druk was. Dus er is wel publiek voor. Amenra is misschien net wat te zware kost voor de doorsnee van het publiek. Maar dat betekent voor mij niet dat ze het beter niet kunnen boeken, Juist niet, voor die variatie.