Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Morgen 11:00..... nu heel veel websites / socials checken van potentiële acts....
Barack Obama Applause GIF by Obama
 
  • Geweldig
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Geen rijtje waar ik razend enthousiast van word. Metronomy vind ik echt tof, nog niet gezien ook. Black Country, New Road ook. Django Django wel leuk, Evian Christ ook.

Verder ook veel mwaoh of dingen die ik nog niet ken. Dat is natuurlijk leuk om in te duiken.

Nou ja, we wilden nieuwe namen en die zijn er nu ook.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Meh...Smith & Burrows misschien benieuwd naar, Black Country, New Road, Evian Christ maar verder zie ik weinig wows er tussen staan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Geen rijtje waar ik razend enthousiast van word. Metronomy vind ik echt tof, nog niet gezien ook. Black Country, New Road ook. Django Django wel leuk, Evian Christ ook.

Verder ook veel mwaoh of dingen die ik nog niet ken. Dat is natuurlijk leuk om in te duiken.

Nou ja, we wilden nieuwe namen en die zijn er nu ook.
Same here. Evian Christ ken ik niet, dus maar eens in duiken. Django Django boeit me wat minder, Yussef Dayes dan weer wel.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Het is heel erg karig dit jaar zeg, maar de redenen zijn bekend natuurlijk.

Yussef Dayes en Black Country erg nice, maar daar houdt het voor mij toch wel bij op

Edit: En geen QOTSA, als Pukkelpop die wel heeft valt me dat heel erg tegen wel
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Valt me tegen dat Frenna geboekt wordt. Na zijn tijd in de gevangenis had hij van mij niet meer geboekt hoeven worden.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Helaas voor mij een karig lijstje, al moet ik mij nog wat meer verdiepen in de undercard.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Sinead O'Brien beveel ik heel warm aan. Zenker Bros b2b2 Skee Mask en Evian Christ zijn overigens twee heel mooie boekingen imo.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik zal vooral in de kleinere tenten te vinden zijn. BMTH kan nog leuk zijn op een bepaalde manier, maar het laatste werk is ook gewoon kut. En dan Rag'N'Bone Man... mijn god zeg wat een doodsaaie act vind ik dat. Machinegun Kelly is ook mijn ding niet, maar wel een relevante naam lijkt me.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.022
Ik zal vooral in de kleinere tenten te vinden zijn. BMTH kan nog leuk zijn op een bepaalde manier, maar het laatste werk is ook gewoon kut. En dan Rag'N'Bone Man... mijn god zeg wat een doodsaaie act vind ik dat. Machinegun Kelly is ook mijn ding niet, maar wel een relevante naam lijkt me.
Zelfs die laatste EP van BMTH? Dat was een hele verademing t.o.v. van hun laatste album. Zelf best blij met My Baby (al kan je die echt overal zien) en Black Country, New Road, maar dan houdt het al gauw op...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Zelfs die laatste EP van BMTH? Dat was een hele verademing t.o.v. van hun laatste album. Zelf best blij met My Baby (al kan je die echt overal zien) en Black Country, New Road, maar dan houdt het al gauw op...
Die heb ik gemist denk ik. Mijn BMTH ervaring, is een beetje hit or miss. Maar laat ik open als optie. En ja voor My Baby had je toch wel iets anders kunnen boeken? Totaal niet interessant voor LL dit jaar naar mijn mening.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Smith and Burrows! Heel Nice. Black country, Sam Fender en nog genoeg te ontdekken
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

tmstms

Playlistbediener
10 jul 2019
13
2
Yussef Dayes en Smith & Burrows lijkt me wel wat, verder niet veel bekends. Maar wie klaagt daarover als we in augustus eenmaal die poort door zijn ;)
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Aahh zo heerlijk weer die nieuwe namen! Zoveel zin om weer lekker los te gaan op een festival. Kan niet wachten tot het augustus is!
 
  • Leuk
Waarderingen: tmstms

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Is wel mooi, alles waar jullie enthousiast van worden ken ik nog niet haha

bring me te horizon ben ik wel benieuwd naar.
Sam Fender, Smithe & Burrows, django django, Sam Fender en Balkan Beats vind ik hele toffe boekingen. De rest ga ik nu rustig luisteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: tmstms

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Blij met:
MY BABY, Sam Fender (eindelijk, als ie komt), Dubioza Kolektiv, YungBlud

en verder een hoop die ik nog niet ken. En dat is voor mij de charme van LL. Inderdaad geen grote namen maar ach...eerst maar weer eens een festival ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken