Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Is het nou zo dat als Lowlands niet doorgaat (en laten we positief blijven en er gewoon van uit gaan dat het gewoon plaats gaat vinden), dat je je geld pas terugkrijgt na de editie van 2022?
Geen idee.. want 2021 gaat gewoon door :P. Daar gaat de organisatie voorlopig van uit, dus zoiets maken ze nu nog niet bekend.

De aankondiging dat het niet doorgaat gaat samenvallen met de lancering van het doorverkoopplatform. :P

Ik zie dat Reinier Zonneveld een eigen festival heeft op 28 augustus in Amsterdam. Grote kans dat hij ook wel op Lowlands komt, zou mij wel vet lijken!

Ik ga toch nog vanavond proberen wat kaarten te scoren voor wat vrienden. Al denk ik, dat ik eerder de Staatsloterij ga winnen.....

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545
Oef, Nicholas Jaar gemist terwijl ik met mijn vrienden bij Mumford & Sons stond in 2018.. Mumford al 3x gezien op dat moment en ik vond t optreden niet speciaal. Plichtmatig zelfs. Mijn scharrel destijds zocht me op bij Mumford toen ze bij Jaar vandaan kwam en dacht dat ze bij TROS Muziekfeest op het Plein terecht was gekomen?. Makes sense..

TROS Muziekfeest qua sfeer en achterlijk publiek bedoel je? Dat verklaart een hoop, want bij Nicolas Jaar destijds waren er eerst allemaal luidruchtige randdebielen aanwezig, maar die vertrokken na 30 minuten en gingen dus vast naar M&S. :D

Users who are viewing this thread