Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Nou, ik begon met 1600 wachtenden, kat in het bakkie zou je dus zeggen, maar nee hoor. Verdorie.

ik had 3725 voor me...niks meer nu...
Er waren niet veel kaarten beschikbaar natuurlijk

Op dit moment geen tickets meer beschikbaar.

Andere laptop heeft 17000 voor me. Sneu dat ze mensen voor niks in de wacht laten staan.

Op Twitter zegt Lowlands, 4 minuten geleden:

Reguliere festivaltickets voor #LL21 zijn uitverkocht. Er is nog een beperkt aantal Gllamcamp Packages beschikbaar. Hiermee schaf je in één keer je accommodatie op het Gllamcamp Delluxe aan, inclusief festivaltickets én een parkeerkaart.

Op Twitter zegt Lowlands, 4 minuten geleden:

Reguliere festivaltickets voor #LL21 zijn uitverkocht. Er is nog een beperkt aantal Gllamcamp Packages beschikbaar. Hiermee schaf je in één keer je accommodatie op het Gllamcamp Delluxe aan, inclusief festivaltickets én een parkeerkaart.
Die link werkt alleen niet

Beetje refreshen, dan werkt hij wel. Voor mij is het te duur (1300 voor 2 tickets en accommodatie zag ik). Ik krijg de link op mijn mobiel zo 123 niet gekopieerd hierheen.

Best wel, hoe laat kon je al in de wachtrij aansluiten???

Laatst bewerkt:
Rond half 8 verscheen er bij mij een blauwe knop. Maar volgens mij was het vrij willekeurig op welke plek je gezet werd.

Ehm, dat zal best, maar normaal kon je niet in een wachtrij staan toch? Verder is het raar dat je random in de wachtrij komt. Ik ben best benieuwd wat voor logica hier achter zit.

Users who are viewing this thread