Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Ja? Meer keuzes is een betere line up. Beter dan dat je niks te doen hebt.
ja natuurlijk , ik kies liever tussen 2 topacts dan uit 2 prutbands
maar op een avond kiezen tussen metallica, radiohead en daft punk.
en de avond erna : arcade fire, tool en pearl jam

daar zou ik nou ook weer niet gelukkig van worden :confused::confused::confused:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
ja natuurlijk , ik kies liever tussen 2 topacts dan uit 2 prutbands
maar op een avond kiezen tussen metallica, radiohead en daft punk.
en de avond erna : arcade fire, tool en pearl jam

daar zou ik nou ook weer niet gelukkig van worden :confused::confused::confused:
Daft Punk want de rest heb ik al eens eerder gezien. Die was makkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.802
Pijnlijke clashes horen nu eenmaal bij Lowlands. Zoveel podia tegelijk, zou iets mis zijn als er telkens maar 1 geschikte keuze zou zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Mooie reacties ?

Ik heb liever ook dat ik geen moeilijke keuzes hoef te maken. Maar mijn gedachten komen wel overeen met Indiaan. Inderdaad ook Daftpunk om exact dezelfde reden. De avond erna Tool (Arcade Fire doet me niks en heb ook kaarten voor PJ ?)

Maar was het ooit Raskalnikov die de wijze woorden sprak..... op Lowlands mis je meer dan dat je ziet..... of was het nou Indiaan of geen van beide ??‍♂️
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik kan er ook wel echt van balen als ik bepaalde acts moet missen en het geeft ook wel een bepaald stress gevoel wat niet echt bij een festival hoort. Maar als ik dan moet kiezen heb ik toch echt liever keuze stress dan dat er niks staat wat in interessant vind.

gelukkig heb je ook af en toe de tijd nodig om wat te eten. Dat kan dan in dat half uurtje dat er niet zoveel te zien is. Veel meer tijd word me meestal niet gegund op lowlands en dtrh...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Wat is jullie grootste LL misser? Ik denk hier aan Aphex Twin op LL11. Want ik moest The Offspring zien... looool
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Ik kan er ook wel echt van balen als ik bepaalde acts moet missen en het geeft ook wel een bepaald stress gevoel wat niet echt bij een festival hoort. Maar als ik dan moet kiezen heb ik toch echt liever keuze stress dan dat er niks staat wat in interessant vind.

gelukkig heb je ook af en toe de tijd nodig om wat te eten. Dat kan dan in dat half uurtje dat er niet zoveel te zien is. Veel meer tijd word me meestal niet gegund op lowlands en dtrh...
Half uurtje is toch prima. Maarre inderdaad liever keuzestress ipv keuze armoede
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Wat is jullie grootste LL misser? Ik denk hier aan Aphex Twin op LL11. Want ik moest The Offspring zien... looool
Ha, ha, ha, toch niks mis mee? The Offspring?
Maar mijn grootste missers..... dat zijn er volgens mij heel veel ?
Zeker Nick Cave (maar wat keek ik toen wel? We Came as Romans en daarna Martijn Koning ? omdat ik geen zin had er halverwege nog in te duiken).
Datzelfde jaar keuze Slayer ipv NIN.....
Hoezo keuzestress ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Ha, ha, ha, toch niks mis mee? The Offspring?
Maar mijn grootste missers..... dat zijn er volgens mij heel veel ?
Zeker Nick Cave (maar wat keek ik toen wel? We Came as Romans en daarna Martijn Koning ? omdat ik geen zin had er halverwege nog in te duiken).
Datzelfde jaar keuze Slayer ipv NIN.....
Hoezo keuzestress ?
Slayer en NIN op Lowlands, dat waren nog eens tijden zeg. En dan tegelijk zetten..
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Slayer en NIN op Lowlands, dat waren nog eens tijden zeg. En dan tegelijk zetten..
Ja echt hè? Hoe noemen ze dat crowd control / crowd management? Het is gewoon shit om halverwege een show er nog lekker in te komen. Zeker als je nog aan het bijkomen bent van Slayer.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
2005 zaterdag: marilyn mansson laten schieten voor de audiobullys (die heel dronken waren)
diezelfde dag arcade fire niet gezien, ik kon ze gewoon totaal niet.
de zondag qotsa, nick cave en foo fighters laten schieten , maar daar wel de beste dance dag ooit voor terug gekregen, dus geen spijt. soulwax nite version, joostvan bellen, lcd soundsystem, vitalic, miss kitten, thehacker en 2 many djs
allemaal achter elkaar in de bravo

2006 massive attack gemist omdat we gekozen hadden voor scissor sisters!!??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken