Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Ik ben best groot Amenra fan, en in 2018 ook op Lowlands gezien, maar het slaat gewoon niet aan joh op Lowlands. Het feestpubliek op Lowlands houdt amper van metal, laat staan de loodzware metal van Amenra.
De hoop op metal op Lowlands heb ik dan ook al een tijdje opgegeven (is ook niet erg though), maar ik hoop toch echt dat Lowlands meer in gaat zetten op (post)punk, garage, hardcore, psychedelische rock. Dit zijn ook onder jeugd best populaire genres. Het hoeft allemaal niet in de Bravo en Alpha, maar aan meer stevige gitaar is Lowlands echt aan toe (ik tenminste haha)
Ja in die zin is het ook wel echt jammer dat de Charlie niet meer bestaat. Toch vaak de plek voor de leukere optredens met wat meer gitaren. Was goed voor de afwisseling.

Al was het destijds bij Nine Inch Nails in de Alpha wel druk voor mijn gevoel. Terwijl Slayer er tegenover stond, waar het volgens mij ook best druk was. Dus er is wel publiek voor. Amenra is misschien net wat te zware kost voor de doorsnee van het publiek. Maar dat betekent voor mij niet dat ze het beter niet kunnen boeken, Juist niet, voor die variatie.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc
Maar van de Pukkelpopgeruchten hoop ik dat Little Simz ook doorkomt. Sigrid zou ook prima toevoeging zijn.

Al zou ik dit net zo goed in het DTRH-forum kunnen plaatsen.

Een gecombineerd forum van deze twee festivals zou deze zomer geen slecht idee zijn haha.

Ja in die zin is het ook wel echt jammer dat de Charlie niet meer bestaat. Toch vaak de plek voor de leukere optredens met wat meer gitaren. Was goed voor de afwisseling.

Al was het destijds bij Nine Inch Nails in de Alpha wel druk voor mijn gevoel. Terwijl Slayer er tegenover stond, waar het volgens mij ook best druk was. Dus er is wel publiek voor. Amenra is misschien net wat te zware kost voor de doorsnee van het publiek. Maar dat betekent voor mij niet dat ze het beter niet kunnen boeken, Juist niet, voor die variatie.
Bij slayer was het inderdaad wel redelijk druk, ook architects trok nog een volle zaal. Volgens mij zwelt de markt voor metal ook wel weer een beetje aan in het algemeen.
ben daarom ook benieuwd hoe druk het bij Igorrr zou zijn

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik zeg Blind Channel doorsturen, wat een cliché muziek, maar wat heb ik genoten toen ik even een stukje Eurovision op ging zetten. Komen wij aanzetten met Broccoli ?
Ik zeg EvE, gewoon boeken die Finnen ??

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Ik zeg Blind Channel doorsturen, wat een cliché muziek, maar wat heb ik genoten toen ik even een stukje Eurovision op ging zetten. Komen wij aanzetten met Broccoli ?
Ik zeg EvE, gewoon boeken die Finnen ??
Hij mag ook italië en ijsland boeken! Dat is ook vet!

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
The Smile op Lowlands?
Nee... zou mooi zijn maar ik zie het niet gebeuren.

Gezien het hier een beetje over het Songfestival gaat. Jeangu Macrooy op Lowlands vond ik best tof. Toen waren ze ook de videoclip van High On You aan het opnemen. Totaal andere muziek dan nu op het Songfestival, jammer want ik vond het best tof destijds.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Als ze voor het einde van de maand namen willen droppen, moet het wel deze week!

Ik sprak een vriend en die kent wat mensen dieper binnen MOJO. Hij had gehoord dat mojo heel veel moeite heeft de organisatie rond te krijgen. Er zijn simpelweg te weinig beveiligingsmensen, mensen voor achter de bar mensen voor de podium opbouw enz. Al die mensen zijn met COVID wat anders gaan doen en nemen niet het risico om weer terug te keren in hun oude sector.

Absoluut een beetje een via via verhaal maar ik werd er niet vrolijk van

Ik sprak een vriend en die kent wat mensen dieper binnen MOJO. Hij had gehoord dat mojo heel veel moeite heeft de organisatie rond te krijgen. Er zijn simpelweg te weinig beveiligingsmensen, mensen voor achter de bar mensen voor de podium opbouw enz. Al die mensen zijn met COVID wat anders gaan doen en nemen niet het risico om weer terug te keren in hun oude sector.

Klinkt ook wel plausibel eigenlijk. Nooit echt van die kant bekeken. Als het moet, tap ik mn eigen biertje wel... :)

Maar dit heeft niets te maken met het al dan niet doorgaan van 'festivals in 2021', maar eerder het probleem van festivals nu (dus ook voor de verdere toekomst), eigenlijk wereldwijd (gok ik).

Users who are viewing this thread